Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia

„Yra ir dar vienas svarbus klausimas: kam labiau tos nuolaidos reikia: pirkėjui ar pardavėjui? Paradoksalu, tačiau praktika rodo, kad dažnai tos nuolaidos labiau reikia pardavėjui. Pirkėjas neretai net nepaprašo nuolaidos, o pardavėjas ją primygtinai pasiūlo jau pirmojo susitikimo metu. Nustebsite, kaip dažnai taip nutinka, tik bijome sau tai pripažinti“, – sako Darius Montvila, energetinio efektyvumo UAB „Benco Baltic Engineering Company“ vadovas.
Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, pageidautina į sau naudingą sąlygą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai