2023-10-01 16:39

Dinastijų pabaiga? Italijos mados namai sprendžia įpėdinio dilemą

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Garsiausius ir reikšmingiausius Italijos mados prekių ženklus sukūrė aiškią viziją turinčios asmenybės. Kaip tiems prekių ženklams seksis be savo įkūrėjų?

Vienas svarbiausių įvykių legendomis apipintoje Europos mados namų susijungimų ir įsigijimų istorijoje įvyko 1999-aisiais, kai LVMH vos neprarijo „Gucci“.

Mirus Rodolfo Gucci (1983 m.), kuris su broliu vadovavo „Gucci“ mados namams, šiai italų įmonei teko įveikti sunkų kelią. 50 proc. jos paveldėjo Rodolfo sūnus Maurizio, ir tai šeimoje sukėlė daug metų trukusią nesantaiką. Eidamas generalinio direktoriaus pareigas Maurizio kompaniją beveik privedė iki bankroto.  

52795
130817
52791