Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2021-03-29T22:44:49+03:00

    Reikšmingesnis kiekis automobilių baterijų iš Lietuvos į perdirbimo gamyklas turėtų patekti maždaug po 5 metų, kai esamų elektromobilių talpa dėl tūkstančių įkrovimo ciklų turėtų sumažėti iki 40-70%. Viename automobilyje yra maždaug tiek baterijų talpos kiek tūkstantyje telefonų. Tai reiškia, kad perdirbimo pajėgumai kurie dabar siekia 50% padvigubės kai kasmet po penkių šimtų automobilių baterijų bus atiduodamos perdirbti. Tiesa, daugelis baterijų perdirbimo procesų yra patentuoti, todėl dažnai laikomi paslaptyje. Prieš perdirbant baterijas jas tenka išardyti, o šis procesas priskiriamas prie pavojingų ir reikalauja griežto perdirbimo proceso reikalavimų laikymosi. Baterijų perdirbimo procesai yra skirstomi į cheminius, terminius ir biocheminius. Kol kas labiausiai paplitę cheminiai, kurie sukuria daugiausiai antrinių cheminių medžiagų junginių.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791