Paslaugos Paslaugos Paslaugos Paslaugos Paslaugos
2019-07-02 15:03

SEB bankas diegiasi naują IT platformą

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
SEB bankas Lietuvoje 2020 m. pirmą ketvirtį planuoja diegti naują IT platformą, kuria valdoma dauguma banko paslaugų ir verslo procesų. Ją įdiegusi Lietuvoje, SEB grupė užbaigs IT platformos vienodinimo procesą visose trijose Baltijos šalyse. 

Šiuo metu tą pačią platformą naudoja SEB bankai Latvijoje ir Estijoje. Lietuvoje sistemos kitokios.

Planuojama, kad nauja IT platforma bus įdiegta pirmą 2020 metų ketvirtį. Manoma, kad ji turėtų padėti bankui ateityje sparčiau kurti modernias skaitmenines paslaugas klientams ir pasiūlyti daugiau vienodų paslaugų ir sprendimų visose Baltijos šalyse.

„Vienoda, pačios SEB grupės diegiama IT platforma visose Baltijos šalyse padės mums pasiūlyti klientams daugiau modernių skaitmeninių sprendimų ir greičiau pristatyti rinkai naujas paslaugas bei jas vystyti. Todėl galėsime užtikrinti konkurencingus pasiūlymus savo klientams ir dar geriau tenkinsime savo klientų lūkesčius. Taip suvienodinę veiklą galėsime veikti efektyviau ir sumažinti IT ir naujų paslaugų kūrimo sąnaudas“, – pasakoja Aivaras Čičelis, SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius.

SEB bankas Lietuvoje palaipsniui iš anksto ir asmeniškai informuos savo privačius ir verslo klientus apie būsimus pokyčius ir reikiamus pakeitimus, susijusius su naujos IT platformos diegimu.

52795
130817
52791