2015-12-23 20:11

Reklamos rinka: ilgai laukto lūžio metai

Ramunė Malinauskienė, žiniasklaidos planavimo bendrovės „Omnicom Media Group“ generalinė direktorė: „Didžiausias verslo iššūkis – rasti tikslingus sprendimus ir nebeeikvoti reklamos investicijų bendrajai auditorijai.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ramunė Malinauskienė, žiniasklaidos planavimo bendrovės „Omnicom Media Group“ generalinė direktorė: „Didžiausias verslo iššūkis – rasti tikslingus sprendimus ir nebeeikvoti reklamos investicijų bendrajai auditorijai.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
2015 m. Lietuvos reklamos sektoriui gali tapti lūžio laiku, ir kelerius pastaruosius metus vietoje tūpčiojusi rinka pagaliau ūgtelės apie 3–5 procentus. Dar tvaresnį augimą – bemaž 10 proc. – reklamos ir komunikacijos specialistai prognozuoja kitąmet.

Pastaruosius kelerius metus Lietuvos reklamos rinka vis sukosi apie 99 mln. eurų, tai skaičiuodama simbolinį kritimą, tai kosmetiškai ūgtelėdama. Dabar kalbinami reklamos verslo atstovai, nors ir atsargiai, jau gana užtikrintai viliasi, kad pirmą kartą nuo 2011 m. kiek didesnio šuolio reklamos rinka tiek šiemet, tiek kitąmet pagaliau demonstruos spartesnį augimą. Tad turėtų pasitvirtinti 2015 m. pavasarį rinkos tyrimų bendrovės TNS LT apklaustų rinkodaros ir komunikacijos specialistų prognozės, kad rinka šiemet pakils 4 procentus. Tiesa, panašus augimas buvo prognozuojamas ir ankstesniais metais, tačiau tuokart visas optimistines prognozes sugriovė įtempta geopolitinė situacija.

Prielaidų – ne viena

52795
130817
52791