Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-04-10 04:00

Siekiate efektyvumo? Visos rinkodaros paslaugos iš vienų rankų!

Kompetencijų ir patirčių įvairovė - klientų pripažintas “Market Smart” komandos privalumas.
Kompetencijų ir patirčių įvairovė - klientų pripažintas “Market Smart” komandos privalumas.
2024 m. buvo dar vieni rinkodaros agentūros „Market Smart“ augimo metai. Pagrindinė varomoji jėga buvo bendrovės dukterinė įmonė Jungtinėje Karalystėje „MS Digital Marketing Limited UK“, įsteigta teikti klientams paslaugas tarptautinėse rinkose. 2024 m. jos pajamos patrigubėjo ir pasiekė beveik 1 mln. eurų, lyginant su 2023 m. Šis strateginis paslaugų eksporto į Jungtinę Karalystę poslinkis labai prisidėjo prie bendrų grupės veiklos rezultatų. Konsoliduotos „Market Smart“ pajamos 2024 m. nuosekliai augo ir pasiekė beveik 2 mln. eurų. Ši sėkmė pabrėžia agentūros “rinkodara iš vienų rankų” modelio, siūlančio integruotų rinkodaros sprendimų paketą, poreikį ir prekių ženklų auginimo efektyvumą.

„Market Smart“ ir toliau stiprina ambicingų prekių ženklų partnerės pozicijas. Siūlydama kompleksinius rinkodaros sprendimus, agentūra teikia pilną efektyvių paslaugų paketą nuo rinkodaros strategijos kūrimo iki nepriekaištingo įgyvendinimo, įskaitant svetainių kūrimą, socialinių tinklų reklamą, „Google Ads“, pagalbą ekportuojantiems verslams tiek dalyvaujant parodose, tiek vykdant komunikaciją užsienio rinkose. Agentūros komanda derina skaitmenines inovacijas ir efektyvų proceso valdymą, o įmonėms pilnas paslaugų paketas iš vienų „Market Smart“ rankų leidžia optimizuoti rinkodaros veiklai skirtus resursus.

NT projektas “Trakų kaimynystė”: nuo prekės ženklo sukūrimo iki pardavimų augimo

“Market Smart” komandos klientai yra įmonės, kurios supranta efektyviai valdomo proceso vertę: užuot valdžiusios kelis tiekėjus, atsakingus už skirtingus rinkodaros aspektus, įmonės gauna didesnę vertę iš nuoseklios strategijos, kuri suderina prekės ženklo kūrimą, reklamą ir duomenimis pagrįstas įžvalgas po vienu stogu. Vienas sėkmingo bendradarbiavimo pavyzdžių – „Trakų Kaimynystės“ plyno lauko projektas. Galima pardavinėti tiesiog namus, bet didesnę vertę atneša vieningas gyvenvietės konceptas. Prekės ženklo ir visos vizualiosios dalies kūrimas, pozicionavimas, interaktyvios svetainės įgyvendinimas, komunikacijos strategija ir aktyvūs socialinių tinklų bei “Google” reklamos veiksmai, sklandus rinkodaros plano įgyvendinimas tapo sėkmės istorija, užtikrinusia NT vystytojo plėtrą. 

Užsisakyti individualios puošybos ir skonio tortą internetu - misija įmanoma!

Sėkmingas prekės ženklo “Bijola” žygis su “Market Smart” komanda prasidėjo nuo pozicionavimo, logotipo keitimo, vizualinio identiteto išgryninimo. Kitas žingsnis - el. parduotuvės kūrimas, kurioje šalia standartinių sukurti unikalūs sprendimai, klientams išplečiantys tortų, kitų konditerijos gaminių pasirinkimą nuo skonio, svorio iki personalizuoto dekoravimo. Efektyvus SEO, nuosekli komunikacija ir aktyvūs reklamos veiksmai augina prekės ženklo matomumą, pardavimus, o verslui svarbi investicijų į rinkodarą (ROI) grąža nuolat auga. 

Kai skaitmeninė rinkodara susijungia su aktyviais darbais pardavimo vietose

Skaitmeninė rinkodara neturi sienų, o „Market Smart“ tai įrodo aktyviai veikdama Jungtinės Karalystės, JAV, Europos, Japonijos, Pietų Korėjos rinkose. Sienų nepaisantis požiūris ir konkrečiai rinkai pritaikyti sprendimai leidžia įmonėms efektyviai plėstis, atrandant naujus kontaktus. Agentūros komanda visada pasirengusi sėkmingai derinti socialinių tinklų komunikaciją, reklamą, “Google” galimybes ir betarpišką klientų produktų ar paslaugų pristatymą parodose, maisto ir gėrimų gamintojams aktualiose degustacijose. Agentūros komanda juokauja, jog apie Bulgarijos Trakijos regiono vynus ar Lietuvoje gaminamus maisto produktus bei gėrimus Amerikos ar Anglijos vartotojams gali papasakoti geriau nei patys gamintojai. Pridėjus sėkmingą agentūros darbą plėtojant verslo kontaktus tarp gamintojų ir eksporto rinkos distributorių, jos klientai turi pilną paslaugų paketą sėkmingai vystyti verslą tikslinėse šalyse.

Nuo stendų dizaino, gamybos iki produktų pavyzdžių logistikos ir konsultacijų - pilnas paketas sėkmingam klientų pasirodymui renginiuose. 

Inovacijos ir jas taikantys profesionalai – neatsiejama agentūros ir jos klientų sėkmės formulės dalis

Agentūra yra sertifikuota „Google“ partnerė, sertifikuota reklamos “Meta” kanaluose pirkėja, “Wordpress” šablonų kūrėja, tobulina DI įrankių valdymo įgūdžius. Tai įgalina komandos žmones efektyviai bei kūrybiškai naudoti dirbtiniu intelektu paremtą reklamą, pažangias SEO strategijas ir duomenimis pagrįstą rinkodaros automatizavimą. 

 Dainius Kalina, “Market Smart” įkūrėjas ir vadovas.

Žvelgdama į ateitį, „Market Smart“ siekia plėsti savo paslaugų galimybes ir stiprinti efektyvų ir klientams patrauklų „viskas iš vienų rankų“ modelį. “Dinamiškai augančiame ir technologiškai vis sudėtingesniu tampančiame skaitmenos pasaulyje neišvengiamai augs poreikis profesionalų, kurie bus ne tik įvaldę rinkodaros principus bei dėsnius, bet turės specializuotų technologinių gebėjimų, žinių ir patirties išnaudoti inovacijas ir taip kurti vertę klientams. Buriant rinkodaros komandas įmonės viduje pagrindinis iššūkis – rytojui aktualios kompetencijos, kurių sudėtinga rasti. Patyrę vadovai tai supranta ir vertina bendradarbiavimą su mūsų komanda”, komentuoja Dainius Kalina, agentūros „Market Smart“ vadovaujantysis direktorius.

Agentūra didžiuojasi 10+ metų partnerystės pavydžiais, kurių turi ne vieną: https://marketsmart.eu/lt/

52795
130817
52791