2023-06-20 23:00

Kaip keičiasi korporacijų veidas

„Scanpix“ nuotr. VŽ koliažas.
„Scanpix“ nuotr. VŽ koliažas.
Žmonės pasąmonėje didžiąsias pasaulio korporacijas tradiciškai laiko beširdėmis, pelno apakintomis ir merkantiliško mąstymo persmelktomis įmonėmis, kurioms rūpi tik pinigai, dėl kurių, Karlo Marxo žodžiais tariant, „jie net savo budeliui kirvį parduotų“.

Ir, savaime suprantama,  atrodo, kad tokioms bendrovėms kur kas mažiau rūpi (arba išvis nerūpi) jų pačių darbuotojų gerovė, žalingas jų gaminių poveikis aplinkai, sveikatai ar ateičiai apskritai. Įvertinkite patys – sprendžiant iš nuolat visą pasaulį drebinančių skandalų, net tų paslaugų, be kurių šiandien neapsieina jokio civilizuoto žmogaus gyvenimas, teikėjos yra nesąžiningos ir nuodėmingos.

„Facebook“ renka apie mus duomenis ir meluoja, „Google“ seka mus, „Amazon“ sudaro nepakeliamas darbo sąlygas ir išvis elgiasi kaip monopolininkė, „Apple“ išnaudoja kinus, o ką jau kalbėti apie naftos įmones – jų veikloje ištisinė klimato kaita ir melas dėl degalų vartojimo keliamų rizikų...

52795
130817
52791