2019-08-26 12:01

„Kesko Senukai“ pardavimai Baltijos šalyse augo 25,6%

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Kesko Senukai“ grynieji pardavimai Baltijos šalyse 2019 m. sausį – birželį sudarė 334,9 mln. Eur ir buvo 25,6% didesni nei 2018 m. pirmą pusmetį, kai šis skaičius sudarė 266,6 mln. Eur, teigiama „Kesko“ ataskaitoje investuotojams.

Lyginant pardavimus 4-6 mėnesiais, augimas sudaro 22,4%: kilo nuo 155,4 mln. Eur iki 190,3 mln. Eur. Lyginamuoju laikotarpiu atidaryta viena nauja parduotuvė Latvijoje ir dabar jų skaičius siekia 10. Lietuvoje, kaip ir buvo, yra 23 parduotuvės, Estijoje veikia 8-ios parduotuvės.

„Kesko“ grupėje „Kesko Senukai Baltics“ šį pusmetį yra sparčiausiai auganti, palyginti su kitomis įmonėmis, veikiančiomis Norvegijoje, Švedijoje, Lenkijoje, Suomijoje.

Grupė „Kesko Senukai“ apima didžiausio Baltijos šalyse ir Baltarusijoje statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklą, taip pat elektroninę prekybą vystančią kompaniją „Kesko Senukai Digital“.

VŽ rašė, kad Konkurencijos taryba leido Augustinui Rakauskui ir jo sūnui Artūrui Rakauskui įgyvendinti tarpusavio sandorį ir atskirti verslus. „Kesko Senukų“ grupei vadovaujantis Artūras Rakauskas dvigubina grupėje turėtą akcijų kiekį iki 50%. Likusios lieka Suomijos korporacijos „Kesko“ rankose.

52795
130817
52791