2019-07-02 08:45

Taupyti bandžiusi ir nuo inovacijų atsilikusi „Kraft Heinz“ šiandien moka dvigubai

Arndo Wiegmanno („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Arndo Wiegmanno („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Kraft Heinz“, penktai pagal dydį maisto pramonės kompanijai pasaulyje, 2019 m. kol kas tragiškai nesėkmingi. Bendrovės akcijų vertė nuo metų pradžios nukrito jau 35%, jos nepaleidžia nemalonumai dėl netinkamos apskaitos, o reklamos vargu ar užteks, norint paskatinti vartotojus rinktis bendrovės produktus.

Sektoriaus ekspertai jau kalba apie tai, kad „Kraft Heinz“ – puikus pavyzdys visai maisto pramonei ir priminimas, kad laiku nepasirūpinę inovacijomis parpuola ir sektoriaus gigantai.

Naujas vadovas, senos problemos

Liepos 1 d. už „Kraft Heinz“ kompanijos vairo stoja rinkodaros veteranas Miguelis Patricio. Jis pakeis Bernardo Heesą, vadovavusį „Kraft Heinz“ nuo 2015 m., į vieną bendrovę sujungusį „Kraft“ ir „Heinz“ ir pasižymėjusį kaštų mažinimo politika.

52795
130817
52791