„Pinterest“ įsileis daugiau reklamos

Pasisemti idėjų, kaip apsirengti, dekoruoti namus ar ką gaminti, o ne susirasti draugų į socialinį tinklą „Pinterest“ susirenkantys vartotojai, naršydami vaizdus pagal pasirinktas temas, matys daugiau reklamos. Taip pat turės daugiau galimybių įsigyti reklamuojamas prekes.
„Pinterest“ praneša, kad „Shopping Ads“ bandymų rezultatai tenkina, todėl papildomos reklamos ir pardavimo galimybės bus suteiktos ir mažesniems prekybininkams, ne tik „eBay“, IKEA, „Overstock“, „Wayfair“, kurie jau reklamuojasi „Pinterest“.
„Naudodamiesi šia paslauga verslo atstovai gali be didesnių pastangų paversti savo prekių katalogą reklama, kurią matys daug vartotojų. Tai itin naudinga prekių ženklams, kurie nori būti matomi“, – sako Shounak Simlai, „Pinterest“ atstovas.
Paties socialinio tinklo atliktos vartotojų apklausos rezultatai rodo, kad 90% „Pinterest“ naršančių vartotojų priima pirkimo sprendimus lankydamiesi šiame socialiniame tinkle. 70% respondentų teigia, kad jie eina į „Pinterest“ pasisemti idėjų, ką galėtų įsigyti.
Šie pokyčiai nepaverčia „Pinterest“ socialinio tinklo elektronine parduotuve, tačiau galimybė įsigyti vaizde pamatytą produktą greičiausiai bus naudinga ne tik verslui, bet ir vartotojams, mano tinklo astovai.
„Įsigyk aprangos komplektą“ (angl. „Shop the Look“) paslauga jau teikiama Prancūzijoje, Vokietijoje, Japonijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Paspaudus ant patinkančios nuotraukos vartotojas nukreipiamas į produkto gamintojo elektroninę svetainę. Esminis skirtumas nuo kitų platformų, tokių kaip „Amazon“, „AliExpress“ bei „eBay“, ar yra tas, kad per „Pinterest“ žmonės gali įsigyti daiktų, kurių nebūtinai ieškojo.