„Impossible Foods“ susidūrė su problema – nebespėja gaminti netikros mėsos

Bendrovė, gaminanti mėsos paplotėlius be mėsos ir turinti tikslą iki 2035 m. eliminuoti iš mėsos pramonės gyvulių poreikį, šiandien yra vienas karščiausių maisto pramonės topų. Tai taip pat turi savo kainą – „Impossible Foods“ sunkiai sekasi patenkinti vis augantį užsakymų kiekį.
Naujuoju produktu susidomėjo net tokios bendrovės kaip „Burger King“ – pirmiausia mėsainius su šia „mėsa“ pradėta pardavinėti 59 restoranuose ir jie taip pasitesino, kad iki metų pabaigos bendrovė planuoja juos vartotojams siūlyti visuose savo restoranuose, kurių Jungtinėje Karalystėje turi 7.300.
Jeigu šių metų balandžio pradžioje „Impossible Foods“ produkcijos buvo galima rasti 7.000 restoranų, po dviejų mėnesių šis skaičius išaugo jau iki 10.000, o jeigu „Burger King“ tesės savo pažadus, metų pabaigoje tokių vietų jau bus 17.000.
Nespėja gaminti
Kaip rašo CNN, tam, kad galėtų susitvarkyti su didėjančiu krūviu, dalis bendrovės biuro darbuotojų savanoriškai persikėlė dirbti į fabriką Oaklando mieste, JAV, kur dirba 12 valandų pamainas.
Kad nepatenkintų užsakovų būtų kuo mažiau, „Impossible Foods“, įprastai savo produkciją platinanti per 400 distributorių, pradėjo dirbti tiesiogiai su kurjerių tarnyba „Fed Ex“, o vietoje įprastai ruošiamų paplotėlių pradėjo prekiauti 4 svarų „mėsos“ pakuotėmis. Tai ne pats patogiausias būdas restoranams, bet gaminant galima sutaupyti laiko.
Ypatingai daug naujų užsakymų bendrovė pradėjo gauti šių metų pradžioje, pristačiusi naują savo mėsos alternatyvos variantą, patobulintą taip, kad jis galėtų būti ruošiamas keptuvėje kaip mėsos paplotėlis bei labiau išsaugotų „mėsišką“ skonį skrudinamas ar verdamas.
Davidas Lee, kompanijos finansų direktorius, teigia, kad tikslas toks ir buvo – padidinti pardavimus, tačiau niekas bendrovėje nesitikėjo, kad jie pradės augti taip greitai.
Konkurencija tik augs
Vis dėlto, niekas „Impossible Foods“ nesiskundžia, nes, apart problemų su pasiūla, visa kita sekasi puikiai.
Augaliniai proteinai, vartotojams susidomint sveika gyvensena bei tvarumu, darosi vis populiaresni, o mėsos pakaitalai naudojami vis plačiau.
Tiesa, nors kol kas tokie startuoliai kaip „Impossible Foods“ ir bendrovės pagrindinis konkurentas „Beyong Meat“ savo vertę augina jau ne procentais, o kartais, panašu, kad jaunos bendrovės šiame sektoriuje gali neišlaikyti dominuojančios padėties, nes šia sritimi vis labiau susidomi ir gigantai.
„Nestle“, Europoje jau prekiaujantis mėsainiais su augalinės kilmės proteinais, planuoja šį rudenį juos pristatyti ir JAV rinkai, didieji mėsos perdirbėjai, tokie kaip „Tyson“ bei „Perdue“, taip pat bando įšokti į traukinį siūlydami savo alternatyvius mišinius, kur mėsa maišoma su įvairiomis daržovės bei jau pradeda kalbėti apie alternatyvius proteinų šaltinius.
Aikštelėje būriuojantis vis daugiau žaidėjų, „Impossible Foods“ reikia pradėti galvoti ne tik, kaip patenkinti visus užsakymus, bet ir kaip išlikti konkurencinga bendrove ateityje.