Naujos eros kibirkštis, vedanti „Maserati“ pirmyn

Reklama publikuota: 2021-07-09
Sodri „Azzurro Astro“ atspindi „Levante Hybrid“ dvilypę asmenybę.
svg svg
Sodri „Azzurro Astro“ atspindi „Levante Hybrid“ dvilypę asmenybę.

Prieš keletą metų rinkoje pasirodę hibridiniai automobiliai buvo puikūs degalų sąnaudų prasme. Kuriant juos pagrindinis tikslas buvo efektyvus degalų vartojimas. Tačiau aistra vairuoti ir mėgautis variklio simfonija niekada nebuvo šių modelių prioritetų viršuje. Laimei, „Maserati“ nusprendė tai pakeisti.

Inovacijų ir istorijos harmonija

Pirmasis gamintojo hibridinis modelis — sportiškas sedanas „Ghibli“. Jis buvo pasirinktas neatsitiktinai. Tai nėra pirmas kartas, kai pasitelkdami šį modelį „Maserati“ laužo nusistovėjusias taisykles. 2013 metais „Ghibli“ buvo pirmasis gamintojo modelis su dyzeliniu V6 varikliu. Tačiau jau tada „Maserati“ į rinkos poreikius sureagavo pagal savo deklaruojamas vertybes. Inžinieriai sukūrė specialią išmetimo sistemą, kuri dyzeliniam „Ghibli“ leido skambėti taip lyg jis turėtų galingą V8 variklį.

Tuo tarpu 2020 metais „Ghibli“ tapo pirmuoju „Maserati“ su hibridine jėgaine. Be sumažėjusių degalų sąnaudų ir emisijų, pagrindinis tikslas liko tas pats – išsaugoti geriausias „Maserati“ savybes, suteikti varikliui daugiau galios ir sukurti naują stilių.

Dvilypė asmenybė

Naujas variklis buvo sukurtas „Maserati“ inovacijų laboratorijoje, Modenoje. 2 litrų „Maserati Ghibli“ varikliui padeda 48 voltų elektros variklis ir baterija. Pastarasis taip pat veikia kaip srovės keitiklis, todėl stabdant ar automobiliui lėtėjant riedėjimo energija paverčiama elektra ir taip įkraunama baterija. Sukaupta energija padeda automobiliui efektyviau pajudėti iš vietos ir tai daryti tyliai.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Tuo tarpu nuspaudus akseleratorių iki galo elektrinis variklis turi kitą užduotį. Jis padeda benzininiam varikliui pasiekti maksimalią 330 AG galią ir 100 km/val. ribą kirsti per 5,7 sekundės. Per šias kelias akimirkas automobilio saloną užpildo su niekuo nesupainiojamas „Maserati“ garsas, kuriam naujų natų pridėjo speciali išmetimo sistema su rezonatoriais. Negana to, naujoji jėgainė yra 80 kg lengvesnė nei dyzelinė, o gale sumontuotos baterijos, leido pasiekti optimalesnį svorio pasiskirstymą. Toks sprendimas buvo pirmasis šiame rafinuotų sportinių sedanų segmente. Tobula tvarumo ir vairavimo aistros pusiausvyra.

nuotrauka::1 nocrop

Patobulinimai be kompromisų

Puikiai „Ghibli“ modelyje pasiteisinusi hibridinė jėgainė dabar montuojama ir viename populiariausių „Maserati“ modelių – „Levante“. Nuo šiol pirmasis gamintojo SUV senamiesčių gatvelėmis gali riedėti elegantiškai ir beveik be garso. Tik vairuotojas gali spręsti, kada tinkamas laikas orą užpildyti „Maserati“ būdingu gausmu ir mėgautis jausmu, kurio negali suteikti joks kitas hibridinis SUV.

