2021-03-19 06:45

I. Staškevičius: kalba yra spąstai, o atsiprašymas veikia, kai yra nuoširdus

Ignas Staškevičius, „Vilniaus prekybos“ akcininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ignas Staškevičius, „Vilniaus prekybos“ akcininkas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nors vadovėlių apie krizių valdymą yra ne vienas, į aštrias situacijas patekusių verslų istorijų ir galimybių mokytis iš kitų klaidų yra daugybė, deja, realiai nutikus krizėms, verslai dažniausiai daro tas pačias klasikines klaidas.
  • Organizacijos sėkmę pasiekia labai skirtingais keliais, tačiau per krizes visos susimauna vienodai.
  • Šeši svarbiausius parametrai, kurie svarbūs ir per krizę, ir verslo kasdienybėje.
  • Vadovas turi vos pusvalandį silpnumo akimirkoms.
  • Jei atsiprašyti būtų lengva, mūsų atsiprašymų niekam nereikėtų.
  •  Geriausia krizės prevencija bendras asmenybės, vadovo ugdymas, o kartu verslo stiprinimas. 

Daiva Lialytė, komunikacijos agentūros „Integrity PR“ vadovė, teigia, kad kalbant apie krizes ir jų valdymą bene taikliausiai situaciją atspindi perfrazuota rašytojo Levo Tolstojaus mintis, kad visos santuokos yra laimingos vienodai, o nelaimingos – skirtingai.

52795
130817
52791