Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2025-09-11 05:45

Skelbimų monopolis: vieni griežia dantimis dėl kainų, kiti bando atsikąsti rinkos

Ruduo verslams, besinaudojantiems skelbimų portalais, tradiciškai atnešė karčią dovanėlę – apie 30% išaugusias dominuojančio Lietuvoje skelbimų portalų valdytojo „Diginet LTU“ paslaugų kainas. Įmonė sako, kad įkainių peržiūrėjimas yra natūralus procesas. Įširdę verslai ne tik skundžiasi esama situacija, tačiau kartu ieško sprendimų, kaip išlipti iš jos, ir viliasi, kad pamažu sustiprės mažesnieji skelbimų portalai bei taps bent kiek rimtesne atsvara „Diginet LTU“.

Nekilnojamojo turto (NT) plėtotojai, brokeriai, automobilių pardavėjai ir kiti verslai ne vienerius metus baksnoja į Lietuvoje susiformavusį monopolį, kai didžiąją segmento dalį atsiriekia 3 portalai, piktinasi bemaž kasmet augančiomis skelbimų kainomis, tačiau didesnio pasirinkimo neturi – „Diginet LTU“ jungia lankomiausius, didžiausią auditoriją pasiekiančius portalus: autoplius.lt, aruodas.lt, skelbiu.lt ir kt.

Audrius Šapoka, NT paslaugų bendrovės „Ober-Haus“ generalinis direktorius, stebisi, kad kainų augimą „Diginet LTU“ grindžia neva naujomis funkcijomis – tarp jų ir tokiomis, kurios jau seniai egzistuoja daugelyje kitų NT skelbimų portalų ir kurių įgyvendinimui skirtos investicijos neturi jokio ryšio su pačių skelbimų kainos pokyčiu. 

52795
130817
52791