2017-04-24 09:00

Rajonų prekybos tinklai skaičiuoja atsinaujinimo naudą

Arūnas Tarnauskas, UAB „Gulbelės“ valdybos pirmininkas. Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.
Arūnas Tarnauskas, UAB „Gulbelės“ valdybos pirmininkas. Indrės Sesartės (VŽ) nuotr.
Rajonų mažmeninės prekybos tinklai lėtina plėtros tempą, tačiau nuosekliai investuoja į parduotuvių atnaujinimą. Šių investicijų nauda skaičiuojama greitai – atnaujinus prekybos objektus drauge auga ir jų apyvarta.

Egidijus Kuzminskas, 25 parduotuves valdančios UAB „Šilutės prekyba“ direktorius, nurodo, kad atnaujintų parduotuvių apyvarta kartais išauga net iki 30%.

„Didžiausias efektas jaučiamas pirmaisiais metais, kai atnaujinama, vėliau pardavimai nusistovi, bet skirtumas tarp prekybos senoje ir atnaujintoje parduotuvėje – didelis. Aišku, nemažos ir investicijos. Dauguma mūsų parduotuvių buvo labai senos, nepritaikytos šiuolaikiniams poreikiams, šalia jų nebuvo automobilių parkavimo vietų. Tokias prekybos vietas pertvarkėme iš esmės: beveik viską griovėme ir projektavome, statėme iš naujo“, – VŽ pasakoja p. Kuzminskas.

52795
130817
52791