I. Staškevičius: kalba yra spąstai, o atsiprašymas veikia, kai yra nuoširdus

- Organizacijos sėkmę pasiekia labai skirtingais keliais, tačiau per krizes visos susimauna vienodai.
- Šeši svarbiausius parametrai, kurie svarbūs ir per krizę, ir verslo kasdienybėje.
- Vadovas turi vos pusvalandį silpnumo akimirkoms.
- Jei atsiprašyti būtų lengva, mūsų atsiprašymų niekam nereikėtų.
- Geriausia krizės prevencija bendras asmenybės, vadovo ugdymas, o kartu verslo stiprinimas.
Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ vadovė, teigia, kad kalbant apie krizes ir jų valdymą bene taikliausiai situaciją atspindi perfrazuota rašytojo Levo Tolstojaus mintis, kad visos santuokos yra laimingos vienodai, o nelaimingos – skirtingai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai