Nežinau, ko siekia savininkas šitokiu straipsniu, nes po jo būdamas tiekėju, kuriam tinklas skolingas, inicijuočiau įmonei bankrotą.
2022-08-26T07:39:27+03:00
Paskutinius 10 metų, kai norėdavau picą užsisakyt, nė karto nepagalvojau apie "čiliaką".
Valstybė čia tikrai ne prie ko 🙂
2022-08-26T08:00:00+03:00
Tadai, kam šitas straipsnis? Siekiat paramėlės, užuojautos?
2022-08-26T08:28:36+03:00
Ciliakas viesai informavo savo tiekejus, kad tuoj gali tapti nemokus :)
2022-08-26T08:30:02+03:00
Už ką ,, vakstybė" t.y. mes mokesčių mokėtojai turime skirti paramą ir kreditus kažkokiai picų užkandinei? Bankai nebeduoda?
2022-08-26T09:46:44+03:00
o už ką skyrėme multimilijoninę paramą viešbučiams ir bankrutuojančiai katilinei?
2022-08-26T10:27:17+03:00
Nes vienur gelbėjama visa industrija, kuri gal ir susiduria su sunkumais, bet ilguoju laikotarpiu yra svarbi. Restoranai yra trumpo gyvenimo laiko verslas, kuris ilgai negyvena, dažnai ir greitai miršta, bet po to greitai atsinaujina atsidarant naujiems.
Šiuo atveju net ne kažkokioje sisteminėje krizėje problema, o tiesiog įmonė prastai valdoma. Savininkas vaidino didelį verslininką, leido pinigus savo prabangai, o restoranai prasti ir nuskurę. :)
2022-08-26T08:47:29+03:00
Cybertruck jau nusipirko? atlyginimus darbuotojam ismokejo?
2022-08-26T08:52:33+03:00
O kur dingo Dorado?
2022-08-26T08:54:57+03:00
daug teisingų dalykų pasakyta. Pica gal ir skanesnę galima iškepti, bet didelį verslą sukurti reikia mokėti. Dar jauni žmonės kuriantys verslą tikrai nesupranta biurikratų žaidimų ir sukurtų taisyklių
2022-08-26T09:37:28+03:00
Skanesnę? Ten picos nėra. Ten maisto nėra iš viso.
Ten ir padavėjų nėra. Paskutinį kartą į tinklo "įstaigą" teko nueiti, nes kitur nebūčiau tiesiog spėjęs. Vietoje 5 padavėjai, ir užimti du staliukai. Po 5 minučių pačiam teko pasiimti meniu. Kai dar per 2 minutes niekas nepriėjo, nes užsiėmę žvengė, nuėjau paprašyti greičiau užsakyti, nes skubame. Pažadėjo, kad dienos sriubą per 5 minutes atneš (iš puodo pasems). Kai neatnešė per 15 minučių, tiesiog išėjome.
Nei maisto, nei aptarnavimo, nei pigu, nei jauku pasedėti. Man keista, kaip jie dar 2008 metais neužsidarė.
2022-08-26T10:17:38+03:00
nepanašu kad darbuotojai darbo vieta vertina. O kodėl nevertina tai žiniasklaidoj pilna pavyzdziu https://www.vz.lt/paslaugos/2020/04/03/cili-pica-darbuotojai-liko-be-algu-uz-kova-ir-vasari
2022-08-26T11:06:06+03:00
Tai čia prieš kokius 10 metų paskutinį kartą buvau. Dabar geriau badauju, nei ten lankausi.
2022-08-26T08:59:48+03:00
Nenoriu čia pasakoti akivaizdžių dalykų apie "čili", tačiau jei savininkas tikrai nesupranta kas su jo verslu ir kodėl nesiseka,- aš nuoširdžiai užjaučiu.
Na įsivaizduokit, kaip kurčiam žmogui klausytis nuostabios muzikos, arba kvapų nejaučiančiam dėl negalios,- užuosti nuostabius gėlių aromatus, arba blogai matančiam pamatyti puikių paveikslų. Tokius žmones reikia tik užjausti. Tad nuoširdžiai užjaučiu Čili savininką.
Ir turiu vieną patarimą. Ne dėl to, kad man jo gaila, o dėl to, kad gaila jo darbuotojų ir tiekėjų.
Ponas Tadai, paimkit laisvą savaitę, užsidėkit juodus akinius su kepure ( kad jūsų neatpažintų " laimingi" buvę čili klientai ir pavaikščiokit po kitus Vilniaus restoranus. Ir pažiūrėkit, ką jie daro kitaip. Nes panašu, kad per visą savo restoranų egzistavimo istoriją jūs to niekada nedarėte. O reikėjo...
2022-08-26T09:26:18+03:00
Ir ka jie daro kitaip?
2022-08-26T11:32:45+03:00
Pigų, bet prastos kokybės maistą, kuris gal normalus prieš 15 metų buvo. O dar žaidžia visokias nesąmoningas akcijas su visokiais kuponiukais. :D
Tiesiog mirštanti industrija (kaip ir koks padangų restauravimas), kai ekonomika visai kitokia ir žmonėms maža kaina nebėra svarbiausias kriterijus, kad kažkokią pigią nesąmonę valgytų.
2022-09-25T18:46:34+03:00
))))
2022-08-26T10:11:55+03:00
Jeigu reikėtų pasakyti kuriais maždaug metais paskutinį kartą lankiausi čili, nesugebėčiau. žinau, kad tik kad tai buvo labai labai labai senai
2022-08-26T10:24:53+03:00
"Čili" savininko supratimą apie verslą bei konkurenciją išduoda šis pareiškimas: "Blogiausia, kad vieniems duodami, o kitiems ne, jie iškreipė konkurencinę aplinką. Tas, kuriam davė, išliks. O kuriam nedavė, kas bus jam?". Vargšas "verslininkas" net nesupranta, kad dėl paramos TAIPOGI vyksta KONKURENCIJA! Tas, kas pateiks geriau parengtą, įtikinamesnę ir finansiškai geriau pagrįstą paraišką - turės didesnius šansus gauti paramą, atitinkamai kitas - mažesnę. Nes paramų "aruodas" visur ir visada buvo ir yra ne begalinis. Tokia konkurencija NUOLAT vyksta visur (pavyzdžiui, mokslininkams konkuruojant dėl grantų). Pati verslo prigimtis yra konkurencija: dėl klientų, jų pinigų, dėl darbuotojų, dėl verslo vykdymo vietos ir t.t. Ir dėl paramos, kai ją galima gauti.
Tokį interviu perskaičius, nebesistebi, kad "Čili" pralaimi konkurenciją kone visais atžvilgiais....
2022-08-26T20:25:36+03:00
Verslininko paskirtis visuomenėje - rasti ir tenkinti vartotojų, o ne valdininkų poreikius. Verslininkas įgudęs žįsti valdžios spenį ir rašyti "projektus" yra dažniausiai joks ne verslininkas. Ne valstybės tai darbas verslus, remti ir rinkti laimėtojus. Tuo labiau tokioje konkurencingoje srityje.
2022-08-27T09:46:54+03:00
Verslininkas, kuriam reikalingi "pigūs" ar "nemokami" pinigai, ketina tenkinti SAVO, o ne valdininkų poreikį, kai rašo paraišką jiems gauti iš valstybės sukurto paramos verslui fondo. Nes valdininkai neturi poreikio kaip nors atsikratyti biudžeto pinigų, juos išdalijant :-). Taipgi verslininkas tenkina SAVO, o ne valdininkų poreikį, kai teikia paraišką dalyvauti viešuosiuose konkursuose - pvz. tilto statybai, Seimo kavinei, telekomunikacinių paslaugų ministerijai tiekimui ir pan. Kai verslininkui prireikia banko kredito, ypač verslo vystymo pradžioje, jis taip pat turi rašyti verslo projektą. Ir t.t. Taigi įgudimas rašyti projektus yra labai svarbi verslininko veiklos dalis. Konkurencingos veiklos.
Kita vertus, esu linkęs sutikti su jumis, kad verslų rėmimas nėra valstybės funkcija. Pagal savo prigimtinę paskirtį, valstybė turi teikti viešąsias paslaugas ir kurti viešąsias gėrybes, o ne remti privačių gėrybių kūrimą ar jų vartojimą. Bet pasakykite apie tai verslininkų asociacijoms... toms pačioms, kurios bet kokia kita proga linkusios rėkti "tik palikite mus ramybėje!" :-):D
2022-08-26T10:34:30+03:00
Įdomu čia taip sunku jau pradėjus mokėt mokesčius, ar slepiant realias pajamas, kaip ir anksčiau.
2022-08-26T10:45:30+03:00
Noriu suprasti, bet nesiseka. Ponas Tadas deklaruoja, kad daug keliauja. Taip pat sako, kad Lietuvoje kainos kaip Skandinavijoje. Prieš savaitę grįžau iš Oslo - flat white kava 5 €, rytinė kiaušinienė 28, pagrindinis vakarienės patiekalas nuo 50 €. Jei Čiliake tokios pat kainos, liūdni reikalai. Ir šiaip, iš Tado nesitikėjau Blinkevičiūtės lygio trydos “visi blogi, tik mes geri”.
2022-08-26T11:03:13+03:00
Čili kažką daro ne taip. Vakar turbūt po kokių 9-10 metų buvau Čiliake papietaut. Na kainos tai kaip babos valgykloj padėklinėj, maistas valgomas bet ne daugiau. Kavinė tuščia. Nuolaidos su mylimiausia kortele... Neisiu vėl 10 metų. Atsiduoda kažkaip senais laikais viskas.
2022-08-26T11:07:32+03:00
Tai kad babos valgykloje maistas geresnis būdavo
2022-08-26T13:09:10+03:00
Nieko neturiu prieš babų valgyklas :)
2022-08-26T11:09:00+03:00
Dar vienas verksnys... Buvo Nicholson picerijos ir ksip visada Palangos verslininkai. Reikėtų susitvarkyti pačiam su vadyba....
2022-08-26T11:16:51+03:00
Maistas tragiškas
2022-08-26T11:56:05+03:00
Toks vaizdas, paskaičius komentarus, kad savininkui belieka apklausą paleisti, kas blogai ir kodėl žmonės neina. Jei atvirai aš neinu dėl paties savininko amžino verkimo+nesiskaitymo su darbuotojais. Amžina reklama su 50 proc. Pigiau, nedadeda patrauklumo.
2022-08-26T13:29:12+03:00
Hmm keista kad dauguma komentu pikti tokie, kas suponuoja kazkokia nuoskauda, matyt visgi rupi mums ta picerija kad taip ardomes, abejingumas jai butu didesnis blogis...
2022-08-26T15:04:42+03:00
Tiesiog neįtikėtina, kaip su tokiu verslo požiūriu tiek metų galima išgyvent. Nebent dėl dydžio. Suabėjojau ar gerai patariau pavaikščiot per kitas kavines. Gal tai tiesiog gera proga biznį parduot kokiam dideliam tinklui. Gal net ir pinigų neblogų galės užsidirbti ir ramiai i pensija iseit.
2022-08-26T20:09:57+03:00
Prieš ~20 metų Čili picerijos buvo ant bangos, tad turbūt daugumai yra kažkokie sentimentai, kad kažkada buvus mėgiama įstaiga taip ir užstrigo tuose metuose ir nusivažiavo.
2022-08-26T20:12:08+03:00
Nemanau, kad kai biznis "šiknoj" yra gera proga parduot. Bent jau iki šiol Tadas verslus įsukdavo ir tuomet juos parduodavo, o ne tuomet kai jie dardėdavo žemyn.
2022-08-27T08:49:26+03:00
Tiesiog juokinga kaip toks prastas verslininkas verkšlena ir prašo mūsų visų pinigų "pagalbos". Visi juk žino kas jis toks. :)
BTW, jo restorane paskutinį kartą buvau prieš kokius 10 metų, nes nieko kito šalia nebuvo (o jų tinklas buvo didelis), tai įdomiausias momentas buvo, kad visas restoranas buvo uždūmintas, nes kažkas virtuvėje prisvilo. :D
2022-08-26T15:38:56+03:00
Neverkšlena tegul ,,verslininkas””
Užlenkė foodout ragus įstatęs visiems..ruošiasi užlenkt ir šitas knaipes…vėl ragai tiekėjams bus ir mokesčiams😉
Atsidarys kitu uab ir pavadinimu😉
Dabar paruošiamieji darbai…straipsniukai kokie jie nuskriausti..😢
2022-08-26T21:56:59+03:00
O kodėl jis nepardavė šito verslo, kai dar buvo įmanoma, kokiais 2012ais? Kad vaikai verslininkus galėtų pažaist :) Reik sugebėt taip apsileist, stebuklas kaip jie dar gyvi.
2022-08-27T20:24:59+03:00
Tado Karoso atsakymas i klausimus bendrai: straipsnio priezastis buvo pasidalinti skaudzia istorija, kuria nebuciau patikejes, jei pats nebuciau su ja susidures. “pavojaus sirenos kauksmu” pranesu, kad valstybinese institucijose vivose, invegose, ministerijose… visuose lygiuose pavojingas abejingumas ir visokeriopas atsakomybes vengimas. skaudzias pasekmes patiriame visi - TAI PAVOJUS. KAIP ISIGELBETI⁉️ Info jums reikalinga - zinodamas tai, gali daryt isvadas ir nepakliuti i tokias situacija kai patiki, nes valstybe ja garantuoja. sakyti skaudzia tiesa i akis pavojinga, bet mes esame tam pasiruose: pasiseke, kad turime visus resursus, kad neziurint tu sunkumu su kuriais susidreme, su visais mes atsiskaitome laiku ir tvarkingai - taip bus ir ateityje. Tai leido “lipt ant backos”. Tuo paciu atsiprasome uz visas klaidas, kurias padareme per tuos 30 metu. jas taiseme. Pastaraisiais metais mano vaikai savo darbo pavyzdziais moko mums svarbius darbuotojus SVENTOS TIESOS: “mes esame be galo dekingi savo mylimam klientui uz tai, kad jis atejo ir tik jo pinigu deka mes isgyvename. jis mylimiausias svecias”. Didelis aciu jums visiems ir ateikite pasidziaugt tais musu pokyciais 🤗
2022-08-27T22:57:20+03:00
Negavome paramos.
Man vienas klausimas-kodel as turiu tave remti?
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Nežinau, ko siekia savininkas šitokiu straipsniu, nes po jo būdamas tiekėju, kuriam tinklas skolingas, inicijuočiau įmonei bankrotą.
Paskutinius 10 metų, kai norėdavau picą užsisakyt, nė karto nepagalvojau apie "čiliaką". Valstybė čia tikrai ne prie ko 🙂
Tadai, kam šitas straipsnis? Siekiat paramėlės, užuojautos?
Ciliakas viesai informavo savo tiekejus, kad tuoj gali tapti nemokus :)
Už ką ,, vakstybė" t.y. mes mokesčių mokėtojai turime skirti paramą ir kreditus kažkokiai picų užkandinei? Bankai nebeduoda?
o už ką skyrėme multimilijoninę paramą viešbučiams ir bankrutuojančiai katilinei?
Nes vienur gelbėjama visa industrija, kuri gal ir susiduria su sunkumais, bet ilguoju laikotarpiu yra svarbi. Restoranai yra trumpo gyvenimo laiko verslas, kuris ilgai negyvena, dažnai ir greitai miršta, bet po to greitai atsinaujina atsidarant naujiems. Šiuo atveju net ne kažkokioje sisteminėje krizėje problema, o tiesiog įmonė prastai valdoma. Savininkas vaidino didelį verslininką, leido pinigus savo prabangai, o restoranai prasti ir nuskurę. :)
Cybertruck jau nusipirko? atlyginimus darbuotojam ismokejo?
O kur dingo Dorado?
daug teisingų dalykų pasakyta. Pica gal ir skanesnę galima iškepti, bet didelį verslą sukurti reikia mokėti. Dar jauni žmonės kuriantys verslą tikrai nesupranta biurikratų žaidimų ir sukurtų taisyklių
Skanesnę? Ten picos nėra. Ten maisto nėra iš viso. Ten ir padavėjų nėra. Paskutinį kartą į tinklo "įstaigą" teko nueiti, nes kitur nebūčiau tiesiog spėjęs. Vietoje 5 padavėjai, ir užimti du staliukai. Po 5 minučių pačiam teko pasiimti meniu. Kai dar per 2 minutes niekas nepriėjo, nes užsiėmę žvengė, nuėjau paprašyti greičiau užsakyti, nes skubame. Pažadėjo, kad dienos sriubą per 5 minutes atneš (iš puodo pasems). Kai neatnešė per 15 minučių, tiesiog išėjome. Nei maisto, nei aptarnavimo, nei pigu, nei jauku pasedėti. Man keista, kaip jie dar 2008 metais neužsidarė.
nepanašu kad darbuotojai darbo vieta vertina. O kodėl nevertina tai žiniasklaidoj pilna pavyzdziu https://www.vz.lt/paslaugos/2020/04/03/cili-pica-darbuotojai-liko-be-algu-uz-kova-ir-vasari
Tai čia prieš kokius 10 metų paskutinį kartą buvau. Dabar geriau badauju, nei ten lankausi.
Nenoriu čia pasakoti akivaizdžių dalykų apie "čili", tačiau jei savininkas tikrai nesupranta kas su jo verslu ir kodėl nesiseka,- aš nuoširdžiai užjaučiu. Na įsivaizduokit, kaip kurčiam žmogui klausytis nuostabios muzikos, arba kvapų nejaučiančiam dėl negalios,- užuosti nuostabius gėlių aromatus, arba blogai matančiam pamatyti puikių paveikslų. Tokius žmones reikia tik užjausti. Tad nuoširdžiai užjaučiu Čili savininką. Ir turiu vieną patarimą. Ne dėl to, kad man jo gaila, o dėl to, kad gaila jo darbuotojų ir tiekėjų. Ponas Tadai, paimkit laisvą savaitę, užsidėkit juodus akinius su kepure ( kad jūsų neatpažintų " laimingi" buvę čili klientai ir pavaikščiokit po kitus Vilniaus restoranus. Ir pažiūrėkit, ką jie daro kitaip. Nes panašu, kad per visą savo restoranų egzistavimo istoriją jūs to niekada nedarėte. O reikėjo...
Ir ka jie daro kitaip?
Pigų, bet prastos kokybės maistą, kuris gal normalus prieš 15 metų buvo. O dar žaidžia visokias nesąmoningas akcijas su visokiais kuponiukais. :D Tiesiog mirštanti industrija (kaip ir koks padangų restauravimas), kai ekonomika visai kitokia ir žmonėms maža kaina nebėra svarbiausias kriterijus, kad kažkokią pigią nesąmonę valgytų.
))))
Jeigu reikėtų pasakyti kuriais maždaug metais paskutinį kartą lankiausi čili, nesugebėčiau. žinau, kad tik kad tai buvo labai labai labai senai
"Čili" savininko supratimą apie verslą bei konkurenciją išduoda šis pareiškimas: "Blogiausia, kad vieniems duodami, o kitiems ne, jie iškreipė konkurencinę aplinką. Tas, kuriam davė, išliks. O kuriam nedavė, kas bus jam?". Vargšas "verslininkas" net nesupranta, kad dėl paramos TAIPOGI vyksta KONKURENCIJA! Tas, kas pateiks geriau parengtą, įtikinamesnę ir finansiškai geriau pagrįstą paraišką - turės didesnius šansus gauti paramą, atitinkamai kitas - mažesnę. Nes paramų "aruodas" visur ir visada buvo ir yra ne begalinis. Tokia konkurencija NUOLAT vyksta visur (pavyzdžiui, mokslininkams konkuruojant dėl grantų). Pati verslo prigimtis yra konkurencija: dėl klientų, jų pinigų, dėl darbuotojų, dėl verslo vykdymo vietos ir t.t. Ir dėl paramos, kai ją galima gauti. Tokį interviu perskaičius, nebesistebi, kad "Čili" pralaimi konkurenciją kone visais atžvilgiais....
Verslininko paskirtis visuomenėje - rasti ir tenkinti vartotojų, o ne valdininkų poreikius. Verslininkas įgudęs žįsti valdžios spenį ir rašyti "projektus" yra dažniausiai joks ne verslininkas. Ne valstybės tai darbas verslus, remti ir rinkti laimėtojus. Tuo labiau tokioje konkurencingoje srityje.
Verslininkas, kuriam reikalingi "pigūs" ar "nemokami" pinigai, ketina tenkinti SAVO, o ne valdininkų poreikį, kai rašo paraišką jiems gauti iš valstybės sukurto paramos verslui fondo. Nes valdininkai neturi poreikio kaip nors atsikratyti biudžeto pinigų, juos išdalijant :-). Taipgi verslininkas tenkina SAVO, o ne valdininkų poreikį, kai teikia paraišką dalyvauti viešuosiuose konkursuose - pvz. tilto statybai, Seimo kavinei, telekomunikacinių paslaugų ministerijai tiekimui ir pan. Kai verslininkui prireikia banko kredito, ypač verslo vystymo pradžioje, jis taip pat turi rašyti verslo projektą. Ir t.t. Taigi įgudimas rašyti projektus yra labai svarbi verslininko veiklos dalis. Konkurencingos veiklos. Kita vertus, esu linkęs sutikti su jumis, kad verslų rėmimas nėra valstybės funkcija. Pagal savo prigimtinę paskirtį, valstybė turi teikti viešąsias paslaugas ir kurti viešąsias gėrybes, o ne remti privačių gėrybių kūrimą ar jų vartojimą. Bet pasakykite apie tai verslininkų asociacijoms... toms pačioms, kurios bet kokia kita proga linkusios rėkti "tik palikite mus ramybėje!" :-):D
Įdomu čia taip sunku jau pradėjus mokėt mokesčius, ar slepiant realias pajamas, kaip ir anksčiau.
Noriu suprasti, bet nesiseka. Ponas Tadas deklaruoja, kad daug keliauja. Taip pat sako, kad Lietuvoje kainos kaip Skandinavijoje. Prieš savaitę grįžau iš Oslo - flat white kava 5 €, rytinė kiaušinienė 28, pagrindinis vakarienės patiekalas nuo 50 €. Jei Čiliake tokios pat kainos, liūdni reikalai. Ir šiaip, iš Tado nesitikėjau Blinkevičiūtės lygio trydos “visi blogi, tik mes geri”.
Čili kažką daro ne taip. Vakar turbūt po kokių 9-10 metų buvau Čiliake papietaut. Na kainos tai kaip babos valgykloj padėklinėj, maistas valgomas bet ne daugiau. Kavinė tuščia. Nuolaidos su mylimiausia kortele... Neisiu vėl 10 metų. Atsiduoda kažkaip senais laikais viskas.
Tai kad babos valgykloje maistas geresnis būdavo
Nieko neturiu prieš babų valgyklas :)
Dar vienas verksnys... Buvo Nicholson picerijos ir ksip visada Palangos verslininkai. Reikėtų susitvarkyti pačiam su vadyba....
Maistas tragiškas
Toks vaizdas, paskaičius komentarus, kad savininkui belieka apklausą paleisti, kas blogai ir kodėl žmonės neina. Jei atvirai aš neinu dėl paties savininko amžino verkimo+nesiskaitymo su darbuotojais. Amžina reklama su 50 proc. Pigiau, nedadeda patrauklumo.
Hmm keista kad dauguma komentu pikti tokie, kas suponuoja kazkokia nuoskauda, matyt visgi rupi mums ta picerija kad taip ardomes, abejingumas jai butu didesnis blogis...
Tiesiog neįtikėtina, kaip su tokiu verslo požiūriu tiek metų galima išgyvent. Nebent dėl dydžio. Suabėjojau ar gerai patariau pavaikščiot per kitas kavines. Gal tai tiesiog gera proga biznį parduot kokiam dideliam tinklui. Gal net ir pinigų neblogų galės užsidirbti ir ramiai i pensija iseit.
Prieš ~20 metų Čili picerijos buvo ant bangos, tad turbūt daugumai yra kažkokie sentimentai, kad kažkada buvus mėgiama įstaiga taip ir užstrigo tuose metuose ir nusivažiavo.
Nemanau, kad kai biznis "šiknoj" yra gera proga parduot. Bent jau iki šiol Tadas verslus įsukdavo ir tuomet juos parduodavo, o ne tuomet kai jie dardėdavo žemyn.
Tiesiog juokinga kaip toks prastas verslininkas verkšlena ir prašo mūsų visų pinigų "pagalbos". Visi juk žino kas jis toks. :) BTW, jo restorane paskutinį kartą buvau prieš kokius 10 metų, nes nieko kito šalia nebuvo (o jų tinklas buvo didelis), tai įdomiausias momentas buvo, kad visas restoranas buvo uždūmintas, nes kažkas virtuvėje prisvilo. :D
Neverkšlena tegul ,,verslininkas”” Užlenkė foodout ragus įstatęs visiems..ruošiasi užlenkt ir šitas knaipes…vėl ragai tiekėjams bus ir mokesčiams😉 Atsidarys kitu uab ir pavadinimu😉 Dabar paruošiamieji darbai…straipsniukai kokie jie nuskriausti..😢
O kodėl jis nepardavė šito verslo, kai dar buvo įmanoma, kokiais 2012ais? Kad vaikai verslininkus galėtų pažaist :) Reik sugebėt taip apsileist, stebuklas kaip jie dar gyvi.
Tado Karoso atsakymas i klausimus bendrai: straipsnio priezastis buvo pasidalinti skaudzia istorija, kuria nebuciau patikejes, jei pats nebuciau su ja susidures. “pavojaus sirenos kauksmu” pranesu, kad valstybinese institucijose vivose, invegose, ministerijose… visuose lygiuose pavojingas abejingumas ir visokeriopas atsakomybes vengimas. skaudzias pasekmes patiriame visi - TAI PAVOJUS. KAIP ISIGELBETI⁉️ Info jums reikalinga - zinodamas tai, gali daryt isvadas ir nepakliuti i tokias situacija kai patiki, nes valstybe ja garantuoja. sakyti skaudzia tiesa i akis pavojinga, bet mes esame tam pasiruose: pasiseke, kad turime visus resursus, kad neziurint tu sunkumu su kuriais susidreme, su visais mes atsiskaitome laiku ir tvarkingai - taip bus ir ateityje. Tai leido “lipt ant backos”. Tuo paciu atsiprasome uz visas klaidas, kurias padareme per tuos 30 metu. jas taiseme. Pastaraisiais metais mano vaikai savo darbo pavyzdziais moko mums svarbius darbuotojus SVENTOS TIESOS: “mes esame be galo dekingi savo mylimam klientui uz tai, kad jis atejo ir tik jo pinigu deka mes isgyvename. jis mylimiausias svecias”. Didelis aciu jums visiems ir ateikite pasidziaugt tais musu pokyciais 🤗
Negavome paramos. Man vienas klausimas-kodel as turiu tave remti?