2018-11-20 07:00

Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į kuriuos turi būti atsakyta, prieš suteikiant dar vieną nuolaidą: kada, kodėl ir ar tikrai tokio dydžio ji turi būti.

„Yra ir dar vienas svarbus klausimas: kam labiau tos nuolaidos reikia: pirkėjui ar pardavėjui? Paradoksalu, tačiau praktika rodo, kad dažnai tos nuolaidos labiau reikia pardavėjui. Pirkėjas neretai net nepaprašo nuolaidos, o pardavėjas ją primygtinai pasiūlo jau pirmojo susitikimo metu. Nustebsite, kaip dažnai taip nutinka, tik bijome sau tai pripažinti“, – sako Darius Montvila, energetinio efektyvumo UAB „Benco Baltic Engineering Company“ vadovas.

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, pageidautina į sau naudingą sąlygą.

52795
130817
52791