Nidos kempingo teritorijoje „Rimi“ pastatė maistomatą

Per pandemiją maisto produktus pristatyti į namus pradėjusi mažmenininkė dabar jau aptarnauja ne tik Vilniaus, bet ir Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Palangos, Neringos klientus. Bandomi ir kiti internetu užsakytų prekių pateikimo klientams būdai – atsiėmimas „Drive“ stotelėse, parduotuvėse. Dabar stebima, kaip klientai vertins maistomatą, įrengtą Nidos kempinge.
Ši technologija turi tris skirtingus temperatūrų režimus – aplinkos, vėsinimo ir šaldymo, todėl galima pristatyti greitai gendantį bei šaldytą maistą.
Margarita Petraševičienė, „Rimi“ e. komercijos vadovė, teigia, kad ateityje bus sprendžiama, ar plėsti mobilių maistomatų tinklą.
„Nuolat ieškome geriausių sprendimų, kaip populiarinti mūsų e. parduotuvės paslaugas ir priartinti jas prie kiekvieno pirkėjo, suteikiant galimybę jam apsipirkti pačiu patogiausiu ir priimtiniausiu būdu“, – teigia M. Petraševičienė.
Technologija tobulėja
Rimantas Mažulis, „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims, įsitikinęs, kad Nidoje šis sprendimas gali pasitarnauti ir dėl sudėtingos logistikos, ir kitų su maisto pristatymu susijusių iššūkių.
Jis akcentuoja, kad tiek mobilių, tiek stacionarių maistomatų technologija sparčiai vystoma ir pritaikoma vis naujose srityse. Jau veikia dirbtiniu intelektu valdomos amžiaus atpažinimo ir patvirtinimo technologijos, terminalus neliečiant jų ekrano galima valdyti mobiliąja programėle.
Taip pat kai kuriuos maistomatus vienu metu galima pildyti užsakymais ir tuo pačiu iš jo pirkėjui atsiiminėti prekes. Egzistuoja galimybė vienu maistomatu naudotis keliems prekybininkams, tad ši technologija galėtų būti pritaikoma ir vietinių verslininkų produkcijai laikyti.
%20(003).jpg/StrongPoint-Maistomatas%20(3)%20(003)__675x450.jpg)
R. Mažulis akcentuoja, kad maistomatai jau išpopuliarėjo Švedijoje, technologija pritaikyta Norvegijoje, Danijoje bei Estijoje, kur prekybos tinklas „Coop“ prieš kelis metus stacionarius maistomatus pradėjo įrenginėti Talino pagrindinėse miesto gatvėse ir prie degalinių.
VŽ rašė, kad bendroje „Rimi Lietuvos“ apyvartoje e. pardavimų dalis 2021 m. sudarė iki 5%.