„Gedimino 9“ užbaigia savo rekonstrukciją pavadinimo pakeitimu

Nuo šiol Vilniaus centre įsikūręs prekybos centras vadinsis GO9. Į GO9 rekonstrukciją ir prekės ženklo pakeitimą investuota daugiau nei 20 mln. Lt.
Pasak prekybos centrą valdančios investicijų bendrovės „East Capital“, naujasis pavadinimas yra skambiausias rekonstrukcijos akordas, siekiant įgyvendinti skandinaviško prekybos centro koncepciją. Oficialiai naujasis prekės ženklas bus pristatytas kovo 29 d.
Tądien prekybos centre duris atvers Švedijos drabužių kompanijos „H&M” parduotuvė, dizainerio Roberto Kalinkino salonas, vienintelė Baltijos šalyse lagaminų gamintojų „Rimowa“ atstovybė ir kitų prekių ženklų atstovai. Čia taip pat įsikurs vienintelė Baltijos šalyse „Rimowa“ parduotuvė, garsėjanti James Bond stiliaus lagaminais, taip pat atsidarys naujos Lietuvoje koncepcijos batų parduotuvė „Shoe Gallery”, vokiškos aprangos „Frank Walder“ salonas, odos ir kailinių gaminių parduotuvė „Actors“, garsaus Lietuvos dizainerio Roberto Kalinkino salonas, kosmetikos parduotuvė „Vitrina“.
Prekybos centrą GO9 sudaro ne tik 12.400 kv.m. prekybinis plotas, bet ir viršutiniame aukšte įrengtos erdvės biurams. Jose jau yra įsikūrę keletas įmonių.
VŽ dar pernai gegužę rašė, jog apie naujus nuomininkus paskelbęs Vilniaus prekybos centras „Gedimino 9“ juos pasitikti žada gerokai pakeitęs ir savo veidą. Centro valdytojai tikėjosi, kad rekonstrukcija padės atgaivinti centrą ir pagyvinti visą Gedimino prospektą.