2020-05-20 16:00

Karantinas koreguoja didžiųjų prekybininkų veiksmus internete

VŽ koliažas
VŽ koliažas
Fizinės prekybos milžinai, turintys skirtingų prekių ženklų parduotuves didžiuosiuose prekybos centruose ir centrinėse gatvėse, per karantiną netruko suprasti, kiek pajėgūs yra jų internetinės prekybos įrankiai ir kuriose srityse stokota investicijų.
  • Juras Vėželis, UAB „Sportland LT“ direktorius, VŽ sako, kad pastaruosius trejus metus įmonė plėtojo e. komercijos projektą, bet skubiai jį pristatyti rinkai privertė ne kas kita, o prasidėjęs karantinas.
  • „Aprangos“ grupė tikisi, kad prekybos internetu apimtis augs ne mažiau nei 50% kasmet.
  •  Investicijos į „Topo centro“ e. prekybą penkerius metus iš eilės buvo reguliarios ir tolygios, iki šiol investuota apie 1 mln. Eur.

Juras Vėželis, UAB „Sportland LT“ direktorius, VŽ sako, kad pastaruosius trejus metus įmonė plėtojo e. komercijos projektą, bet skubiai jį pristatyti rinkai privertė ne kas kita, o prasidėjęs karantinas, palikęs įmonę be jokių pajamų.

52795
130817
52791