„PwC“ tyrimas: kur prekybininkams kreipti investicijas, kad atsipirktų

„PwC“ parengtoje „Global Consumer Insights Survey“ analizuojama, kurie vartojimo įpročiai vystosi ir keičiasi labiausiai, ir kaip bendrovės gali pertvarkyti savo verslo modelį bei perskirstyti investicijas, kad turėtų daugiausiai naudos iš tų pasikeitimų.
Nuo 2010 m., kai „PwC“ pradėjo tyrinėti vartojimo įpročius, atrodė, kad kiekvienais metais apsiperkančių fizinėse parduotuvėse mažėja. 2014 m. tik 36% respondentų teigė, kad fizinėse parduotuvėse jie apsiperka bent kartą per savaitę. Tačiau situacija ėmė keistis, bent kartą per savaitę fizinėse parduotuvėse apsiperkančiųjų skaičius išaugo nuo 40% 2015 m. iki 44% 2018 m. Iš tiesų, lankymasis parduotuvėse yra populiari veikla. „PwC“ analitikai pastebi, kad vis dažniau iškeliamas ne praktinis apsipirkimo aspektas, bet socialinė, naujų potyrių suteikianti patirtis.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai