Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
vertetu pamineti, kad gwb ne tik tiekia i rusija, bet ir ten turi fabrika. Stulbinama, kai pas mus netgi numatytos kompensacijos perkantiems elektromobilius, kas jau is saves yra ekonomine nesamone, nes siaip jau reiktu eksporta, o ne importa skatinti. Absurdiskiausia, kad kompensacija dengia ir kinisko EV pirkimo kaina nors tuo paciu metu Kinija yra kritikuojama del savo EV gamintoju remimo. Kitaip tariant Kinisko EV pardavimu musu rinkoje paremia Kinija ir mes patys. VZ, bukit zurnalistai ne uz pinigus, turim ka turim, ta ir rasykite, o ne uzsakoma slamsta..
Reikia paminėti, kad Kinijoje parduodamų ev procentas kelis kartus viršijo ES parduodamų ev procentą. Kinija smarkiai prisidėjo prie naftos paklausos mažėjimo, o europiečiai vis dar perka daug vdv ir remia putiną.
Elektromobilių importas stipriai mažina naftos importą. Įstatymai ES galioja visiems vienodai ir matyt ateis pokyčiai, kad paramos nedalintų kiniškiems. Kol kas nebuvo atnaujintos finansavimo sąlygos.
Palaikau vz vafliai
Taigi straipsnis Premium ir be jokio label'io apie užsakytą turinį - koks dar užsakymas? ;-)
Butu idomu pamatyti kazkokius skaiciavimus, kiek maziau naftos importuojama del EV. Ir taip pat klausimas, ar pas mus Lietuvoje buvo atlikta kazkokia studija del naudos kompensuoti EV isigijimus. Problema, kad dienai EV kaina net neatitinka musu bendro pragyvenimo lygio, tai subsidijuoti EV pirkimus is mokesciu moketoju lesu ir dar kartu paremti importo bizni yra tiesiog ekonomine nesamone, galimai ir korupcijos apraiska. Kadangi tenka dirbti srityje susijusioj su EV reikiamos infrastrukturos gamyba, tai sakykim, kad bent Europoje viskas yra sustoje ir gamintojai laukiama valstybiu paramu end produktams. Man siai dienai atrodo, kad pasirinka visiska begalvyste, isvaistyta daug lesu, i tai itraukti visi zmones ir visi libertardai nieko neatsakys uz savo prievartinius reguliavimus ir propogandinius kliedesius. Nesu pries EV, bet gal dar ne siandien jiems laikas, EV vystymas turetu buti stiprios tradicines autopramones dalis, o ne pagrindine veikla.
Pasiimk ES elektromobilių skaičių keliuose, padaugink iš nuvažiuojamų kilometrų skaičiaus per metus (vidurkis apie 14k km bus), padaugink iš tavo įsivaizduojamų vidutinio kuro sąnaudų, ir turėsi sutaupytus degalus. Kiek gausi litrų, padaugink iš grubiai 3, tiek reikia naftos pagaminti litrui dyzelino/benzino. Aišku, yra ir kiti produktai gaunami. EV laikas jau vakar. EV technologiškai pakankami 99% populiacijos poreikiams, ir kaina jų, pasiekus masto ekonomiją ir standartizaciją tokią kaip vdv, bus mažesnė, patikimumas ir saugumas didesni. VDV kelia visą aibę sveikatos problemų, geopolitinių problemų, tad kainuoja labai brangiai netiesiogiai. Tik kai kainuoja netiesiogiai, tai niekas nenori matyti. Pvz. autizmas ir automobilių tarša buvo susieti per koreliaciją. Kiek įvertintum, kad verta būtų išleisti, kad išvengti vieno autisto vaiko? Lietuvoje turime ~8000 tokių vaikų (na gerai, nesant visai taršos, bus pavienių atvejų autizmo vis tiek). Kaip manai, kiek dar ligų susiję su automobilių transportu? Kaip manai, ar maskoliai būtų pradėję karą, jei jų naftos ir dujų 10 metų jau niekam nereikėtų? Maskoliai būtų važiavę į Ukrainą uždarbiauti.
Beje, kodėl lėšų švaistymu nelaikai subsidijavimu iškastinio kuro pramonės? Pvz. Lietuvoje per 2022-2023 metus subsidijuoti iškastinio kuro vartojimui (elektros formoje ir dujoms) buvo išleista daugiau, nei bus viso kada nors išleista subsidijuojant atsinaujinančios elektros energijos gamybą Lietuvoje.
Pasitikrink ar ne iš Tele2 interneto rašai. Nu ir kompą derėtų persirinkt į patikimą...
Pats is ko gimes? Jei apie sperma?
Na nereikėtų matyti korupcijos ten, kur yra vien tik nekompetencija. Lietuvoje yra madinga vaikantis lozingų kopijuoti svetimas paramos schemas. Tiek EV, tiek PV rėmimas ar net meteringas šiandieniniame Lietuvos kontekste yra nesamonė. Bet artėja rinkimai, prie ES reikia "varneles" susirinkti, tai ir daroma. O pasekmės.. jų daugelis nepajėgia suprasti. O ir rinkimų ciklas tik 4 metai.
Koreliacija dar neįrodo priežastinio ryšio.
Baisu, kad VŽ nusileidžia reklamuoti šį pigų šlamštą
Matėte VŽ jų reklamą ar perskaitėte pavadinimą?
Dar vienas Kiniškas "Š".
Kėbulo dalių po smulkios avarijos lauksi metus
Prasiskoline geradejus vaidina kas cia daros su didelem ekonomikom?
konkurencija galima tarp lygiaverčių verslo subjektų. Kinija su savo kokybe, totalitarine prievartos sistema yra nekonkurencinga. Problema kyla tik vietinių merkantilinių perekūpų dėka. Ir be abejo - dėl normalių muitų stokos šitam blizgiai įpakuotam vienkartiniam šlamštui.
Keista kai zmones ryztasi pirkti toki slamsta.... o kur Nio kur xpeng, ar Geely ar Byd elektriniai? Ten rimtesni modeliai bent.