2023-09-21 08:45

Pergalinga asortimento strategija: kodėl „Knygos.lt“ prekių gausumu lenkia „Pigu“

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Supratimas apie tai, kokia asortimento strategija yra veiksmingiausia, priklauso nuo kategorijos, kurioje veikia prekybininkas, vartotojų nuostatų, tiekėjų ir paties prekybininko infrastruktūros pajėgumo. Daliai pardavėjų akcentuojant greitą visų siūlomų prekių pristatymą, kiti stengiasi aprėpti kuo platesnį įvairių tiekėjų asortimentą.
  • Pagrindinės e. komercijos verslo sėkmės dedamosios.
  • Skirtingos asortimento formavimo strategijos.
  • Prekybininkai investuoja į apklausas, rodančias, kas aktualu klientams.
  • „Pigu.lt“: per metus – 400.000 naujų prekių.
  • „Senukai“ internete nuo metų pradžios asortimentą išaugino 22%.

Dalies e. parduotuvių ir platformų paieškos langeliuose galima matyti, iš kokio pločio asortimento galima rinktis prekių. 

52795
130817
52791