Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2020-05-13 09:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
O elektra tipo atsiras ne is iskastinio kuro? Kiek galima kliedeti apie "zaliaja" energetika?
O per langa saules nematai, vejas nepucia? Upes neteka?
Vaikeli, tu vietoj to, kad cia vapalioti nesamones, dek ant stalo skaicius kiek yra sauletu ir vejuotu dienu Lietuvoje ir kiek elektros yra pagaminama. Taip pat jei pamirsai savo elektrinius kibirus krautusi visi nakti, kai nei saules, nei vejo nera. Kiek yra akumuliaciniu pajegumu? Upes? Daug sniego matei sia ziema? Po 5 metu per Nemuna brisi. Taigi, kad maziau spangtum paziurek Planet of the Humans Directed by Jeff Gibbs https://youtu.be/Zk11vI-7czE
Skamba panašiai, kaip prancūzų mokslininkų prieš daugiau nei šimtą metų skelbtos apokaliptinės prognozės apie Paryžiaus miesto transporto krachą ateityje, kai miestui išsipėtus visoje šalyje nebus užauginama pakankamai avižų, kad išmaitintų visus vežimus traukiančius arklius.
Elektros gamyba iš atsinaujinančių šaltinių auga jau sparčiau, nei elektros gamyba iš visų likusių kitų šaltinių kartu sudėjus ir tempai tik auga. Lietuvoje apie trečdalį elektros (beveik visa kurią gaminame) pasigaminame iš atsinaujinančių šaltinių. 3-4 metų bėgyje tikėčiausi kad gaminsime kiek daugiau nei 50%. Čia jei nebus nieko papildomai daroma, negu kas jau paleista. Įdedant papildomų pastangų būtų galima siekti 60-70% elektros iš atsinaujinančių NEDIDINANT (o gal net mažinant) elektros kainą galutiniams vartotojams. Ir net jei elektrą gamintume dyzeliniais generatoriais (labai brangus būdas), elektromobilio tarša būtų mažesnė nei dyzelinės alternatyvos. Čia jau net nekalbant apie taršą azoto junginiais, kietosiomis dalelėmis.
Už tokią krovimo kainą, kokia yra Ignitis tinkle, krauti galima tikrai nebent tik iš didelės bėdos, nes ten pakrovus važiuoti bus brangiau, nei su įprastu auto. Elektromobiliu važinėju jau 4 metus, praktiškai visada kraunu tik namie
Dalius M Pritariu Daliusr Ignitis kainos politika ne kažin kas .Londone miesto ribose krovimo kaina greito krovimo stotelėse tokia pat , kaip ir buitiniam vartotojams is paprasto tinklo ,pas mus atvirkščiai. Jai kyla problema ,kad nebus surenkama akcizai už kurą ir tai bandoma kompensuot per kainą tai prieš nustatant kainą reikia susiskaičiuoti ir pasakyti.Dabar Ignitis kainoje antkainis yra didesnis nei akcizas .
Būtų nelogiška, jie mieste krautis būtų ta pati kaina, kaip namie. Tam ir yra tos stotelės, kad galėtų pasikrauti "iš didelės bėdos", jei važiuojant didesnį atstumą ar per žioplumą neužteko namų elektros. Jei bus per pigu, bus visą laiką užimtos tos stotelės.
Yra skirtingo tipo stotelės. Vienos apmokestinamos brangiau, tam, kad krautųsi tiems, kam trūksta įveikti likusią kelionės dalį. Destination charges angliškai vadina juos. Jie neskirti krautis kasdien, ir tikslas, kad jie nebūtų užgulti ar priparkuoti ten elektromobiliai.
Yra skirtingo tipo stotelės. Vienos apmokestinamos brangiau, tam, kad krautųsi tiems, kam trūksta įveikti likusią kelionės dalį. Destination charges angliškai vadina juos. Jie neskirti krautis kasdien, ir tikslas, kad jie nebūtų užgulti ar priparkuoti ten elektromobiliai.
Aš per santuoką...Ko man čia trūksta, tai elementarios lentelės su visų Lietuvoje parduodamų elektromibilių kainomis ir nuvažiuojamais atstumais. O Ignitis su savomis kainomis rūpi mažiausiai :)
Valstybės požiūris turėtų būti toks, kad parduodant naują elektromobilį, pardavėjas įrengtų ir HomeBox bent jau 16A su public priėjimu.