„Kraft Heinz“ krizei pabaigos kol kas nematyti

VŽ jau rašė apie „Kraft Heinz“ ištikusią krizę – įmonė jau pusę metų murkdosi skandale dėl neteisingos apskaitos, jos vadovas vasaros pradžioje atsistatydino, o pardavimai, vartotojams ieškant inovacijų ir sveikesnių produktų, vis mažėja.
Bendrovė pagaliau pristatė ilgai atidėliotą savo finansinę ataskaitą. Kaip rašo BBC, „Kraft Heinz“ pajamos pirmąjį metų pusmetį buvo 5% mažesnes nei praėjusiais metais, o pelnas sumažėjo daugiau nei perpus.
Pasirodžius šiai informacijai įmonės akcijų kaina biržoje nukrito 15% iki mažiausios kainos per visą laikotarpį. Šiemet jos akcijos iš viso jau prarado 40% savo vertės.
Miguelis Patricio, naujasis „Kraft Heinz“ vadovas, pradėjęs pareigas eiti birželį, teigė nesantis patenkintas rezultatais.
„Toks kritimas, kokį matėme pirmoje metų pusėje, yra nepriimtinas judant į priekį. Turime kibti į darbą, nusistatyti savo strateginius prioritetus ir pakeisti savo verslo trajektoriją“, — teigia jis.
Tiesa, ekspertai pripažįsta, kad atsitiesti bendrovei nebus lengva. Ilgą laiką taupiusi ji atsiliko nuo inovacijų, o vartotojai šiandien vietoje smarkiai perdirbto maisto reikalauja sveikesnių ir natūralesnių pasirinkimų.
M. Patricio su kritika sutinka ir teigia, kad „Kraft Heinz“ ateitis – orientacija į klientus ir jų poreikius.
„Turime žinoti ateitį, kad galėtume vesti sektorių į priekį, o ne sekti iš paskos. Turime suprasti vartotojus geriau nei bet kuri kita kompanija“, — kalbėjo naujasis „Kraft Heinz“ vadovas.