Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-22 13:21
2025-09-21 11:06
2025-09-19 11:38
2025-09-13 11:40
2025-09-07 15:07
2025-09-06 15:24
2025-09-05 14:25
2025-09-05 11:06
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Puikiai, piarinasi, nes ieško kaip čia temą pakeisti. O dar yra ir kitas požymis kad 🦄 turi turėt daug galimybių augti, o bcg jau išnaudojo augimą ir supirke visus skelbimų portalus augs tik tiek kiek kels kainas, nei lankytojų daugiau bus nei yra poreikis, nei didžiulė plėtra nebeįmanoma. Nebent pradės naujienų portalus pirkt, bet net iš pavadinimo ne toks jų tikslas turi būti.
O į užsienį plėstis negali? :) Nors pats ir atsakysiu, kad tikriausiai ne. Jų produktas niekuo neįpatingas, ir niekur nepakonkuruos su jau lyderio pozicijas užimančiais žaidėjais. Čia tokia rinka, kur laimi ne geriausias, o tas kuris pirmas sutraukia daugumą pirkėjų ir pardavėjų.
Mayt partijos bruožas. Kaip ir Vilniuje- visi darbai kažkur metavisatoje, bet ne realiame pasaulyje...
aruodinių žulikų apyvrta 35mln, pelnas 20mln. Ko reikia, tai stipraus konkurento.
Ne tik aruodas, tas pats su autopliusu/autogidu. Iki šiol nesuprantu šio fenomeno. Tokio tipo portalai praktiškai nieko nekainuoja. Reklamai atradus porą mln. pasibaigtų tas monopolis... Kaip sako "pinigai ant žemės"...
Kuriamas jau konkurentas nors ir pavėluotai
Čia kaip socialiniai tinklai. Neišvengiamai pradeda dominuoti vienas iš jų, nes kitu atveju per dideli kaštai (net ne piniginiai, o laiko ir darbo) skelbimus dėti į 20 skirtingų tinklapių ir lygiai taip pat juose visuose kažko ieškoti. :)
Čia kaip su bankais. Visi mato didžiulius pelnus, visi supranta, kad nera konkurencijos ir yra susitarimai, bet nesiryžta ateiti. Kodėl ? Ogi todėl, kad atėjus, sumerkus pinigus į reklama, infrastruktūrą ir žemesnes kainas, kad pritraukt klientą, atsiras reali konkurencija, kas tuos pelnus sumažintų kartais. Todėl į ubagišką rinką su 3M gyventojų investuot neapsimoka.
Nėra taip lengva, kaip atrodo - buvo toks mobilis.lt ir kampas.lt, kur bandė atimti rinką iš jų, tačiau nepavyko. Čia reikia, bet pačio portalo produkto ir pardavėjus ir pirkėjus atsivesti. Pirkėjai turi matyti, kad yra pasiūla, o pardavėjai, kad yra pirkėjų. Tai realiai tik su stipriu kainų dempingu galima išjudinti viską
Nelyginčiau su bankais. Kiek labiau pasidomėjus tiek verslui, tiek paprastam vartotojui alternatyvų pilna. Gal tik su būsto paskola sunkiau. Bet irgi laiko klausimas manau. Kas dėl ubagiško rinkos, tai ką aš žinau, ar kelis mln. įmerkus ir bent 30% nuo tų 20mln pelno atriekus taip jau blogai...
Aš šiek tiek šaržuoju, bet nuo to esmė nesikeičia.
matyt, yra paskaičiuota, kad neapsimoka. Juk biuriokratinių kliūčių tam nėra (ar yra ?) . Tai man ir piešiasi tokios išvados.
Labiausiai neapsimoka, manau, dėl problemų pritraukiant klientus, nes jiems nepatogu tiek dėti skelbimus, tiek ieškoti per n platformų. Ir kuo daugiau besinaudojančių kažkuria platforma, tuo daugiau klientų ji dar pritraukia.
O tai klientai pinigų neskaičiuoja ar kaip? Manai visi moka po kelis šimtus už NT skelbimą ir viskas visiems ok? Įmerkus gerai į reklamą su pradžiai nemokamais, o paskui per pusę mažesniais įkainiais greit visi klientai persiorientuotų. Kol nebuvo autogido nupirkę, netingėdavo žmonės ieškantys automobilio ir ten skelbimus pavartyti. Lygiai taip pat juos ten kažas patalpindavo...
Nuo kažkurios ribos pradeda skaičiuoti, todėl jei skelbimų kaina pradeda skirtis keliais šimtais eurų - tikėtina klientai persiorientuos į kitą platformą. Kol kainos skirtumas bus vieno ar dviejų ženklų, laiko kaštai bus didesni.
Deja ne viskas taip paprasta. Kur kelsi skelbimą, ten kur ateina visi pirkėjai, ar kur ateina 10% pirkėjų ieškantys geresnės kainos? Natūraliai beveik visi susirenka dominuojančiame. Tik čia klausimas, kodėl konkurencijos tarnyba leido pirkti, nejau rinkos dalį skaičiuojant įtraukė laikraščius kokius?
Čia yra tik vienas sprendimas. remiantis konkurencine teise, valstybės įpareigojimas dalį verslo parduot.
tavo šypsenelės tekste mane visuomet nuramina
Jaunimėlis norėjo KPI OKR pavaryt, tai pavarė, bet gavosi form over substance :D