Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į kuriuos turi būti atsakyta, prieš suteikiant dar vieną nuolaidą: kada, kodėl ir ar tikrai tokio dydžio ji turi būti.
Yra ir dar vienas svarbus klausimas: kam labiau tos nuolaidos reikia: pirkėjui ar pardavėjui? Paradoksalu, tačiau praktika rodo, kad dažnai tos nuolaidos labiau reikia pardavėjui. Pirkėjas neretai net nepaprašo nuolaidos, o pardavėjas ją primygtinai ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti