GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju

Publikuota: 2019-06-11

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos GREEN FEEL'S gamintojų sprendimas leido jaunam prekės ženklui įtvirtinti savo pozicijas rinkoje.

Konkurencinga kainų atžvilgiu, bet kartu nekelianti jokių abejonių vartotojams dėl sudėties kokybės – tokiu principu vadovaujasi veido, kūno ir plaukų priežiūros kosmetikos GREEN FEEL'S kūrėjai. Prieš keletą metų vitrinose atsiradę naujojo lietuviško prekės ženklo produktai iš kitų ryškiai išsiskyrė savo produkto pakuote, kurioje aiškiai išdėstyta visa jo sudėtis.

„Daugiau prekės ženklų, kurie taip drąsiai kalbėtų apie visus sudedamuosius cheminius komponentus, nesutikome kol kas nė vieno“, – sako Justė Pinkevičienė, viena bendrovės „Cosmoway“, kuriai priklauso prekės ženklas GREEN FEEL‘S, savininkių. Neseniai į šiai kosmetikai naudojamų ingredientų sąrašą įtrauktas ir pasaulyje sparčiai plintantis naujas ingredientas – kanapių sėklų aliejus.

Pasielgėte drąsiai ir netradiciškai – išsamiai dėstote vartotojui, ką jis tepasi ant odos, nebijote kalbėti net apie nepopuliarius komponentus. Kodėl?

Jau ne pirmi metai GREEN FEEL‘S kartoninių dėžučių viduje kiekvienas gali rasti priemonės sudėtinių dalių INCI (Tarptautinės kosmetikos ingredientų nomenklatūra) pavadinimų vertimą į visiems suprantamą kalbą. Šis sprendimas itin teigiamai buvo sutiktas ir tarptautinėse parodose bei jau tapo esminiu prekės ženklo išskirtinumu rinkoje.

Vienas pagrindinių tikslų kuriant GREEN FEEL’S kosmetiką – kompetentingai suderinta sudedamųjų dalių kompozicija, tad surinkome tikrai aukštų kompetencijų chemikų komandą. Tačiau orientuojamės ne tik į produktą – mums labai svarbus ryšys su vartotoju. Esame visu 100% atviri, norime edukuoti žmones, naudojančius mūsų kosmetiką. Todėl nutarėme suprantamai paaiškinti kiekvieno produkto sudėtį, drąsiai kalbame apie teisingai ar neteisingai „nuteistus“ komponentus, supažindiname vartotojus su tiesa.

Esate minėjusi, kad ši naujovė keičia ir pakuotės sampratą, praplečia jos funkcijas.

Taip, įmonės viduje net gimė iniciatyva, į kurią įtraukėme ir GREEN FEEL‘S draugus socialinėse erdvėse – segti visas išlankstytas produktų kartonines dėžutes į vieną knygelę ir bent kelis kartus per savaitę geriant arbatą ją paskaitinėti. Tikimės, jog jau po pusės metų mūsų kolegės, neturinčios chemijos mokslų išsilavinimo, o tuo pačiu ir vartotojai bus susipažinę bent su 50% kosmetikos gamyboje naudojamų klasikinių cheminių komponentų.

Be to, ir kartono mažiau išmesime, tad jo panaudojimas įgauna didesnę prasmę nei tik priemonės pakuotė. Tvarumo atžvilgiu taip pat turime tvirtas nuostatas – pavyzdžiui, visa mūsų kosmetika gaminama naudojant tik žaliąją lietuvišką energiją,  sugeneruojamą saulės, vandens ar vėjo jėgainių.

Ką šis kūrybiškas prekių ženklo išskirtinumo sprendimas reiškia pačiai įmonei?

Be jokios abejonės, ši prekės ženklo savybė stipriai įpareigoja tiek mūsų R&D, tiek visą komandą. Rinkodaros specialistai bei kolegos laboratorijoje turi būti nuolat pasiruošę įvairiausiems vartotojų klausimams.  Tiesą sakant, dabar sulaukę mūsų laborantų klausimo dėl vienokios ar kitokios cheminės medžiagos naudojimo, jau žinome, kad tuoj pat pasigirs rinkodaros specialistų atsakas chemikams: ,,Ar ji tikrai tokia gera, ar nebus gėda prieš vartotojus, kai ją aprašysime?‘‘ Kokybės standartai itin aukšti, nes būtent sudėtis yra prekės ženklo esminė stiprybė, taigi kurdami priemones turime būti daugiau negu tikri, jog viską atlikome itin profesionaliai.

Neseniai pristatėte naujieną – kosmetiką su kanapių sėklų aliejumi. Kodėl rinkotės šį ingredientą?

Užuomazgas kanapių sėklų aliejui atsirasti kosmetikoje bei burnos priežiūros priemonėse užčiuopėme dar prieš keletą metų, tarptautinėje COSMOPROF parodoje, SPA centrų paviljone. Turime stiprią R&D komandą bei puikiai suprantame, kad greičiausi versle dažnai laimi daugiausiai. Pajutę pirmąsias kanapių sėklų populiarėjimo užuomazgas, iškart pradėjome stipriai domėtis šio komponento panaudojimo kosmetikos bei burnos priežiūros priemonėse subtilybėmis. Operatyviai praėjus tyrimų etapą nekilo abejonių, jog ilgiau laukti neverta. Smagu, jog pavyko įvesti šią aktyvią medžiagą ne tik į kosmetikos produktų sudėtis, bet jau ir į dantų pastas. Esame tikrai vieni pirmųjų lietuviškos kosmetikos gamintojų, pristačiusių tokį sprendimą.

Ką kanapių sėklų aliejus suteikia produkcijai?

Esminė 100% natūralaus kanapių sėklų aliejaus nauda yra nesočiųjų riebiųjų rūgščių Omega-3 ir Omega-6 gausa. Šios medžiagos gyvybiškai būtinos žmogaus organizmui. Taigi nenuostabu, jog šis aliejus itin populiarus maisto pramonėje, o dabar plačiai pasaulyje pasklido ir kosmetikos bei burnos priežiūros priemonių sudėtyje. Parinkus teisingą bendrąją kosmetikos priemonės formulę, šio aktyvaus komponento esminė užduotis yra stiprinti odos apsauginį barjerą. Be apsauginių funkcijų, jis turi ir drėkinimo bei maitinimo savybių, kas svarbu ne tik odai, bet ir plaukams.

Dažnai girdima, jog kanapių sėklų aliejus – tiesiog dar viena nauja mada, itin sparčiai prigijusi įvairiose rinkose. Net jei ir taip, akivaizdūs moksliniai tyrimai pateikia labai aiškius ir racionalius argumentus apie jo itin naudingas savybes mūsų organizmui.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

IT įmonė kaupia darbuotojų pensijai: tai atkreipia ir potencialių kandidatų iš užsienio dėmesį Verslo tribūna

Tarptautiniu mastu veikiančios įmonės darbuotojams skatinti pasitelkia ir ilgalaikės motyvacijos priemones –...

Vadyba
06:00
ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas Verslo tribūna

Aukščiausiojo lygmens vadovai yra aktyvūs pokyčių iniciatoriai ir dalyviai. Miuncheno Fresenius verslo...

Vadyba
06:00
„HBH“ restoranų Vilniuje ir Druskininkuose savininkė: „Vadovauju kitaip nei mama“ Premium 3

„Kažkada mamą pati įtikinėjau, kad jai būtina atidaryti restoraną Vilniuje. Ji manęs paklausė. Bet atėjo...

Gazelė
05:45
Naujas NFQ biuras Vilniuje: nuo erdvės didžėjams iki ypatingo oro klimato 11

Technologijų UAB „NFQ Technologies“ komandos Vilniuje naujame biure didžiausias dėmesys skirtas darbuotojams...

Statyba ir NT
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
Ką dirbsime 2029-aisiais: 21 ateities profesija Premium 1

Tendencijos rodo, kad robotizacija neišvengiamai eliminuos kai kuriuos darbus, tačiau panikuoti nereikėtų,...

Vadyba
2019.06.11
„Global BOD Group“ keičia vadovą 8

Aukštųjų technologijų grupės „Global BOD Group“ valdybos narys Nerijus Pačėsa paskirtas įmonių grupės...

Vadyba
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Būsimų darbuotojų ieško gimnazijose

Klaipėdos miesto vystymo agentūra „Klaipėda ID“ organizuoja profesinio orientavimo projektą „Ateities...

Gazelė
2019.06.11
Iš NMA atleistas E. Bėrontas vadovaus „Agrochemai“ 9

Trąšų prekybos ir agroverslo grupės „Agrochema“, valdančios UAB „Agrochema“, AB „Agrochema plius“ bei kitas...

Vadyba
2019.06.10
S&P500 vadovų algų mediana išaugo 800.000 USD

Didžiausių JAV biržose kotiruojamų įmonių vadovų metinių algų mediana pernai paaugo 7% arba 800.000 USD.

Vadyba
2019.06.10
„Litgrid“ spurtas link pažangiausių Europos operatorių Verslo tribūna 16

„Komandos bendradarbiavimas, atvirumas idėjoms, siekis tobulėti dar niekada nebuvo taip stipriai išreikštas,...

Darbuotojus galima paversti sau naudingais influenceriais Premium 1

Daug įmonių Lietuvoje nori, tačiau nieko nedaro, kad jų darbuotojai skleistų pozityvią žinią apie savo...

Vadyba
2019.06.10
Požiūris į verslo valdymą: nuo paranojos iki anarchijos Premium

Nūdienos pasaulį vis labiau persmelkia antrepreneriškumo dvasia. Kasdien daugėja norinčių būti verslininkais...

Verslo klasė
2019.06.09
Geriausias pasaulio darbdavys – ne „Google“, „Apple“ ar „Facebook“,  Premium

Nors daug skalambijama apie tai, kaip puiku dirbti „Google“, „Apple“ ar „Facebook“, geriausio pasaulio...

Vadyba
2019.06.09
Personalo vadovų kaita: augantis jų vaidmuo įkaitusioje darbo rinkoje

Šiandien verslas vis dažniau susiduria su naujais strateginio lygmens iššūkiais – įkaitusia darbo rinka, kur...

Vadyba
2019.06.09
996 – sindromas kankinantis Kinijos programuotojus Premium

Kinijos technologijų bendrovėse dirbantys žmonės neslepia nebepakeliantys nežmoniško darbo krūvio bei...

Vadyba
2019.06.08
Kodėl darbo vieta sau būna geriau už verslo plėtrą 3

Verslas turi stipriai augti – tik taip jis turi ateitį: tuo įsitikinęs ne vienas konsultantas. Todėl...

Gazelė
2019.06.08
„Aviva“ naikina 1.800 darbo vietų 5

Jungtinės Karalystės (JK) draudimo grupė „Aviva“, viekianti ir Lietuvoje, ketvirtadienį pranešė, kad savo...

Vadyba
2019.06.07
„Klaipėdos naftą“ paliekantis M. Jusius: tarptautinė plėtra reikalaus dar daugiau energijos Premium

Mindaugas Jusius, AB „Klaipėdos naftos“ vadovas, penktadienį pranešė paliekantis bendrovę. Numatyta...

Pramonė
2019.06.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau