Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-06-11 06:00
RĖMIMAS
2025-06-11 05:30
2025-05-29 10:17
2025-05-23 07:11
2025-04-13 18:01
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Blogesnio aptarnavimo , dar neteko turėti. Absoliutus ignoravimas, visiškas neveiksnumas, bet kokios problemos ignoravimas, buvom Bitės klientais 4 metus, bet dabartinė situacija apgailėtina. Puiku jei generuoja grąžą net ir tokiomis sąlygomis...........labai tikiuosi , kad neilgai.
Pranai, smagu, kad pačiam norisi pasigirti, bet tokie straipsniai žavėjo 2000-siais. Dabar perskaičius pavadinimą paskutiniams Bitės klientams norisi bėgti kuo toliau, ten, kur ne akcininkams, o vartotojams kuriama vertė ir grąža. Aišku, verslas visur vienodas ir visada stengiamasi akcininkų labui, bet žodžiai, kuriais savo verslą apibūdiname, gali būti skirtingi ir pagal juos žmonės renkasi. O akcininkai savo grąža žino ir be straipsnelių, kurių jie net neskaito.
++++
Bitė yra šaunuoliai. Paskutiniu metu smarkiai keitėsi, jau beveik pasiekė Telia lygį, kas metus vis nustebinai naujais ir naudingais sprendimais. Ačiū, ką darote, faina būtų Jūsų klientu!
Aš jau dešimt metų bandau užsakyti paslaugas iš bitės. Bet niekaip nepavyksta - ko paprašysi, to negausi. Tele2 tą pačią dieną atsakymą gauni, o bitės reik laukti savaitę arba visai neatsako.
Prisiminkite BITĖS kalėdinę kampaniją kurios šūkis - Prisiminkite, kas brangiausia. Taigi, prisiminus, kas brangiausia, iš kart prisimeni Bitę. Lygiai taip pat prisimeni Bitę pagalvojęs apie prastą aptarnavimą, žemą paslaugų kokybę, tragišką Mezon internetą.
Na va, nusipirko Mezona, is karto reikalai pasitaise. O kazkas aiskino, kad Mezonas nepelningas.
Na nežinau ar Mezonas sugeneravęs 4,4 mln nuostolio labai prisidėjo prie geresnių rezultatų. https://www.vz.lt/inovacijos/technologijos/2022/06/03/bites-pelnas-dvigubejo-bet-mezon-kol-kas-nuostolingas
Visiems Mezono vartotojams pakele kainas, kai kuriems vartotojams kele net keleta kartu.
Kada pakėlė? Kaip tai susiję su metų senumo rezultatais? O ir būtų keista jei nebūtų kėlę, o toliau generavę milijoninius nuostolius. Geriau prarast dalį klientų, bet nedirbt į minusą.
Paskutinis kainos kelimas buvo lapkricio men. sutarciai, kurioje numatyta kaina sutarties terminui, toli grazu nesibaigus. Keleta menesiu pries tai mano atveju jau buvo karta panasiai pasielgta (pakeliant sutartyje numatyta kaina sutarties terminui nesibaigus) - tuomet buvo paaiskinta, kad tiesiog nebeliko ankstesnio paslaugu plano. Pasak valstybinio reguliuotojo viskas teiseta, nes imone pries menesi ispejo apie kainos didejima. Bet tuomet nelabai suprantama, ka reiskia zodziai ”terminuota sutartis”, ar imonei ir vartotojams taikomi lygiaverciai reikalavimai/isipareigojimai sutarties laikotarpiu, ir ar tokiu budu nera klaidinami vartotojai, kurie, jei terminuotos sutarties sudarymo metu butu zinoje apie kainos kilima po keleto men., galbut iskart butu pasirinke konkurentu siuloma terminuota sutarti.