„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

Publikuota: 2019-11-08
Prekybos centras Rygoje. Bendrovės nuotr.
Prekybos centras Rygoje. Bendrovės nuotr.

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę Latvijoje.

Daugiau kaip 21.000 kvadratinių metrų ploto parduotuvė Rygoje atidaryta rekonstruotame prekybos centre „Ozols“. Statybos, remonto ir buities prekių tinklas į naujosios parduotuvės įrengimą investavo daugiau nei 6 mln. Eur. Iš jų 0,5 mln. Eur skirta inovacijoms, kurios pagerins vartotojų apsipirkimo patirtį, kartu palengvindamos ir darbo procesus darbuotojams.

Prekybos centre įdiegti konsultantų iškvietimo mygtukai, savitarnos ir greito atsiskaitymo kasos, moderni sandėlio valdymo sistema, apie prekes daugiau sužinoti leidžiantys QR kodai ir interaktyvūs ekranai, leisiantis klientams lengviau orientuotis parduotuvėje.

Iš viso iki 2022 m. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje „Kesko Senukai“ ketina investuoti per 100 mln. Eur.

2018 m. „Kesko Senukai“ Latvijoje demonstravo didžiausią augimą „pasidaryk pats“ prekybos rinkoje – apyvarta augo net 64%. Įmonės pajamos Latvijoje viršijo 90 mln. Eur, rašoma išplatintame pranešime.

Pasak Artūro Rakausko, „Kesko Senukai“ grupės prezidento, naujomis investicijomis siekiama visose tinklo parduotuvėse Baltijos šalyse užtikrinti vienodus aptarnavimo standartus ir gausų prekių asortimentą.

Šiuo metu „Kesko Senukai“ valdo 158 parduotuvių tinklą: 85 „Senukų“ ir „Statybų duonos“ parduotuves Lietuvoje, 8 „K-Rauta“ parduotuves Estijoje, 11 „K Senukai“ Latvijoje, 27 „OMA“ parduotuves Baltarusijoje, taip pat vysto elektroninę prekybą vystančią kompaniją „Kesko Senukai Digital“.

„Kesko Senukai“ grupės konsoliduota apyvarta 2018 m. sudarė 732 mln. Eur.

18 m. „Kesko Senukų“ grupei vadovaujantis A. Rakauskas grupę valdo lygiomis dalimis su strateginiu partneriu, Suomijos korporacija „Kesko“.

„K Senukai“ atidarymu Rygoje yra užbaigta viso prekybos centro „Ozols“ (ankstesnis pavadinimas „Galerija Azur“) rekonstrukcija, kurią įgyvendino „Kesko“ grupei priklausanti Lietuvos nekilnojamojo turto vystymo kompanija „KS Holding“.

Pasak „KS Holding“ direktoriaus Sauliaus Merkio, daugiau nei 27.000 kvadratinių metrų ploto prekybos centro „Ozols“ rekonstrukcijos kartu su pastato įsigijimu vertė siekia 35 mln. Eur.

„KS Holding“ – investavimo į nekilnojamąjį turtą bendrovė, įmonė plėtoja nekilnojamojo turto projektus, kuriuose „K Senukai“ parduotuvės tampa pagrindinėmis nuomininkėmis. Planuojama, kad iki 2023 m. kompanija valdys daugiau kaip 120 mln. Eur vertės turtą.

50% „KS Holding“ akcijų priklauso Suomijos koncernui „Kesko“, kita dalis akcijų – A. Rakauskui ir investicinei grupei „Žabolis ir partneriai“.

VŽ rašė, kad „Kesko Senukai“ grynieji pardavimai Baltijos šalyse 2019 m. sausį – birželį sudarė 334,9 mln. Eur ir buvo 25,6% didesni nei 2018 m. pirmą pusmetį, kai šis skaičius sudarė 266,6 mln. Eur, teigiama „Kesko“ ataskaitoje investuotojams.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Už plastiko maišelių dalinimą nemokamai siūlomos iki 5.000 Eur baudos

Už didesnių plastiko maišelių dalinimą nemokamai prekybininkus siūloma bausti tūkstantinėmis baudomis.

Prekyba
2019.11.19
„Colliers“: laisvalaikio ir pramogų segmente – apstu nišų 

Prekybos centrų plėtotojai žino, kad sėkminga objekto veikla vis labiau priklauso nuo to, kiek išplėtotas...

Prekyba
2019.11.19
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
„Spar“ plėtros strategija: veiksmai Lenkijoje 

Prieš kelerius metus įsitvirtinusi Airijoje, Pietų Afrikos bendrovė „Spar“ puoselėja tolesnius plėtros...

Prekyba
2019.11.19
Paštomatus diegianti „Itella Logistics“ išnaudos ryšius su prekybininkais Premium 1

Sparčiai augančioje siuntų terminalų rinkoje įsitvirtinti sieks ir valstybinės Suomijos įmonės „Posti Goup“...

Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo 1

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“  1

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18
„Lidl“ tvaraus verslo strategijoje – įsipareigojimai iki 2026 m. 2

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė patikslintą įmonės socialinės atsakomybės strategiją pirkimų...

Prekyba
2019.11.18
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Išleista „Prekybos sektoriaus apžvalga 2019“  1

„Verslo žinios“ pristato leidinį, skirtą prekybininkams ir šiuo verslo sektoriumi besidomintiems žmonėms.

Prekyba
2019.11.18
Latvijoje jau veikia „Rimi Drive“, Lietuvoje – kitąmet 1

Latvijoje atidaryta „Rimi“ elektroninė parduotuvė, kartu pradėjo veikti ir „Rimi Drive“ – čia e. parduotuvės...

Prekyba
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau