2019-03-04 09:59

„Keliauk Lietuvoje“ vadovas – apie ambicijas pritraukti 3 mln. užsieniečių, „Real is Beautiful“ likimą ir finansinę nežinomybę

Dalius Morkvėnas, „Keliauk Lietuvoje“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Dalius Morkvėnas, „Keliauk Lietuvoje“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nuo šių metų Lietuvos kaip turizmo krypties reklama užsienyje rūpinasi naujai įsteigta VšĮ „Keliauk Lietuvoje“. Dalius Morkvėnas, jos direktorius, vardija tris įstaigos prioritetus: daugiau tyrimų, tiesioginių pardavimų skatinimas ir dialogas su rinka. Interviu VŽ jis pasakoja, kokia ateitis suplanuota Lietuvos turizmo ženklui „Real is Beautiful“, ir užsimena apie tvyrančią finansinę nežinomybę, nes iš ko Lietuvos turizmo rinkodara bus finansuojama po 2020-ųjų, kai išseks ES pinigų upeliai, kol kas neaišku.
Praėjusių metų pabaigoje turizmo sektoriuje buvo nerimaujama dėl to, kad naujai įsteigtos „Keliauk Lietuvoje“ vadovo paieškos užsitęsė, kad vėluojama formuoti komandą ir pradėti veiklą. Ar šiandien įstaiga jau veikia visa jėga?

Pagrindinės veiklos ir funkcijos vykdomos: rinkodara pagrindinėse turizmo rinkose, viešieji ryšiai, užsienio žurnalistų, kelionių organizatorių atvežimas į Lietuvą. Startuoja ar tuoj startuos keletas rinkodaros kampanijų Kinijoje, Estijoje, Suomijoje. Tos veiklos, kurios buvo suplanuotos dar pernai, iki likviduojant Valstybinį turizmo departamentą, toliau tęsiamos. O kai kurie kiti ne tokie skubūs darbai dar laukia savo valandos. Naujų projektų vystymas atidėtas pavasariui, kai turėsime daugiau resursų, nes šiuo metu dar ne visai suformuota įstaigos komanda.

52795
130817
52791