Puiku, tokių visuomenės šiukšlių galėtų ir nebepaleist.
2024-10-11T19:38:59+03:00
Na na, iš kokių aukštybių pats , sekretorius pas aukščiausiąjį teisėją ? Žėk, kad skaudžiai nesitėkštum žemyn.
2024-10-11T23:26:32+03:00
Žiūrėk, išsiblaivyk prieš rašydamas
2024-10-11T10:18:45+03:00
"Verslo žinios"
2024-10-11T10:35:55+03:00
Iš esmės visi tie "za rasiju" klounai Vaitkus, Uspaskichas, Voldemortas, Tratas, Žemaitaitis ir pan. tuo ir naudojasi, kad žmonės laiko juos klounais ir nereaguoja. Bet jie tuo metu sulenda į galvas neturintiems kritinio mąstymo, neturintiems atsparumo propagandai, abejojantiems viskuo ir t.t., pažada jiems "pasodinti Lansbergių klaną", padvigubinti pašalpas, grąžinti rublius nes "prie sovietų buvo geriau" Ir jie tampa jų rinkėjais.
Todėl privaloma reaguoti, rodyti tiems patiems jų rinkėjams, ką jie renka, kas jie per žmones ir kam tarnauja ir kas laukia mus ateityje, jei tokie ateis į valdžią
2024-10-11T11:42:13+03:00
Jūsų komentaras puikus pavyzdys ant kiek netikusią sistemą turim. Kur į valdžią sulenda visokio plauko a*silupeliai kuriem čia vienintelis kelias išlipt iš skurdo arba tie kurie iš skurdo jau išlipę, bet eina dar varkių prasukt.
Visas rinkimų aparatas yra kaškoks nesusipratimas, sunkiai suprantama kaip šiais laikais turim tokią nesamonę.
Jei norim kaškokio progreso reikia, samdyt atitinkamus specialistus su konkrečia atsakomybe, o ne statyti du*nelius iš sarašo kurie už nieką neatsako.
2024-10-11T12:18:41+03:00
Ne rinkimų aparatas pats yra briedas, o susiklosčiusios aplinkybės. Pvz. iki šios kadencijos imtinai, seimo narių atlyginimas yra pajuoka. 2k€ į rankas svajonėse. Viceministrai šiame seime pradėjo gauti geriau, bet tai tikrai nėra gera alga, geriems specialistams. Tai rezultatas, kad geri specialistai, nei jei ir nori, negali eiti į rinkimus, nes negalės šeimos išlaikyti, arba reikės stipriai susipaprastinti. Ateiti gali tie, kurie nėra geri specialistai, kurie gauna pinigų iš šono (už darbą suinteresuotoms grupėms valdžioje, arba iš sukaupto sąžiningai nuosavo turto), bet sąžiningų mažuma, nes tada dar lieka noro klausimas. Kokio velnio turėtum norėti eiti dirbti į Seimą, kai kiekvienas parsidavėlis ar mulkis gali atvirai tave įžeidinėti ar net grasinti pakarti, ar sušaudyti, demonstruojant tavo portretą su kulkų skylėmis. Ir visa tai toleruojama, nes daugumai tai atrodo, kad yra žodžio laisvė.
Žodžio laisvė yra išsigimusi. Žodžio laisvei užtikrinti būtina viena sąlyga - atsakomybė už savo melagingus žodžius. Ir tas galioja nuo politikos, iki buitinių santykių, kai melagingai kaltinami žmonės, bet pagautas blogiausiu atveju susimoka kelis eurus.
2024-10-11T13:50:20+03:00
Aš su vaiku torėjau diskusija ta tema. Ir supratau kokią nesamonę mes turim. Kai pasakiau, kad rinkiniai pažadai yra tik apgavystė ir to nesureikšminau, sūnaus paklausė, o kodėl jiems netaikoma atsakomybė teisme (administracinė ar baudžiamoji), neatlyginamami reputaciniai nuostoliai verslui. Atsakau, kad toks demokratinis principas. Kaip per melagių dieną meluoti legalu ir net pagirtina, o ką man daugiau sakyti?
2024-10-11T13:51:10+03:00
Taip, nepaminėjau, kad ir algą atitinkamą reiktų mokėti tinkamiem žmonėm. Kad rinkimų aparatas yra nesusipratimas taip ir nepaneigėte, o jau tikėjausi argumentų.
2024-10-11T14:14:14+03:00
Politikui atsakomybė yra taikoma per balsavimą. Jei meluoja, ko akivaizdžiai neįmanoma pasiekti, ir nesugeba paaiškinti, kaip jis tai pasieks, tai kodėl už jį balsuojama? O dar geriau, išrenka už neįmanomus įgyvendinti pažadus, tada baigiasi kadencija, ir dalis toliau balsuoja, nes žada dar daugiau, o dalis balsuoja už kitą, žadantį tą patį, tik su dar didesniu skaičiumi (buvo uspaskis su 1500 litų MMA, dabar tiek pat eurais žada), ir vis tiek balsuoja. Tai kas kaltas?
Politikas gali tik siekti įgyvendinimo, o ne garantuoti, kad tai bus, net jei pažadas pamatuotas ir įgyvendinamas, nes politikas vienas pats, ar net viena partija, nesprendžia nieko individualiai. Dažniausiai sprendžiama koalicijoje.
Demokratija turi ydą, kad visuomenė neturės geresnės valdžios, nei nusipelno.
2024-10-11T14:15:50+03:00
Paneigti neiginį yra neįmanoma. Turite įvardinti, kodėl yra nesusipratimas.
Seimo rinkimuose naikinti vienmandates reikia, tas tai faktas kaip blynas. Bet toliau rinkimus lemia žmonių gebėjimas mąstyti ir apsispręsti bei kandidatuojančių kvalifikacija.
2024-10-11T14:39:58+03:00
Vatnyke,nesu Lansbergių gerbėjas,bet ką jie tau blogo padarė?Jau nusibodo pr šią kadenciją girdėti visus viduriuojancius dėl koncervų ir Lansbergių.O gal tu Gražulio gerbėjas?
2024-10-11T14:42:27+03:00
Per šia rinkiminę kampaniją man užstrigo keli perliukai, kurie galutinai parodė kokiame mes blėnių dugne.Apmokestinsim turtingųjų NT, jachtas ir lėktuvus( tokių ant Lietuvos kokie 3-4), nacionalizuosim ignitį( techniškai neįmanoma). Arba šūkis turim nebaigtų reikalų( 4 metų neužteko?), o jų elektoratas kaliniai, kurie patikėjo, kad narkotikai taps legalūs
2024-10-11T15:03:27+03:00
Tau problema su tekstu suvokimu.
Perskaityk dar kartą
2024-10-11T15:16:10+03:00
Kanapių dekriminalizacija tikrai nėra elektoratas nei kaliniai, nei narkomanai. Pirmiausia, dekriminalizavimas nėra legalizavimas, o legalizavimo ir nesiūlė. Tik už žolės įsigijimą/turėjimą, nereikės sėdėti kalėjime ilgiau, nei už vairavimą sunkiai apsvaigus nuo alkoholio ir užmušus žmogų.
PR pasirinkimas, keistas. Deklaruojamų tikslų, dėl kurių už partiją daugelis balasvo, partija nepasiekė.
2024-10-11T17:09:57+03:00
Tamsta manote, kad pakėlus seimūnams atlyginimus į rankas kažkas pasikeis? Kokybė pagerės? Juokaujate! Jau dabar konkursas 10 į 1 vietą. Nebeišsirenkama dėl išsiskaidžiusių balsų. Lemia PR, o ne žinios ar sugebėjimai.
Pakelsite atlygimą dvigubai, gausite kankursą po 20-30 į vieną vietą. Balsai dar labiau išsisklaidys, ir visa matematika.
2024-10-11T17:22:30+03:00
Ne vienmandatės problema, o sarašai. Sarašuose jokių įsipareigojimų ar atsakomybės - kolektyvinis sprendimas. Juokas ima! Taip ir turime jovalą kai niekas neatsakingas už sprendimus. Vienmandatėje tai bent jau būsi neišrinktas.
Papuolus į seimą prašau junkitės į kokias tik norite savo partijas ar dar kokias tai frakcijas. Asmeninis ar tikėjimo reikalas.
Kaip ES, visai gera tvarka.
2024-10-14T08:07:22+03:00
10 į 1 vietą, kur kvalifikuotam ekspertui yra 50-80% mažesnės pajamos nei privačiame sektoriuje. Kas iš tų ir 100 į vieną vietą, jei iš tų 100 nėra nė vieno, kurio kvalifikacija būtų pakankama darbui atlikti, o motyvacija būtų Lietuvos naudai, o ne suinteresuotoms šalims dirbti ateitų, kuri mokėtų keletą kartų daugiau šone.
Vienmandatės iš vis yra briedas, nes individas demokratijoje vienas pats nieko padaryti negali, būtent tai ir yra "išsisklaidymas". Dabar bent jau pataisė tai, kad 200 žmonių nebegali seimūno išrinkti.
2024-10-17T19:19:38+03:00
Lygiai taip pat briedas yra rinkti sąrašus. Tuomet renka ne rinkėjas, o partija. Rinkėjas praktiškai nušalinamas, jam lieka tik patvirtinti partinius pasirinkimus. Sakysite reitingavimas? Ten tik 5 langeliai, kurie gali perkelti į priekį, o ne nustumti tolyn. Ir jei dalyvaus tik 2, 3 ar 4 partijos, tai praktiškai partija tikėtina vidutiniškai gaus ~ 10 - 60% balsų. Tad priekyje VISUOMET TIE PATYS ir tik pagal PARTIJOS CHORĄ.
Dėl atlyginimo sutinku tik tuomet, kai bus tik vienmandatės ir po rinkimų prisiskyrimas vienai ar kitai partijai.
O partijų reikalas PR'inti savo atstovus prieš rinkėjus, parodyti kaip gerai savo darbą kuris kandidatas atliko ar išmano ir kad vertas būti išrinktu.
2024-10-18T07:48:11+03:00
Tai darbas seime yra individualus ar komandinis?
Vienmandatėse susirenkama ženkliai daugiau egzotikos, kurie net nesupranta kas yra seimas, ar iš esmės patys sukuria dviračio žinių turinį, net nereikia nieko režisuoti.
Didžioji dalis nesidomi, net tiesiogiai juos liečiančiais politiniais įvykiais, o ką jau kalbėti apie gebėjimą atskirai įvertinti kiekvieną politiką. Nutylint, kad kai kurių rinkimų apylinkių gyventojai nesupranta, kad minimumą padarius 3000€ į rankas, jų gyvenimas tikrai nepagerėtų.
2024-10-18T21:58:01+03:00
Komandinis. Tai va, kad būtų mažiau egzotikos kaip tik ir yra partijų reikalas teisingai sukomplektuoti komandą kuri ne tik profesionaliai, aktyviai ir tinkamai dirbtų, tačiau kad būtų ir priimtina plačiajam rinkėjų ratui. Tai yra, rinkėjas NORI PATS RINKTI kad ir iš pruošto sąrašo, o ne PRIIMTI KĄ JAM BRUKA partiniai bosai ar valdytojai prievartiniu sąrašu praktiškai be galimybės radikaliai tą sąrašą keisti.
Aš pats mielai sukomplektuočiau rinkimuose komandą iš skirtingų partijų su skirtingomis nuomonėmis. Yra daug puikių žmonių. Tačiau tokios galimybės šiuo metu pagal rinkiminius įstatymus NĖRA.
Mano supratimu, šiai dienai labiausiai priimtina sistema ir yra kaip ES parlamente - renki asmenybes ir atrinkti šliejasi prie konkrečios, jam priimtinos partijos.
Už gerą darbą ir prievarta nebrukamą žmogų tikrai gero atlyginimo negaila. Tik žmogus turi būti atsakingas pirmiausia rinkėjui, o ne partijai.
2024-10-11T12:13:04+03:00
Kiekviename darže yra piktžolių. Ir jų daugėja.
2024-10-11T12:25:08+03:00
AŪŪŪŪ, policija- Valinskas...
2024-10-11T12:54:55+03:00
Jie gi už...
2024-10-11T15:17:25+03:00
Kitas kontekstas, kitaip išsakyta. Ar manai, kad pats žodis jau užtraukia atsakomybę? Pvz. pamini žodį "bomba", tai iš karto esi teroristas ir suimamas bei uždaromas visam gyvenimui?
2024-10-11T12:53:52+03:00
Atrodo kaip „laisvės“ partijos rinkėja.
2024-10-11T14:20:14+03:00
Tai, kad gražulinė tautininkė :D
2024-10-11T14:46:24+03:00
Tai perskaičiau jau, bet sakau, kad pagal išvaizdą kaip iš apsirūkėlių gaujos:)
2024-10-11T18:41:26+03:00
Buvo uspaskis su 1508 Lt mma dabar 3450 lt mmma
2024-10-11T19:31:10+03:00
Pakartojo veik tą patį, ką anądien siūlė A.Ramanauskas Greitai.Jei būtų konservatorių narė , taip būt ir likę tarp mūsų.Deja, šiuom atveju bajeris nepaėjo, nes jos partija priskiriama žemiausiai kastai.Teismas jai bus baisiai griežtas.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Puiku, tokių visuomenės šiukšlių galėtų ir nebepaleist.
Na na, iš kokių aukštybių pats , sekretorius pas aukščiausiąjį teisėją ? Žėk, kad skaudžiai nesitėkštum žemyn.
Žiūrėk, išsiblaivyk prieš rašydamas
"Verslo žinios"
Iš esmės visi tie "za rasiju" klounai Vaitkus, Uspaskichas, Voldemortas, Tratas, Žemaitaitis ir pan. tuo ir naudojasi, kad žmonės laiko juos klounais ir nereaguoja. Bet jie tuo metu sulenda į galvas neturintiems kritinio mąstymo, neturintiems atsparumo propagandai, abejojantiems viskuo ir t.t., pažada jiems "pasodinti Lansbergių klaną", padvigubinti pašalpas, grąžinti rublius nes "prie sovietų buvo geriau" Ir jie tampa jų rinkėjais. Todėl privaloma reaguoti, rodyti tiems patiems jų rinkėjams, ką jie renka, kas jie per žmones ir kam tarnauja ir kas laukia mus ateityje, jei tokie ateis į valdžią
Jūsų komentaras puikus pavyzdys ant kiek netikusią sistemą turim. Kur į valdžią sulenda visokio plauko a*silupeliai kuriem čia vienintelis kelias išlipt iš skurdo arba tie kurie iš skurdo jau išlipę, bet eina dar varkių prasukt. Visas rinkimų aparatas yra kaškoks nesusipratimas, sunkiai suprantama kaip šiais laikais turim tokią nesamonę. Jei norim kaškokio progreso reikia, samdyt atitinkamus specialistus su konkrečia atsakomybe, o ne statyti du*nelius iš sarašo kurie už nieką neatsako.
Ne rinkimų aparatas pats yra briedas, o susiklosčiusios aplinkybės. Pvz. iki šios kadencijos imtinai, seimo narių atlyginimas yra pajuoka. 2k€ į rankas svajonėse. Viceministrai šiame seime pradėjo gauti geriau, bet tai tikrai nėra gera alga, geriems specialistams. Tai rezultatas, kad geri specialistai, nei jei ir nori, negali eiti į rinkimus, nes negalės šeimos išlaikyti, arba reikės stipriai susipaprastinti. Ateiti gali tie, kurie nėra geri specialistai, kurie gauna pinigų iš šono (už darbą suinteresuotoms grupėms valdžioje, arba iš sukaupto sąžiningai nuosavo turto), bet sąžiningų mažuma, nes tada dar lieka noro klausimas. Kokio velnio turėtum norėti eiti dirbti į Seimą, kai kiekvienas parsidavėlis ar mulkis gali atvirai tave įžeidinėti ar net grasinti pakarti, ar sušaudyti, demonstruojant tavo portretą su kulkų skylėmis. Ir visa tai toleruojama, nes daugumai tai atrodo, kad yra žodžio laisvė. Žodžio laisvė yra išsigimusi. Žodžio laisvei užtikrinti būtina viena sąlyga - atsakomybė už savo melagingus žodžius. Ir tas galioja nuo politikos, iki buitinių santykių, kai melagingai kaltinami žmonės, bet pagautas blogiausiu atveju susimoka kelis eurus.
Aš su vaiku torėjau diskusija ta tema. Ir supratau kokią nesamonę mes turim. Kai pasakiau, kad rinkiniai pažadai yra tik apgavystė ir to nesureikšminau, sūnaus paklausė, o kodėl jiems netaikoma atsakomybė teisme (administracinė ar baudžiamoji), neatlyginamami reputaciniai nuostoliai verslui. Atsakau, kad toks demokratinis principas. Kaip per melagių dieną meluoti legalu ir net pagirtina, o ką man daugiau sakyti?
Taip, nepaminėjau, kad ir algą atitinkamą reiktų mokėti tinkamiem žmonėm. Kad rinkimų aparatas yra nesusipratimas taip ir nepaneigėte, o jau tikėjausi argumentų.
Politikui atsakomybė yra taikoma per balsavimą. Jei meluoja, ko akivaizdžiai neįmanoma pasiekti, ir nesugeba paaiškinti, kaip jis tai pasieks, tai kodėl už jį balsuojama? O dar geriau, išrenka už neįmanomus įgyvendinti pažadus, tada baigiasi kadencija, ir dalis toliau balsuoja, nes žada dar daugiau, o dalis balsuoja už kitą, žadantį tą patį, tik su dar didesniu skaičiumi (buvo uspaskis su 1500 litų MMA, dabar tiek pat eurais žada), ir vis tiek balsuoja. Tai kas kaltas? Politikas gali tik siekti įgyvendinimo, o ne garantuoti, kad tai bus, net jei pažadas pamatuotas ir įgyvendinamas, nes politikas vienas pats, ar net viena partija, nesprendžia nieko individualiai. Dažniausiai sprendžiama koalicijoje. Demokratija turi ydą, kad visuomenė neturės geresnės valdžios, nei nusipelno.
Paneigti neiginį yra neįmanoma. Turite įvardinti, kodėl yra nesusipratimas. Seimo rinkimuose naikinti vienmandates reikia, tas tai faktas kaip blynas. Bet toliau rinkimus lemia žmonių gebėjimas mąstyti ir apsispręsti bei kandidatuojančių kvalifikacija.
Vatnyke,nesu Lansbergių gerbėjas,bet ką jie tau blogo padarė?Jau nusibodo pr šią kadenciją girdėti visus viduriuojancius dėl koncervų ir Lansbergių.O gal tu Gražulio gerbėjas?
Per šia rinkiminę kampaniją man užstrigo keli perliukai, kurie galutinai parodė kokiame mes blėnių dugne.Apmokestinsim turtingųjų NT, jachtas ir lėktuvus( tokių ant Lietuvos kokie 3-4), nacionalizuosim ignitį( techniškai neįmanoma). Arba šūkis turim nebaigtų reikalų( 4 metų neužteko?), o jų elektoratas kaliniai, kurie patikėjo, kad narkotikai taps legalūs
Tau problema su tekstu suvokimu. Perskaityk dar kartą
Kanapių dekriminalizacija tikrai nėra elektoratas nei kaliniai, nei narkomanai. Pirmiausia, dekriminalizavimas nėra legalizavimas, o legalizavimo ir nesiūlė. Tik už žolės įsigijimą/turėjimą, nereikės sėdėti kalėjime ilgiau, nei už vairavimą sunkiai apsvaigus nuo alkoholio ir užmušus žmogų. PR pasirinkimas, keistas. Deklaruojamų tikslų, dėl kurių už partiją daugelis balasvo, partija nepasiekė.
Tamsta manote, kad pakėlus seimūnams atlyginimus į rankas kažkas pasikeis? Kokybė pagerės? Juokaujate! Jau dabar konkursas 10 į 1 vietą. Nebeišsirenkama dėl išsiskaidžiusių balsų. Lemia PR, o ne žinios ar sugebėjimai. Pakelsite atlygimą dvigubai, gausite kankursą po 20-30 į vieną vietą. Balsai dar labiau išsisklaidys, ir visa matematika.
Ne vienmandatės problema, o sarašai. Sarašuose jokių įsipareigojimų ar atsakomybės - kolektyvinis sprendimas. Juokas ima! Taip ir turime jovalą kai niekas neatsakingas už sprendimus. Vienmandatėje tai bent jau būsi neišrinktas. Papuolus į seimą prašau junkitės į kokias tik norite savo partijas ar dar kokias tai frakcijas. Asmeninis ar tikėjimo reikalas. Kaip ES, visai gera tvarka.
