Masiulis: senąjį Vilniaus oro uosto terminalą norima griauti

Susisiekimo ministras sako, jog rekonstruojant Vilniaus oro uostą, ateityje norima nugriauti senąjį terminalą. Anot Roko Masiulio, su Kultūros ministerija pradedamos derybos dėl pastato kultūrinės paskirties pakeitimo.
Iš paveldo ištraukti tą senąjį terminalą būtų politiškai svarbus žingsnis, kad galima būtų jį nugriausti ir statyti naują modernų atvykimo terminalą, kad į Vilnių atskridus jaustis modernioje šalyje, o ne tokiam įdomiame, tikrai nereprezentuojančiame mūsų šalies kaip inovatyvios, trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pareiškė ministras.
Jo teigimu, nugriauti seną terminalą ir pastatyti naują planuojama 20282030 metais.
Iki to laiko turime užtikrinti pajėgumus Kaune, kad nereikėtų uždaryti Vilniaus oro uosto (..). Kaune reikia statyti naują terminalą, aiškino susisiekimo ministras.
Jo teigimu, Vyriausybė gruodį ketina svarstyti dėl Kauno oro uosto plėtros ir atnaujinimo, nes dabartinis terminalas negali aptarnauti augančio keleivių srauto.
Dabartinis terminalas gali priimti tik 800 tūkst. žmonių, o jau virš milijono keleivių šiemet turėsime. Reikia naujo terminalo, sakė p. Masiulis.
Ministro teigimu, Kauno oro uostą ateityje žadama sujungti su Rail Baltica vėžės Vilniaus atšaka.
Jeigu norime, kad jis būtų efektyvus, turi būti sujungtas su geležinkeliu (Rail Baltica) tai Vilniaus atšaka turi būti sujungta su Kauno projektu. Tai, be abejo, apsunkina projektą, derybas su Europos Komisija (dėl Rail Baltica Vilniaus jungties finansavimo BNS), bet mes tai statome sau kaip vieną svarbiausių užduočių, kalbėjo p. Masiulis.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Statyba ir NT
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti