2019-ieji turizme: pasaulį supurčiusi milžino griūtis ir konkurencijos proveržis Lietuvoje
Dinamiški metai – taip 2019-uosius apibūdina turizmo rinkos dalyviai. Per metus nutiko visko: Lietuvoje sulaukėme naujų rinkos dalyvių, plykstelėjo mokestinių skandalų, kuriuose minimi garsūs šio sektoriaus vardai, būta pokyčių ir reguliavimo bei rinkos priežiūros srityje.
2019 m. sausį Lietuvoje pradėjo veikti nauja turizmo skatinimo agentūra VšĮ „Keliauk Lietuvoje“, perėmusi daugumą likviduoto Valstybinio turizmo departamento funkcijų. Prie šios įstaigos vairo stojęs Dalius Morkvėnas kovą duodamas interviu VŽ įvardijo tris įstaigos prioritetus: daugiau tyrimų, tiesioginių pardavimų skatinimas ir dialogas su rinka. Taip pat papasakojo apie organizacijoje išsikeltą tam tikrą psichologinį tikslą – per 2–4 metus pasiekti, kad kasmet Lietuvoje apsilankytų 3 mln. užsienio turistų (2018 m. sulaukta 1,7 mln. užsieniečių).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai