Skelbimų monopolis: vieni griežia dantimis dėl kainų, kiti bando atsikąsti rinkos
Nekilnojamojo turto (NT) plėtotojai, brokeriai, automobilių pardavėjai ir kiti verslai ne vienerius metus baksnoja į Lietuvoje susiformavusį monopolį, kai didžiąją segmento dalį atsiriekia 3 portalai, piktinasi bemaž kasmet augančiomis skelbimų kainomis, tačiau didesnio pasirinkimo neturi – „Diginet LTU“ jungia lankomiausius, didžiausią auditoriją pasiekiančius portalus: autoplius.lt, aruodas.lt, skelbiu.lt ir kt.
Audrius Šapoka, NT paslaugų bendrovės „Ober-Haus“ generalinis direktorius, stebisi, kad kainų augimą „Diginet LTU“ grindžia neva naujomis funkcijomis – tarp jų ir tokiomis, kurios jau seniai egzistuoja daugelyje kitų NT skelbimų portalų ir kurių įgyvendinimui skirtos investicijos neturi jokio ryšio su pačių skelbimų kainos pokyčiu.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai