„Iki“ grynasis pelnas augo 125%

Publikuota: 2019-06-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas „Iki“ 2018 m. uždirbo 22,22 mln. Eur grynojo pelno, 125% daugiau nei 2017 m., kai jis buvo 9,87 mln. Eur, rodo įmonės Registrų centrui pateikta finansinė ataskaita.

Antrą pagal dydį Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklą valdanti UAB „Palink“ pernai gavo 649,4 mln. Eur pardavimų pajamų, 1% daugiau nei 2017 m., kai apyvarta siekė 642,89 mln. Eur.

Įmonės bendrasis pelnas augo iki procento: nuo 174,24 mln. Eur užpernai iki 175,44 mln. Eur pernai.

Gerardas Rogas, „Palink“ generalinis direktorius, teigia, kad metų pradžia nebuvo lengva – laukta daug įvairių permainų, kurių viena svarbiausių – prekybos tinklų susijungimas.

„Sujungimui neįvykus, negalėjome ilgai sėdėti vietoje: turėjome maksimaliai sutelkti turimus pajėgumus, išsikelti naujus ilgalaikius tikslus ir jų iškart pradėti siekti. Iš ramaus laikotarpio, kol buvo laukiama susijungimo, mes pajudėjime aukščiausia pavara. O tai, kad visi žingsniai buvo atlikti teisingai, patvirtina ir finansiniai rezultatai, kurie praktiškai buvo pasiekti per šiek tiek daugiau nei pusmetį“, – komentuoja p. Rogas.  

Pernai viena stambiausių Vokietijos mažmeninės prekybos įmonių grupės „Rewe Group“ tapo didžiausia „Palink“ akcininke, kuriai šiuo metu priklauso 93,75% įmonės akcijų. Antra prekybos tinklo akcininke liko „E. Leclerc“ grupei priklausanti Prancūzijos bendrovė „Unilec“.

„Šis žingsnis neabejotinai sustiprino „Iki“ pozicijas Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje, ir parodė, jog turime daug potencialo. Būdami vienos stipriausių mažmeninės prekybos grupių Europoje dalimi, turime dar daugiau galimybių semtis tarptautinės patirties ir gerąją užsienio praktiką pritaikyti Lietuvoje. Stiprėja mūsų derybinės galios, o tai yra ypač svarbu keliant viso prekybos tinklo veiklos kartelę“,  – teigia p. Rogas.

Tinklui priklauso 228 „Iki“ ir „Iki Express“ parduotuvės.

VŽ rašė, kad mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ grynasis pelnas 2018 m. siekė 106,46 mln. Eur ir buvo 96,7% didesnis nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 54,1 mln. Eur, rodo įmonės registrų centrui pateikta finansinė ataskaita.

Gabrielius Morkūnas, „Maxima LT“ finansų vadovas, VŽ teigė, kad lyginant 2018 m. įmonės pasiektus finansinius rezultatus su 2017 m. rezultatais, pagrindinės veiklos, t.y. mažmeninės prekybos pelnas augo 6,9 mln. Eur. Grynojo pelno pokytį lėmė iš antrinių įmonių gauti dividendai bei didesnės palūkanų pajamos, kurie sudarė 46,1 mln. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 1

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
13:37
Prancūzų elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ apsipirko

Prancūzijos elektronikos prekių tinklas „Boulanger“ įsigijo savo konkurentus Belgijoje „Krefel“ ir „Hifi...

Prekyba
09:09
Ką apie pirkėjų norus žinanti „Amazon“ pataria smulkiesiems

„Amazon“ pranešė apie 10 fizinių parduotuvių JK tinklą, kurį kuria specialiai smulkiųjų produkcijai. Bendrovė...

Gazelė
2019.06.15
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Registruoja „Maxima Express“ prekės ženklą 1

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Valstybiniam patentų biurui pateikė prašymą registruoti prekės ženklą...

Prekyba
2019.06.14
Buvo sutrikęs automatinis pavedimų įskaitymas į „Circle K“ korteles 1

Kai kurie degalinių tinklo „Circle K“ klientų pavedimai kelias dienas automatiškai nepatekdavo į įmonės...

Prekyba
2019.06.14
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Pigu“ ir „Kesko Senukai Digital“ – vadovybių pasikeitimai Premium 17

Dviejų konkuruojančių elektroninės komercijos bendrovių pagrindinių vadovų gretose pastaruoju metu vyksta...

Prekyba
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Zaros“ savininkei „Inditex“ plėtra garantavo rekordinius pardavimus

Didžiausia pasaulyje drabužių prekybininkė „Inditex“ skelbia rekordinius pirmojo ketvirčio rezultatus.

Prekyba
2019.06.13
„PwC“ pasaulinė vartotojų apklausa rodo, kaip keičiasi pirkimo įpročiai 1

Pirkėjai nori viską gauti greitai, patogiai ir nemokamai, rodo „PwC“ atlikta „Pasaulinė vartotojų apklausa“.

Prekyba
2019.06.13
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
„Mineralinių vandenų“ pelnas sumažėjo pusantro karto Premium 5

Didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais ir tabako gaminiais bendrovė „Mineraliniai vandenys“ 2018 m.

Prekyba
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 18

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau