2023-06-29 08:45

Titanų kova dėl rinkos: „Lidl“ ir „Maximos“ konfrontacija

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Didžiausią prekybos tinklą Lietuvoje valdanti „Maxima LT“ įgyvendina rinkos atsikovojimo programą, kurios smaigalyje – privačios etiketės produktai „Well Done“, parduotuvių formatų vienodinimas, vadovų pokyčiai, kitos paprastam pirkėjui nematomos priemonės. Laikas parodys, ar jos bus efektyvios konkuruojant su „Lidl“ – kol kas konkurentams neįkandamu riešutėliu, kasmet atsiriekiančiu po didžiausią rinkos dalį.
  • Prekybos sektoriaus ekspertų įžvalgos apie „Maximos“ ir „Lidl“ konkurenciją.
  • Buvę vadovai – atvirai apie įmonių trūkumus ir stiprybes.
  • Tiekėjai turi savus vertinimo kriterijus.

Prekybos tinklo sėkmę galima matuoti skirtingais rodikliais, bet rinkos dalis – vienas pagrindinių, rodančių vietą tarp konkurentų.

52795
130817
52791