10 į 1 vietą, kur kvalifikuotam ekspertui yra 50-80% mažesnės pajamos nei privačiame sektoriuje. Kas iš tų ir 100 į vieną vietą, jei iš tų 100 nėra nė vieno, kurio kvalifikacija būtų pakankama darbui atlikti, o motyvacija būtų Lietuvos naudai, o ne suinteresuotoms šalims dirbti ateitų, kuri mokėtų keletą kartų daugiau šone. Vienmandatės iš vis yra briedas, nes individas demokratijoje vienas pats nieko padaryti negali, būtent tai ir yra "išsisklaidymas". Dabar bent jau pataisė tai, kad 200 žmonių nebegali seimūno išrinkti.
Lygiai taip pat briedas yra rinkti sąrašus. Tuomet renka ne rinkėjas, o partija. Rinkėjas praktiškai nušalinamas, jam lieka tik patvirtinti partinius pasirinkimus. Sakysite reitingavimas? Ten tik 5 langeliai, kurie gali perkelti į priekį, o ne nustumti tolyn. Ir jei dalyvaus tik 2, 3 ar 4 partijos, tai praktiškai partija tikėtina vidutiniškai gaus ~ 10 - 60% balsų. Tad priekyje VISUOMET TIE PATYS ir tik pagal PARTIJOS CHORĄ. Dėl atlyginimo sutinku tik tuomet, kai bus tik vienmandatės ir po rinkimų prisiskyrimas vienai ar kitai partijai. O partijų reikalas PR'inti savo atstovus prieš rinkėjus, parodyti kaip gerai savo darbą kuris kandidatas atliko ar išmano ir kad vertas būti išrinktu.
Tai darbas seime yra individualus ar komandinis? Vienmandatėse susirenkama ženkliai daugiau egzotikos, kurie net nesupranta kas yra seimas, ar iš esmės patys sukuria dviračio žinių turinį, net nereikia nieko režisuoti. Didžioji dalis nesidomi, net tiesiogiai juos liečiančiais politiniais įvykiais, o ką jau kalbėti apie gebėjimą atskirai įvertinti kiekvieną politiką. Nutylint, kad kai kurių rinkimų apylinkių gyventojai nesupranta, kad minimumą padarius 3000€ į rankas, jų gyvenimas tikrai nepagerėtų.
Komandinis. Tai va, kad būtų mažiau egzotikos kaip tik ir yra partijų reikalas teisingai sukomplektuoti komandą kuri ne tik profesionaliai, aktyviai ir tinkamai dirbtų, tačiau kad būtų ir priimtina plačiajam rinkėjų ratui. Tai yra, rinkėjas NORI PATS RINKTI kad ir iš pruošto sąrašo, o ne PRIIMTI KĄ JAM BRUKA partiniai bosai ar valdytojai prievartiniu sąrašu praktiškai be galimybės radikaliai tą sąrašą keisti. Aš pats mielai sukomplektuočiau rinkimuose komandą iš skirtingų partijų su skirtingomis nuomonėmis. Yra daug puikių žmonių. Tačiau tokios galimybės šiuo metu pagal rinkiminius įstatymus NĖRA. Mano supratimu, šiai dienai labiausiai priimtina sistema ir yra kaip ES parlamente - renki asmenybes ir atrinkti šliejasi prie konkrečios, jam priimtinos partijos. Už gerą darbą ir prievarta nebrukamą žmogų tikrai gero atlyginimo negaila. Tik žmogus turi būti atsakingas pirmiausia rinkėjui, o ne partijai.
Kiekviename darže yra piktžolių. Ir jų daugėja.
AŪŪŪŪ, policija- Valinskas...Jie gi už...Kitas kontekstas, kitaip išsakyta. Ar manai, kad pats žodis jau užtraukia atsakomybę? Pvz. pamini žodį "bomba", tai iš karto esi teroristas ir suimamas bei uždaromas visam gyvenimui?
Atrodo kaip „laisvės“ partijos rinkėja.
Tai, kad gražulinė tautininkė :D
Tai perskaičiau jau, bet sakau, kad pagal išvaizdą kaip iš apsirūkėlių gaujos:)
Buvo uspaskis su 1508 Lt mma dabar 3450 lt mmma
Pakartojo veik tą patį, ką anądien siūlė A.Ramanauskas Greitai.Jei būtų konservatorių narė , taip būt ir likę tarp mūsų.Deja, šiuom atveju bajeris nepaėjo, nes jos partija priskiriama žemiausiai kastai.Teismas jai bus baisiai griežtas.