2023-01-17 14:00

„Euromonitor International“ metinė studija: TOP 10 pasaulinių vartojimo tendencijų

VŽ koliažas pagal „Euromonitor“ tyrimo nuotr.
VŽ koliažas pagal „Euromonitor“ tyrimo nuotr.
Pasaulinės tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ kasmečiame tyrime, skirtame vartojimo tendencijoms išryškinti, akcentuojama būtinybė organizacijoms laiku pastebėti pokyčius, suprasti, kas labiausiai motyvuoja vartotojus atverti pinigines, ir suteikiama įžvalgų, kaip išpildyti nepastebėtus vartotojų poreikius. Prognozuojama, kad prekybininkų pardavimai šiemet augs 6,5%, jų parduotuvėse bus išleista apie 54 trln. USD.

Studijos „TOP 10 Global Consumer Trends 2023“, internete prieinamos nuo sausio 17 d., tyrimo centre atsiduria kelios reikšmingiausios temos, su kuriomis susijusios šių metų vartojimo tendencijos: pirkėjai išlaidauja emociškai, tačiau atsakingai, pirkimo procesai darosi vis labiau skaitmenizuoti, įvairiais aspektais ryškėja moterų lygybės klausimas, į darbo rinką žengia vis daugiau Z kartos – gimusių nuo 1997 m. vidurio iki 2012 m. pradžios, atstovų. 

„Euromonitor“ atliktas tyrimas apėmė įvairius su vartojimu susijusius aspektus. Kai kurie respondentų atsakymai leidžia daryti įdomius apibendrinimus. Pavyzdžiui, jaunoji karta akcentuoja, kad nori mažinti savo įsitraukimą į išmaniuosius įrenginius ir mažiau laiko praleisti naršydama. 57% vartotojų 2022 m. trynė programėles savo išmaniuosiuose telefonuose. 

52795
130817
52791