Mėsos alternatyvos dėl pirkėjo pinigų jau rungiasi skoniu, bet įprotis lieka karalius

Dabar šis argumentas gali būti nieko vertas. Atliktas tyrimas parodė, kad psichologinės ir socialinės priežastys gali turėti didesnę įtaką vartotojų maisto produktų pasirinkimui nei kaina, skonis ir patogumas.
Maisto produktų tyrimų organizacija „Nectar“ paskelbė išsamius degustacinių bandymų rezultatus, kuriuose augalinės kilmės mėsos alternatyvos buvo vertinamos kartu su mėsa. Paaiškėjo, kad 54% žmonių mano, jog 20 veganiškų produktų (tokių kaip mėsainiai, vištienos piršteliai ir dešrelės) iš 13 prekių ženklų (įskaitant „Beyond Meat“, „Impossible Foods“ ir „Gardein“) skonis yra toks pat geras arba geresnis nei analogiškų tradicinės mėsos produktų.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai