Vilnių gelbstint nuo spūsčių – naujo pėsčiųjų tilto vizija

„Mes tą galimybę labai rimtai svarstome. Netoli „Circle K“ degalinės pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas į Žvėryną labai pagerintų susisiekimą tarp Gedimino pr. vakarinės dalies, Žvėryno ir Saltoniškėse besiformuojančio verslo centrų rajono“, – VŽ sakė p. Pakalnis.
Anot jo, pėstiesiems skirtas tiltas – tai viena bendrų šios sostinės vietos urbanistinio sprendimo dalių. Architektūrinės idėjos konkursas šiam objektui galėtų būti paskelbtas dar šiemet.
VŽ rašė, kad savivaldybė taip pat suplanavusi pėsčiųjų tiltą per Nerį, kuris sujungs teritoriją prie „Litexpo“ ir Vingio parką.
Tačiau keičiant automobilių srautų reguliavimui prie buvusio Lietuvos edukologijos universiteto (LEU), p. Pakalnio teigimu, reikia kompleksiškesnių sprendimų nei vien tiltas pėstiesiems.
„Mes šiemet esame numatę surengti kūrybines dirbtuves dėl automobilių eismo sureguliavimo prie LEU. Tai problema, kurią sprendžiant reikia didesnio masto miestovaizdžio ir architektūrinių urbanistinių pertvarkų“, – sakė p. Pakalnis.
Jo teigimu, reikia sulaukti kuo daugiau skirtingų pasiūlymų, kad būtų galima kuo didesnė pasirinkimo galimybė.
„Reikia, kad neatsitiktų taip, jog pastatome brangiai kainuojantį viaduką, permetame transporto srautą tiesiai iš Konstitucijos pr. į T. Narbuto g. ir vėl visi sustojame prie kito šviesoforo“, – aiškino pašnekovas.
Architekto manymu, realios eismo reguliavimo pertvarkos šioje vietoje galėtų būti pradėtos po 3–5 metų.