2019-08-10 09:41

„Kraft Heinz“ krizei pabaigos kol kas nematyti

FILE PHOTO: Heinz tomato Ketchup is show on display during a preview of a new Walmart Super Center prior to its opening in Compton, California, U.S., January 10, 2017.  REUTERS/Mike Blake/File Photo                        GLOBAL BUSINESS WEEK AHEAD
FILE PHOTO: Heinz tomato Ketchup is show on display during a preview of a new Walmart Super Center prior to its opening in Compton, California, U.S., January 10, 2017. REUTERS/Mike Blake/File Photo GLOBAL BUSINESS WEEK AHEAD
Maisto pramonės gigantei „Kraft Heinz“ sunkūs laikai ir panašu, kad pabaigos jiems dar nematyti. Bendrovė pagaliau pristatė savo pirmojo 2019 m. pusmečio rezultatus, kurie įmonės investuotojus privertė sunerimti, o jos akcijas biržoje prarasti 15% savo vertės.

VŽ jau rašė apie „Kraft Heinz“ ištikusią krizę – įmonė jau pusę metų murkdosi skandale dėl neteisingos apskaitos, jos vadovas vasaros pradžioje atsistatydino, o pardavimai, vartotojams ieškant inovacijų ir sveikesnių produktų, vis mažėja.

Bendrovė pagaliau pristatė ilgai atidėliotą savo finansinę ataskaitą. Kaip rašo BBC, „Kraft Heinz“ pajamos pirmąjį metų pusmetį buvo 5% mažesnes nei praėjusiais metais, o pelnas sumažėjo daugiau nei perpus.

Pasirodžius šiai informacijai įmonės akcijų kaina biržoje nukrito 15% iki mažiausios kainos per visą laikotarpį. Šiemet jos akcijos iš viso jau prarado 40% savo vertės.

Miguelis Patricio, naujasis „Kraft Heinz“ vadovas, pradėjęs pareigas eiti birželį, teigė nesantis patenkintas rezultatais.

„Toks kritimas, kokį matėme pirmoje metų pusėje, yra nepriimtinas judant į priekį. Turime kibti į darbą, nusistatyti savo strateginius prioritetus ir pakeisti savo verslo trajektoriją“, — teigia jis.

Tiesa, ekspertai pripažįsta, kad atsitiesti bendrovei nebus lengva. Ilgą laiką taupiusi ji atsiliko nuo inovacijų, o vartotojai šiandien vietoje smarkiai perdirbto maisto reikalauja sveikesnių ir natūralesnių pasirinkimų.

M. Patricio su kritika sutinka ir teigia, kad „Kraft Heinz“ ateitis – orientacija į klientus ir jų poreikius.

„Turime žinoti ateitį, kad galėtume vesti sektorių į priekį, o ne sekti iš paskos. Turime suprasti vartotojus geriau nei bet kuri kita kompanija“, — kalbėjo naujasis „Kraft Heinz“ vadovas.

52795
130817
52791