„Biovela Group“ apyvarta pernai augo 7%, šiemet į plėtrą investuoja 14 mln. Eur

Praėjusiais metais konsoliduota apyvarta viršijo 250 mln. Eur ir, palyginti su ankstesniais metais, didėjo 7%, skelbia įmonių grupė.
Konsoliduotas grynasis pelnas, nevertinant 2022 m. ir 2023 m. nurašytų senų skolų, didėjo 35% ir siekė 3,7 mln. Eur.
Audrius Kantauskas, „Biovela Group“ generalinis direktorius, pastebi, kad situacija rinkoje 2023 m. liko sudėtinga – žaliavų kainos išliko aukštos, konkurencija didelė, jaučiamas darbo jėgos trūkumas.
„Visgi svarbu paminėti, kad 2023 m. mėsos gaminių rinka stabilizavosi, traukimosi, kaip 2022 m., nebuvo. Tai atspindi ir bendrovės gaminių pardavimų augimas. Matydami 2024 m. pirmojo ketvirčio rezultatus, prognozuojame, kad ir šiais metais pavyks stiprinti lyderio poziciją“, – pranešime cituojamas A. Kantauskas.
2023 m. pasižymėjo istoriškai aukščiausiomis žaliavų kainomis.
„Kiaulienos kainos Europoje 2023 m. kilo į aukščiausią lygį per pastaruosius dešimtmečius ir pastebime, kad išlieka tokios ir šiemet. Pagrindinė tokių kiaulienos kainų priežastis yra sumažėjęs kiaulių kiekis Europoje, kai skerdimai per 2 metus krito 12%. Greitą kiaulių kiekio atstatymą į buvusius skaičius komplikuoja sugriežtėję laikymo reikalavimai“, – komentuoja Žilvinas Lenktaitis, „Biovela Group“ vykdantysis direktorius.
Anot jo, tokias aukštas kiaulienos kainas palaiko ir kitų mėsos alternatyvų didelės kaina. Pavyzdžiui, jautienos kainos Europoje taip pat buvo rekordiškai aukštos.
„Nėra pagrindo teigti, kad šiemet žaliavų kaina mažėtų, labiausiai tikėtina, kad išsilaikys panašiame lygyje“, – prognozuoja Ž. Lenktaitis.
2024 m. įmonių grupė investiciniams projektams yra numačiusi skirti 14 mln. Eur. Vienas reikšmingiausių šių metų planų – antra skerdimo linija, dėl kurios pajėgumas padvigubės ir sieks 300 kiaulių per valandą.
Tarp „Biovelos“ klientų yra „McDonald‘s“, kurios restoranams tiekiami produktai visame pasaulyje.