Nauja „Aibės“ plėtros kryptis – „Grab&Go“ formato parduotuvės

Pirmos dvi parduotuvės įrengtos Gedimino prospekte, Vilniuje, ir Riaubonyse, šalia greitkelio pakeliui į Rygą. Dairomasi vietų šio tipo parduotuvių plėtrai.
„Besikeičiantys vartotojų įpročiai verčia ieškoti naujų formatų. Degalinės jau seniai nėra tik degalų pardavėjos, elektronikos priemonių pardavėjai prekiauja ir lydinčiomis prekėmis. Maisto sektorius ne išimtis. Nyksta aiški riba, ką pirkėjas gali rasti įprastoje maisto prekių parduotuvėje ir kokia ji turi būti,“ – sako Kęstutis Žilinskas, „Aibės prekybos“ direktorius.
„Grab&Go“ – ir užkandinė, ir parduotuvė, siūlanti kasdieninių prekių, įvairių užkandžių, gėrimų.
„Esminis kriterijus šiai universaliai koncepcijai yra srautas, kuris identifikuoja vietas, kuriose klientams būsime patogūs ir reikalingi. Jeigu yra srautas – praeinantis, pravažiuojantis – mums tokia vieta tinka. Griauname mitą, kad patogaus apsipirkimo parduotuvės turi būti brangios. Sąžiningos kainos yra vienas esminių veiklos pamatų“, –teigia K. Žilinskas.
Jo teigimu, pavadinimas anglų kalba turėtų padėti būti pastebėtiems užsienio turistų, kurie yra svarbi pirkėjų srauto dalis.
Patogaus apsipirkimo parduotuvių segmente Gedimino prospekte yra bandžiusi veikti „Circle K“, tačiau vėliau šios minties atsisakė, dėmesį sutelkdama į parduotuves pačiose degalinėse.
Naujų nedidelio formato parduotuvių formatus plėtoja ir didieji prekybos tinklai „Iki“, „Rimi“, „Maxima“.
VŽ rašė, kad per pirmus devynis 2022 m. mėnesius „Aljanso Aibė“ narių, valdančių beveik 700 parduotuvių Lietuvoje, apyvarta augo 12,9%. Įvertinus ir kitas aljanso nariams priklausančias prekybos vietas – degalines, maisto prekių skyrius, kuriose prekiaujama „Aibės“ asortimentu, apyvartos augimas dar spartesnis ir siekia 15,3%, t. y. 315,8 mln. Eur be PVM skaičiuoja bendrovė.