Skelbimų monopolis: vieni griežia dantimis dėl kainų, kiti bando atsikąsti rinkos
Nekilnojamojo turto (NT) plėtotojai, brokeriai, automobilių pardavėjai ir kiti verslai ne vienerius metus baksnoja į Lietuvoje susiformavusį monopolį, kai didžiąją segmento dalį atsiriekia 3 portalai, piktinasi bemaž kasmet augančiomis skelbimų kainomis, tačiau didesnio pasirinkimo neturi – „Diginet LTU“ jungia lankomiausius, didžiausią auditoriją pasiekiančius portalus: autoplius.lt, aruodas.lt, skelbiu.lt ir kt.
Audrius Šapoka, NT paslaugų bendrovės „Ober-Haus“ generalinis direktorius, stebisi, kad kainų augimą „Diginet LTU“ grindžia neva naujomis funkcijomis – tarp jų ir tokiomis, kurios jau seniai egzistuoja daugelyje kitų NT skelbimų portalų ir kurių įgyvendinimui skirtos investicijos neturi jokio ryšio su pačių skelbimų kainos pokyčiu.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai