„Impossible Foods“ susidūrė su problema – nebespėja gaminti netikros mėsos

Publikuota: 2019-07-06
Beck Diefenbach („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Beck Diefenbach („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

„Impossible Foods“, gaminanti augalinės kilmės proteinus ir mėsos pakaitalus, privertė investuotojus susidomėti šia verslo sritimi. Bendrovės vertė pučiasi lyg ant mielių, o užsakymų daugėja taip sparčiai, kad įmonė susidūrė su problema – ji nebespėja gaminti „netikros mėsos“.

Bendrovė, gaminanti mėsos paplotėlius be mėsos ir turinti tikslą iki 2035 m. eliminuoti iš mėsos pramonės gyvulių poreikį, šiandien yra vienas karščiausių maisto pramonės topų. Tai taip pat turi savo kainą – „Impossible Foods“  sunkiai sekasi patenkinti vis augantį užsakymų kiekį.

Naujuoju produktu susidomėjo net tokios bendrovės kaip „Burger King“ – pirmiausia mėsainius su šia „mėsa“ pradėta pardavinėti 59 restoranuose ir jie taip pasitesino, kad iki metų pabaigos bendrovė planuoja juos vartotojams siūlyti visuose savo restoranuose, kurių Jungtinėje Karalystėje turi 7.300.

Jeigu šių metų balandžio pradžioje „Impossible Foods“ produkcijos buvo galima rasti 7.000 restoranų, po dviejų mėnesių šis skaičius išaugo jau iki 10.000, o jeigu „Burger King“ tesės savo pažadus, metų pabaigoje tokių vietų jau bus 17.000.

Nespėja gaminti

Kaip rašo CNN, tam, kad galėtų susitvarkyti su didėjančiu krūviu, dalis bendrovės biuro darbuotojų savanoriškai persikėlė dirbti į fabriką Oaklando mieste, JAV, kur dirba 12 valandų pamainas.

Kad nepatenkintų užsakovų būtų kuo mažiau, „Impossible Foods“, įprastai savo produkciją platinanti per 400 distributorių, pradėjo dirbti tiesiogiai su kurjerių tarnyba „Fed Ex“, o vietoje įprastai ruošiamų paplotėlių pradėjo prekiauti 4 svarų „mėsos“ pakuotėmis. Tai ne pats patogiausias būdas restoranams, bet gaminant galima sutaupyti laiko.

Ypatingai daug naujų užsakymų bendrovė pradėjo gauti šių metų pradžioje, pristačiusi naują savo mėsos alternatyvos variantą, patobulintą taip, kad jis galėtų būti ruošiamas keptuvėje kaip mėsos paplotėlis bei labiau išsaugotų „mėsišką“ skonį skrudinamas ar verdamas.

Davidas Lee, kompanijos finansų direktorius, teigia, kad tikslas toks ir buvo – padidinti pardavimus, tačiau niekas bendrovėje nesitikėjo, kad jie pradės augti taip greitai.

Konkurencija tik augs

Vis dėlto, niekas „Impossible Foods“ nesiskundžia, nes, apart problemų su pasiūla, visa kita sekasi puikiai.

Augaliniai proteinai, vartotojams susidomint sveika gyvensena bei tvarumu, darosi vis populiaresni, o mėsos pakaitalai naudojami vis plačiau.

Tiesa, nors kol kas tokie startuoliai kaip „Impossible Foods“ ir bendrovės pagrindinis konkurentas „Beyong Meat“ savo vertę augina jau ne procentais, o kartais, panašu, kad jaunos bendrovės šiame sektoriuje gali neišlaikyti dominuojančios padėties, nes šia sritimi vis labiau susidomi ir gigantai.

„Nestle“, Europoje jau prekiaujantis mėsainiais su augalinės kilmės proteinais, planuoja šį rudenį juos pristatyti ir JAV rinkai, didieji mėsos perdirbėjai, tokie kaip „Tyson“ bei „Perdue“, taip pat bando įšokti į traukinį siūlydami savo alternatyvius mišinius, kur mėsa maišoma su įvairiomis daržovės bei jau pradeda kalbėti apie alternatyvius proteinų šaltinius.

Aikštelėje būriuojantis vis daugiau žaidėjų, „Impossible Foods“ reikia pradėti galvoti ne tik, kaip patenkinti visus užsakymus, bet ir kaip išlikti konkurencinga bendrove ateityje.  

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Maisto ir gėrimų paroda BAF: degustacijos, diskusijos, meno instaliacijos

Lapkričio 8 ir 9 d. Vilniuje, parodų centre „Litexpo“, tęsiasi Baltijos maisto ir gėrimų paroda BAF. Čia...

Paslaugos
2019.11.08
Analitikai: „Pieno žvaigždžių“ akcijos vertos iki 1,44 Eur, įmonė gali tapti konsoliduotoja Premium 1

Antros pagal pajamas Lietuvos pieno perdirbimo įmonės „Pieno žvaigždės“ akcijos yra vertos iki 57% daugiau,...

Rinkos
2019.11.06
Įsisiautėjęs maras sąlygas kiaulienos rinkoje diktuos dar bent kelerius metus Premium

Ciklas sulūžęs, pripažįsta kiaulininkystės sektoriaus atstovai. Jau didžiąją pasaulio dalį pasiekęs afrikinis...

Pramonė
2019.11.06
Teismas: „Pontem“ gali tiekti pieną Vilniaus darželiams

Konkursą laimėjusi maisto tiekimo ir didmeninės prekybos bendrovė „Pontem“ gali tiekti pieną ir...

Pramonė
2019.11.04
EK pripažino „Kaimišką Jovarų alų“ saugoma geografine nuoroda

Europos Komisija pripažino pavadinimą „Kaimiškas Jovarų alus“ saugoma geografine nuoroda.

Pramonė
2019.10.31
„Euromonitor“ apžvalga maisto pramonei: rytojaus vartotojus formuoja 3 idėjos Premium

Vartotojų segmentacija, sąmoningas vartojimas ir augalinė mityba – tai trys pagrindinės tendencijos,...

Pramonė
2019.10.30
Po gaisro pieno produktai išimami iš prekybos norint apsidrausti

Maisto ir veterinarijos tarnyba, dėl Alytaus rajone supirkto galbūt užteršto pieno penkioms perdirbimo...

Pramonė
2019.10.30
Dėl galbūt užteršto pieno iš lentynų išimama kelių gamintojų produkcija

Dėl patekusio galbūt užteršto pieno, keli pieno produktų gamintojai turi išimti ir utilizuoti dalį gaminių.

Pramonė
2019.10.29
„Baltic Mill“ trečią kartą leidžia obligacijas – nori pasiskolinti už 4,5–5,5%

Baltijos šalių grūdų perdirbimo įmonių grupė „Baltic Mill“, kuri jau du kartus leido obligacijas, tokiu būdu...

Rinkos
2019.10.29
Pienas Alytaus rajone užterštas, ministras žada kompensacijas

Maisto ir veterinarijos tarnybai nustačius, kad dėl gaisro Alytuje ūkininkų pienas užterštas ir jo negalima...

Pramonė
2019.10.25
„Žemaitijos pienas“ prisijungia „Baltijos mineralinių vandenų kompaniją“

AB „Žemaitijos pienas“ pranešė prisijungsiantis AB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“, kuri po šios...

Pramonė
2019.10.23
Laukiant eksporto į Japoniją proveržio, pirmų trejų metų skaičiuoti neverta Premium

Lietuvos maisto pramonės atstovai, su prezidentu Gitanu Nausėda išvykę į verslo forumą Japonijoje, teigia...

Pramonė
2019.10.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau