2024-08-09 12:30

„Burger King“ valdytojos metiniai rezultatai gerėjo, bet nepateisino lūkesčių

Henry Romero („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Henry Romero („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Greito maisto restoranų prekės ženklus „Burger King“, „Popey?s Louisiana Kitchen“ ir „Tim Hortons“ valdančios Kanados ir JAV kapitalo bendrovė „Restaurant Brands International“ (RBI) finansinių rodiklių augimas per metus nepateisino ekspertų lūkesčių.

Pasak bendrovės pranešimo, grynasis pelnas balandį–birželį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 16% iki 280 mln. USD. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,86 USD ir buvo gerokai kuklesnis nei pranašavo agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai (vidutiniškai 1,18 USD).

RBI pardavimo pajamos didėjo 18% iki 2,08 mlrd. USD ir taip pat nepateisino ekspertų prognozių (2,88 mlrd. USD).

„Burger King“ greito maisto restoranų pajamos per metus sumenko 0,1%, „Firehouse Subs“ – taip pat 0,1%, „Popey?s Louisiana Kitchen“ – padidėjo 0,5%, o „Tim Hortons“ kavinių – išaugo 4,6%.

RBI valdo vieną didžiausių greito maisto restoranų tinklų pasaulyje, 100 šalių jų turinti per 30.000.

Bendrovė suformuota 2014 m., susijungus JAV „Burger King“ ir Kanados kavinių tinklui „Tim Hortons“. 2017-aisiais bendrovė įsigijo JAV patiekalų iš vištienos restoranų tinklą „Popeyes Louisiana Kitchen“. Sumuštinių tinklas „Firehouse Subs“ prie grupės prisijungė 2021-ųjų pabaigoje.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791