2019-12-31 12:00

2019-ieji turizme: pasaulį supurčiusi milžino griūtis ir konkurencijos proveržis Lietuvoje

Joe Giddenso („PA images“ / „Scanpix“) nuotr.
Joe Giddenso („PA images“ / „Scanpix“) nuotr.
Netrukus už posūkio pasiliksiantys 2019-ieji turizmo sektoriuje išsiskyrė įvykių gausa. Lietuvoje šie metai bene labiausiai įsiminė dėl išaugusios konkurencinės įtampos atostogų kelionių versle, kur pirštinę senbuviams „Novaturui“ ir „Tez Tour“ metė nauji rinkos dalyviai. Pasaulį 2019-aisiais sudrebino D. Britanijos kelionių milžinės „Thomas Cook“ žlugimas.

Dinamiški metai – taip 2019-uosius apibūdina turizmo rinkos dalyviai. Per metus nutiko visko: Lietuvoje sulaukėme naujų rinkos dalyvių, plykstelėjo mokestinių skandalų, kuriuose minimi garsūs šio sektoriaus vardai, būta pokyčių ir reguliavimo bei rinkos priežiūros srityje.

2019 m. sausį Lietuvoje pradėjo veikti nauja turizmo skatinimo agentūra VšĮ „Keliauk Lietuvoje“, perėmusi daugumą likviduoto Valstybinio turizmo departamento funkcijų. Prie šios įstaigos vairo stojęs Dalius Morkvėnas kovą duodamas interviu VŽ įvardijo tris įstaigos prioritetus: daugiau tyrimų, tiesioginių pardavimų skatinimas ir dialogas su rinka. Taip pat papasakojo apie organizacijoje išsikeltą tam tikrą psichologinį tikslą – per 2–4 metus pasiekti, kad kasmet Lietuvoje apsilankytų 3 mln. užsienio turistų (2018 m. sulaukta 1,7 mln. užsieniečių).

52795
130817
52791