Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-13 11:40
2025-09-07 15:07
2025-09-06 15:24
2025-09-05 14:25
2025-09-05 11:06
2025-09-02 14:08
2025-08-30 11:54
2025-08-28 11:40
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Reikšmingesnis kiekis automobilių baterijų iš Lietuvos į perdirbimo gamyklas turėtų patekti maždaug po 5 metų, kai esamų elektromobilių talpa dėl tūkstančių įkrovimo ciklų turėtų sumažėti iki 40-70%. Viename automobilyje yra maždaug tiek baterijų talpos kiek tūkstantyje telefonų. Tai reiškia, kad perdirbimo pajėgumai kurie dabar siekia 50% padvigubės kai kasmet po penkių šimtų automobilių baterijų bus atiduodamos perdirbti. Tiesa, daugelis baterijų perdirbimo procesų yra patentuoti, todėl dažnai laikomi paslaptyje. Prieš perdirbant baterijas jas tenka išardyti, o šis procesas priskiriamas prie pavojingų ir reikalauja griežto perdirbimo proceso reikalavimų laikymosi. Baterijų perdirbimo procesai yra skirstomi į cheminius, terminius ir biocheminius. Kol kas labiausiai paplitę cheminiai, kurie sukuria daugiausiai antrinių cheminių medžiagų junginių.