Gamintojui būdinga ieškoti galios ir geriausių dinaminių savybių, tačiau „Levante Hybrid“ liko toks pat praktiškas kaip ir modeliai su įprastais varikliais. Lengvesnis variklis ir gale sumontuota baterija leido pasiekti tobulą balansą. Taip pat „Levante“ svorio centras tapo žemesnis, todėl posūkiuose jį galima valdyti su didžiuliu pasitikėjimu. Tuo tarpu bateriją inžinieriams pavyko sumontuoti taip, kad bagažinės erdvė išliktų tokia pati.

Naujos stiliaus detalės

Iš tolo „Levante Hybrid“ gali pasirodyti kaip modelis su įprastu varikliu. Tačiau „Maserati“ pasinaudojo savo itališko stiliaus skoniu ir sukūrė unikaliai atrodantį hibridinį SUV. Pirmieji „Levante Hybrid“ modeliai turės specialią trijų sluoksnių metalizuotą „Azzurro Astro“ spalvą. Kaip ir šio automobilio dvasia, taip ir išvaizda turės ne vieną veidą. Šešėlyje šios spalvos automobilis atrodys techniškas ir santūriai pilkas, tačiau saulės šviesoje išryškės jo dangaus mėlynumo atspalvis. Kaip ir „Masearti Ghibli Hybrid“ modelyje, čia gausu mėlynų elementų, kurie komplektuojami tik su hibdriniais modeliais.

Ši spalva padeda paryškinti trigubas aušinimo groteles ant sparnų, stabdžių apkabas ir atnaujintą Maserati logotipą ant galinio statramsčio. Salone ypatingą žinią apie naują erą atspindės mėlynos siūlės apmušaluose. Tuo tarpu odinis sportinis vairas, aliumininės pavarų svirtelės po vairu ir galingi stabdžiai leis iš naujo suprasti, kad hibdridiniai gamintojo modeliai spinduliuoja ta pačia „Maserati“ dvasia.

Įkrauta ateitis

Vis dėlto nauja „Maserati“ era nesibaigia tik su hibridiniais „Ghibli“ ir „Levante“ modeliais. Kol skaitote šias eilutes, gamintojas nuodugniai bando du visiškai naujus modelius, kurie turės ne tik hibridines, bet ir pilnai elektrines jėgaines.

Vienas iš jų – „Maserati GranTurismo“. 12 metų gamintas modelis bus pakeistas iš esmės, nes jis taps pirmuoju gamintojo elektromobiliu. Tęsiant GT tradicijas, šis kupe bus skirtas kelionėms, kur svarbiausia ne galutinis tikslas, o mėgavimasis stilingu vairavimu. Kol kas dar nežinoma, kada įvyks visiškai elektrinio „GranTurismo“ premjera, tačiau šiuo metu modelis jau yra galutinių bandymų stadijoje. Prototipiniai modeliai bandomi ne tik „Maserati“ inovacijų laboratorijose ir keliuose, bet ir lenktynių trasose. Todėl „GranTurismo“ turėtų laukti azartiškų ir tuo pačiu aplinkai draugiškų automobilių megėjai.

Kita artėjanti naujiena – „Maserati Grecale“. Tai yra kiek mažesnis nei „Levante“ SUV modelis. Nors bandymuose jis paslėptas po specialiu kamufliažu, drąsias formas ir elegantiškas linijas pastebėti galima jau dabar. Prototipinis modelis šiuo metu intensyviai bandomas bendro naudojimo keliuose ir bekelėje. Testai vyksta įvairiomis oro sąlygomis, kad iki serijinės gamybos būtų surinkta kuo daugiau duomenų. „Maserati Grecale“ bus surenkamas Cassino gamykloje, į kurią kompanija jau investavo 800 mln. eurų. Planuojama, kad naujojo modelio premjera įvyks 2021 metų pabaigoje.

nuotrauka::2 nocrop

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Maserati MC20 Cielo“ nukels vairuotojus į visiškai kitą pasaulį Verslo tribūna 2

Pernai „Maserati“ Lietuvoje pristatė savo sportiškiausią modelį MC20, o dabar gamintojas atskleidžia...

