Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-17 15:02
RĖMIMAS
2025-11-12 06:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Apie Europą viską pasako vienintelis faktas, kad joje restoranas Fortas dirba tik darbo dienomis ir darbo valandomis. Jei normaliam restoranui Europoje neapsimoka veikti šeštadienį, sekmadienį (kai kitų prekybos centrų restoranai poilsio dienomis lūžta nuo lanktytojų) - tai šis prekybos centras yra miręs beviltiškai
O kur dar ta idiotiška tvarka, kad turi pirkti kažką dėl nemokamo parkingo, žaist su tais čekiais paskui. Nė vienas PC tokių nesąmonių nedaro.
Čia matyt "nedėkingos" lokacijos pasekmė. Jei neribosi niekaip, tai parkingas bus užgrūstas į RC, VMSA, bankus ir dar bala žino į kurį ofisą atvažiavusių tvarkytis reikalų. O pirkėjai bus priversti važiuoti ant stogo. Bet iš kitos pusės, jei ne tos aplinkinės visos įstaigos, tai tas PC jau seniai būtų miręs (dabar dar tik prie mirties)...
Tai kad ir pėsčiom ten nesinori eit, mirę viskas ne darbo metu.
Vilniuj ateis laikai,...Gyvenant centre vaikštai pėstute, o maistą perki internetu. Jei reikia automobilio, jį gali statytis aplink namą esančioje zonoje už 17 eur/ metus. Papildomai visada laukia nuomojamas boltas, smart, citybee. Jei esi "žalias" išsitrauki dviratį ar bolt paspirtuką (po centrą ~2-4eur).
dėl būsimų apribojimų automobiliams- su įžvalgomis sutinku ir tam pritariu, bet štai kad kažką "gavome" iš sovietinių laikų- kategoriškai nesutinku. Viskas buvo atimta, o tada kažkiek duota, gyvenom kaip beteisiai vergai, to reikėtų nepamiršti.
Post-sovietikų varguolių mąstymas niekur nedingo. Varguolis pats sau pastatė namas, gerasis ponas jam leido, ir kai ponas buvo išvarytas, varguolis jam dėkingas, kad "paliko" jam jo paties pastatytą namą. Tas pats ir su mūsų infrastruktūra, patys statėm, bet kažkodėl "sovietų plėtros dovana"
Rinksimes patogesnius miestus ir tiek. Jei nebestudentas kam susigrūdus gyventi?
Yra neįmanoma visiems užtikrinti kelionę asmeniniu transportu dideliame tankyje, nes tada kelių plotas bus didesnis nei pastatų užimamas plotas. Infrastruktūra ir turi būti - viešasis transportas. Ten kur reikia 4-6 juostų, kad pravežtų po 1,1 žmogaus automobilyje, ten užtenka vienos juostos autobusams, ir dar apkrovą gali didinti paleisdamas dvigubus-trigubus autobusus.
Visur pėsčia einu, registrų centrą irgi, kam tas auto, o senukai, paštas, lidl šalia irgi, vilniuje bus geriau gyventi kai mažiau mašinų bus. Europa normali apkankamai, bent nepersgrūsta kaip koks akropolis