„Electronic House“ strategija: jei pandemija nepakoreguos, augs 50% kasmet

Įmonė gamina produktus, kurie naudojami žemės ūkio mašinų, buitinės technikos, medicinos įrangos ir robotų gamybai, komunikacijoms ir pan.
„Mūsų klientų krepšelis labai diversifikuotas ir neturime nė vieno iš automobilių pramonės. Prasidėjus pandemijai tikėjomės nuosmukio ir tam pasiruošėme, tačiau kol kas nieko baisaus neįvyko. Prognozuojame, kad šiemet pardavimai gali šiek tiek susitraukti, gal iki 2018 m. lygio, tai nedaug. Bet kadangi turime neblogą maržą, tai gerai nuteikia“, – sako Marekas Gaidukevičius, bendrovės generalinis direktorius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai