Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-12 07:53
2025-09-11 08:09
RĖMIMAS
2025-09-11 06:45
2025-09-11 05:45
2025-09-11 05:45
2025-09-10 08:17
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
kam įdomu - apie kas čia su tais varikliais: https://www.youtube.com/watch?v=vWEL-2S8WyY
Avia Solutions uzdirbs! (jei gali daryti servisa).
as neturiu jokios info, taciau... aviacijos forumuose rasoma kad AirBaltic teikia wet-leasing'a Lufthansai (nuomoja viska - lektuvus, pilotus, draudima, etc. is esmes outsourcing). jei tiesa - sita istorija daug idomesne. ir klausimu kyla ivairiu.. :)
Airbaltic neslepia kiek savo pernuomuoja kitiems. Tiesiog jiems kiaulę pakišo variklių gamintojai, ta kiaulė ne tik jiems, ir įskaitant, kad prieš 10 dienų tokiame lėktuve Swiss dūmais apsinuodijo ir mirė ligoninėje vienas iš ekipažo narių... dar kitas yra įdomus paaiškinimas, kodėl 220-300 negyvens ir nesiplės itin daug (nes nuostolingi, ir strategiškai nesidėlioja): https://www.youtube.com/watch?v=f5SLa3P92bM
aciu. beja - jei 220 negyvens, AirBaltic tikrai tures rimtu bedu. berods ju visas parkas 220..
Klojami granitiniai pamatai IPO :-(