MC20 Cielo: pristatome naujojo Maserati spyder vardą Verslo tribūna

Modena, 2022 m. gegužės 16 d. – Maserati jau pasiruošė dar vieno naujo modelio pristatymui: tai visiškai...

„Maserati“ „Rolex Monte-Carlo Masters 2022“ turnyre Verslo tribūna 1

Modena, Balandžio 8, 2022 – „Maserati“ remia „Rolex Monte-Carlo Masters“ turnyrą: nuo balandžio 9 iki 17...

„Maserati“ jungiasi prie „ROKiT Venturi Racing“ komandos ir lenktyniaus „ABB FIA Formula E“ Pasaulio Čempionate Verslo tribūna

„Maserati“ grįžta į trasą debiutui 9-ajame „ABB FIA Formula E“ pasaulio čempionato sezone kartu su „ROKiT...

„Maserati Vilnius“ tapo menininkės Agnės Kišonaitės parodos „Įsikūnijimas“ mecenatais Verslo tribūna

Kovo 26 dieną Trakų Vokės dvare Agnė Kišonaitė atidarė savo tapybos ir meno instaliacijų parodą...

Naujasis „Maserati Grecale“ ryškiai pakeis gamintojo istoriją Verslo tribūna

Modena, 2022 m. kovo 22 d., – „Maserati“ pristato savo naujausią SUV modelį – „Grecale“. Jame tobulai tobulai...

„Maserati“ papasakojo, kada visi jų modeliai bus elektriniai: sieks tapti segmento lyderiais Verslo tribūna

Modena, kovo 17 d., – Kompanija skelbia apie savo planą „Maserati Folgore“, pagal kurį planuoja išplėsti savo...

„Maserati Bora“ – 8 dešimtmečio drąsa ir laikui nepavaldžios tradicijos Verslo tribūna

Praėjusių metų pabaigoje „Maserati Vilnius“ atstovybėje pristatytas „Maserati MC20“ žymi labai svarbų etapą...

„Maserati MC20“ – vienintelis naujas superautomobilis Lietuvoje Verslo tribūna 2

Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika.

„Maserati“ grįžta į lenktynes su kibirkštėle Verslo tribūna

Po ilgos pertraukos „Maserati“ grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju...

Pirmasis „Maserati Ghibli“ – naujos dizaino kalbos ir brutalaus sportiškumo mišinys Verslo tribūna

2013 metais pasirodęs „Maserati Ghibli“ gerokai atnaujino visą gamintojo gamą. Vėliau jis tapo pirmuoju...

Trys nauji „Maserati“ stiliai Verslo tribūna 1

Net jei ir nesate automobilių entuziastas, vis tiek išgirdę „Maserati“ pavadinimą pagalvojate apie stipriai...

Svarbiausia „Maserati“ premjera Lietuvoje – naujos eros MC20 modelis Verslo tribūna

„Maserati MC20“ – naujausias ir vienas įspūdingiausių gamintojo modelių. Jis žymi visiškai naują ir drąsią...

„Maserati“ vairavimo akademija – kvapą gniaužianti patirtis Verslo tribūna

Nuo pat „Maserati“ įsikūrimo prieš daugiau nei šimtmetį tikslas buvo toks pat – į rafinuotus ir prabangius...

„Maserati Levante Hybrid“: hibridinė ateitis pagal italus Verslo tribūna 4

„Maserati“ istorija prasideda nuo to, kai gamintojas nusprendė lenktynių trasoms skirtus variklius montuoti į...

Kai bendros vertybės įkvepia kurti – įspūdingiausi „Maserati“ partneriai Verslo tribūna

Jau daugiau nei šimtmetį „Maserati“ kurdami ikoniškus automobilius vadovaujasi inovacijomis, dizainu ir...

Naujos eros kibirkštis, vedanti „Maserati“ pirmyn Verslo tribūna

Prieš keletą metų rinkoje pasirodę hibridiniai automobiliai buvo puikūs degalų sąnaudų prasme. Kuriant juos...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku