GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju

Publikuota: 2019-06-11

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos GREEN FEEL'S gamintojų sprendimas leido jaunam prekės ženklui įtvirtinti savo pozicijas rinkoje.

Konkurencinga kainų atžvilgiu, bet kartu nekelianti jokių abejonių vartotojams dėl sudėties kokybės – tokiu principu vadovaujasi veido, kūno ir plaukų priežiūros kosmetikos GREEN FEEL'S kūrėjai. Prieš keletą metų vitrinose atsiradę naujojo lietuviško prekės ženklo produktai iš kitų ryškiai išsiskyrė savo produkto pakuote, kurioje aiškiai išdėstyta visa jo sudėtis.

„Daugiau prekės ženklų, kurie taip drąsiai kalbėtų apie visus sudedamuosius cheminius komponentus, nesutikome kol kas nė vieno“, – sako Justė Pinkevičienė, viena bendrovės „Cosmoway“, kuriai priklauso prekės ženklas GREEN FEEL‘S, savininkių. Neseniai į šiai kosmetikai naudojamų ingredientų sąrašą įtrauktas ir pasaulyje sparčiai plintantis naujas ingredientas – kanapių sėklų aliejus.

Pasielgėte drąsiai ir netradiciškai – išsamiai dėstote vartotojui, ką jis tepasi ant odos, nebijote kalbėti net apie nepopuliarius komponentus. Kodėl?

Jau ne pirmi metai GREEN FEEL‘S kartoninių dėžučių viduje kiekvienas gali rasti priemonės sudėtinių dalių INCI (Tarptautinės kosmetikos ingredientų nomenklatūra) pavadinimų vertimą į visiems suprantamą kalbą. Šis sprendimas itin teigiamai buvo sutiktas ir tarptautinėse parodose bei jau tapo esminiu prekės ženklo išskirtinumu rinkoje.

Vienas pagrindinių tikslų kuriant GREEN FEEL’S kosmetiką – kompetentingai suderinta sudedamųjų dalių kompozicija, tad surinkome tikrai aukštų kompetencijų chemikų komandą. Tačiau orientuojamės ne tik į produktą – mums labai svarbus ryšys su vartotoju. Esame visu 100% atviri, norime edukuoti žmones, naudojančius mūsų kosmetiką. Todėl nutarėme suprantamai paaiškinti kiekvieno produkto sudėtį, drąsiai kalbame apie teisingai ar neteisingai „nuteistus“ komponentus, supažindiname vartotojus su tiesa.

Esate minėjusi, kad ši naujovė keičia ir pakuotės sampratą, praplečia jos funkcijas.

Taip, įmonės viduje net gimė iniciatyva, į kurią įtraukėme ir GREEN FEEL‘S draugus socialinėse erdvėse – segti visas išlankstytas produktų kartonines dėžutes į vieną knygelę ir bent kelis kartus per savaitę geriant arbatą ją paskaitinėti. Tikimės, jog jau po pusės metų mūsų kolegės, neturinčios chemijos mokslų išsilavinimo, o tuo pačiu ir vartotojai bus susipažinę bent su 50% kosmetikos gamyboje naudojamų klasikinių cheminių komponentų.

Be to, ir kartono mažiau išmesime, tad jo panaudojimas įgauna didesnę prasmę nei tik priemonės pakuotė. Tvarumo atžvilgiu taip pat turime tvirtas nuostatas – pavyzdžiui, visa mūsų kosmetika gaminama naudojant tik žaliąją lietuvišką energiją,  sugeneruojamą saulės, vandens ar vėjo jėgainių.

Ką šis kūrybiškas prekių ženklo išskirtinumo sprendimas reiškia pačiai įmonei?

Be jokios abejonės, ši prekės ženklo savybė stipriai įpareigoja tiek mūsų R&D, tiek visą komandą. Rinkodaros specialistai bei kolegos laboratorijoje turi būti nuolat pasiruošę įvairiausiems vartotojų klausimams.  Tiesą sakant, dabar sulaukę mūsų laborantų klausimo dėl vienokios ar kitokios cheminės medžiagos naudojimo, jau žinome, kad tuoj pat pasigirs rinkodaros specialistų atsakas chemikams: ,,Ar ji tikrai tokia gera, ar nebus gėda prieš vartotojus, kai ją aprašysime?‘‘ Kokybės standartai itin aukšti, nes būtent sudėtis yra prekės ženklo esminė stiprybė, taigi kurdami priemones turime būti daugiau negu tikri, jog viską atlikome itin profesionaliai.

Neseniai pristatėte naujieną – kosmetiką su kanapių sėklų aliejumi. Kodėl rinkotės šį ingredientą?

Užuomazgas kanapių sėklų aliejui atsirasti kosmetikoje bei burnos priežiūros priemonėse užčiuopėme dar prieš keletą metų, tarptautinėje COSMOPROF parodoje, SPA centrų paviljone. Turime stiprią R&D komandą bei puikiai suprantame, kad greičiausi versle dažnai laimi daugiausiai. Pajutę pirmąsias kanapių sėklų populiarėjimo užuomazgas, iškart pradėjome stipriai domėtis šio komponento panaudojimo kosmetikos bei burnos priežiūros priemonėse subtilybėmis. Operatyviai praėjus tyrimų etapą nekilo abejonių, jog ilgiau laukti neverta. Smagu, jog pavyko įvesti šią aktyvią medžiagą ne tik į kosmetikos produktų sudėtis, bet jau ir į dantų pastas. Esame tikrai vieni pirmųjų lietuviškos kosmetikos gamintojų, pristačiusių tokį sprendimą.

Ką kanapių sėklų aliejus suteikia produkcijai?

Esminė 100% natūralaus kanapių sėklų aliejaus nauda yra nesočiųjų riebiųjų rūgščių Omega-3 ir Omega-6 gausa. Šios medžiagos gyvybiškai būtinos žmogaus organizmui. Taigi nenuostabu, jog šis aliejus itin populiarus maisto pramonėje, o dabar plačiai pasaulyje pasklido ir kosmetikos bei burnos priežiūros priemonių sudėtyje. Parinkus teisingą bendrąją kosmetikos priemonės formulę, šio aktyvaus komponento esminė užduotis yra stiprinti odos apsauginį barjerą. Be apsauginių funkcijų, jis turi ir drėkinimo bei maitinimo savybių, kas svarbu ne tik odai, bet ir plaukams.

Dažnai girdima, jog kanapių sėklų aliejus – tiesiog dar viena nauja mada, itin sparčiai prigijusi įvairiose rinkose. Net jei ir taip, akivaizdūs moksliniai tyrimai pateikia labai aiškius ir racionalius argumentus apie jo itin naudingas savybes mūsų organizmui.

Gauk nemokamą VERSLO VALDYMO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Energijos monitoringas: kokias problemas sprendžia ir naudas teikia  Verslo tribūna

Duomenys buvo ir yra didelė vertybė, tačiau retas juos panaudoja tinkamai, ypač energetiniame sektoriuje.

Kaip elgiasi vadovai, kai darbuotojai vaikštinėja į darbo pokalbius Premium 3

Jei žinia apie gero specialisto sprendimą palikti bendrovę trenkia kaip perkūnas iš giedro dangaus,...

Vadyba
05:45
Darželio muštukai užaugę uždirba mažiau 27

Vaiko charakteris pradeda formuotis vos gimus ir daugelis jo bruožų ima ryškėti jau pirmaisiais gyvenimo...

Vadyba
2019.09.28
Kokias algų medianas rugpjūtį mokėjo didžiausi darbdaviai 5

„Sodros“ skelbiami duomenys rodo, kokios algų medianos rugpjūčio mėnesį buvo daugiausia darbuotojų turinčiose...

Vadyba
2019.09.28
Kokias algų medianas rugpjūtį mokėjo geidžiamiausi darbdaviai 3

Naujausi „Sodros“ skelbiami duomenys rodo, kokios algų medianos buvo geidžiamiausiais darbdaviais skelbiamose...

Vadyba
2019.09.27
Darbuotojai didžiuojasi principingais vadovais Premium 4

Žmonėms patinka dirbti bendrovėse, kurių vadovai nebijo pasakyti, ką galvoja ne tik darbo, bet ir...

Vadyba
2019.09.27
Vadovų rokiruotė „Impuls“ įmonių grupėje 7

Sveikatingumo klubų tinklą Baltijos šalyse valdančioje „Impuls“ įmonių grupėje keičiama valdymo struktūra.

Vadyba
2019.09.26
CEO kaitos epidemija: postus palieka dažniau nei per krizę 3

Rugsėjo 25 d. iš postų pasitraukė trys didelių JAV bendrovių vadovai. Adamas Neumannas paskelbė paliekantis...

Trumpalaikių darbo vietų dalis Vokietijos pramonėje pasiekė recesijos lygį 1

Vokietijos pramonės įmonėse auga trumpalaikių darbo vietų skaičius. Įmonių apklausa parodė, kad 5,5%...

Pramonė
2019.09.26
D. Dargis prisijungė prie „Civinity“ valdybos 13

Būsto ir komercinių pastatų administravimo įmonių grupės „Civinity“ valdybą papildė Domas Dargis, Giedrius...

Vadyba
2019.09.26
Š. Ruzgys paliko „Luminor“ grupę 13

Šarūnas Ruzgys, ilgametis bankui „Luminor“ priklausančios investicijų valdymo įmonės „Luminor investicijų...

Rinkos
2019.09.26
SBA grupės valdyboje - nepriklausomas narys 1

Prie SBA verslo grupės valdybos prisijungia nepriklausomas valdybos narys – Petras Jašinskas, anksčiau dirbęs...

Vadyba
2019.09.26
Apdovanotos Vilniaus ir Utenos regionų „Gazelės“

Trečiadienį sostinėje vyksta „Gazelės“ konferencija, į kurią susirinko tiek Vilniaus, tiek Utenos regionų...

Gazelė
2019.09.25
Registrų centro transformacija: mažiau vadovų, daugiau tvarkos Premium 15

Iki šiol gaji nuomonė, kad aršios konkurencijos išvargintiems specialistams ramiu užutėkiu gali tapti...

Vadyba
2019.09.25
Smulkaus ir vidutinio verslo atstovai patirtimi dalinasi „Gazelės“ konferencijoje Vilniuje

Šiandien į sostinę susirinko apie 700 verslininkų iš Vilniaus ir Utenos regionų. Nors regionų ekonominiai...

Gazelė
2019.09.25
Suskaičiuotos didžiausios algų medianos rugpjūčio mėnesį 7

„Sodra“ paskelbė duomenis, iš kurių matyti, kokios didžiausios algų medianos buvo šalies bendrovėse rugpjūčio...

Vadyba
2019.09.25
Lietuvai reikės daugiau kaip 300.000 imigrantų arba liks sena ir neturtinga Premium 70

Kad Lietuva galėtų kompensuoti gyventojų praradimus, atsiradusius dėl skirtumo tarp gimstančių ir mirštančių...

Finansai
2019.09.25
Sunkės tolimųjų reisų vairuotojų iš užsienio įdarbinimas. Kaip tam pasiruošti? Verslo tribūna

Nuo 2020 m. liepos 1 d. įvedamos kvotos „limitai“ užsieniečių įdarbinimui. Nors iki įstatymo pakeitimų...

Vadyba
2019.09.24
Skelbiamas „Metų CEO“ rinkimų startas

„Verslo žinios“ kartu su „UniCredit Leasing“ devintą kartą renka Metų CEO – lyderį, sukūrusį daugiausia...

Vadyba
2019.09.24
„Steptrans“ direktorius: kai reikia, pats sėdu prie vilkiko vairo Premium

Direktorius, atliekantis visus administracinius darbus, buhalterė ir likę darbuotojai – vairuotojai. Tokia...

Gazelė
2019.09.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau