Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-02 21:30
2025-10-02 21:07
2025-10-02 15:26
2025-10-02 07:16
2025-10-01 21:27
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kad ir šimta...Meška ne supykdyta o susipykus su protu, o ir neaišku, kiek ten to atomo beliko veikiančio. Meškai prieš NATO - jokių šansų nėr.
Tereikia, kad kokie 500K+ galėtų/mokėtų iššauti ir jie nebelįstų.
Per Baltic 600k: 300K/200K/100K. Ir pasirašyti tarpvalstybinę sutarti kaip Azerbaidžanas su Turkija, jog turime bendras ginkluotasias pajėgas. Aišku ir pramonę bei pirkimus reikia derinti, o gynyba bendrą, kartu integruojant visų partnerių pastovias brigadas bei rotacines pajėgas.
Arominė meška sudaryta iš žmonių, kurie sudaryti iš 90 proc. vandens ( kaip ir mes visi). Taigi " atominė meška" nėra nemirtinga.
manot, yra prasmė diskutuot su 52F, nuolat VZ komentaruose skelbiančiu kremliaus propagandos vadovėlio talking points?
Manau, kad diskutuot neverta, bet primint, kad visi yra mirtingi,- verta. Nes kai kurie žmonės tai pamiršta.
Dar reikia kokia 10-20 % mažinti valstybinį biurokratų aparatą, veisiasi ir dauginasi jie ženkliai greičiau, nei asignavimai KAM.
2016 metais buvo 54000 asmenys valstybės tarnyboje, 2024 metais 54650. Asignavimai KAM augo 1,2% per 8 metus? Jeigu žiūrėti visą viešąjį sektorių, įskaitant policininkus, mokytojus ir t.t., tai nuo 378 tūkst. sumažėjo iki 375 tūkst., sumažėjo beveik 1%. Kad biurokratinį aparatą mažinti, tai faktas, bet tai sąnaudų nesumažins, nes reikia samdyti aukštesnės kvalifikacijos žmones, kurie kainuoja kartais brangiau, kad sudėtų procesus taip, kad biurokratijos sumažėtų, o kokybė - ne. O čia jau prasideda bėdos, kaip kažkokios įstaigos vadovas uždirba daugiau už prezidentą, ne esmė, kad privačioje įmonėje jis gavo tokią pat algą, arba didesnę, dar prieš metus ar tris.
Pabūsiu nepopuliarus. Paimti skirtumą reikia iš subsidijų ūkininkams ir pensijų sistemos. Ūkininkai su savo privilegijomis gyvena kitų sąskaita ir nemato jokios atsakomybės už tai. O su pensijomis yra taip: užpuolus Lietuvą mažiausiai šansų atsitraukti turės būtent pensininkai. Būtent pensininkus pirmoje vietoje šalies kariuomenė ir gins. Jaunesni, labiau mobilūs bus įtraukti į karo mašiną, tad jų indėlis ir taip bus akivaizdus. O kuo prisidės senjorai? Nei turės finansinių, nei fizinių galimybių. Būtent jie ir turėtų būti labiausiai būti suinteresuoti finansuoti gynybą.
Dėl ūkininkų sutinku. Dėl pensininkų - tai kad SODRA gyvena "money in, money out" principu, tai iš kur paimt tuos pinigus iš pensijų sistemos?
Mažiau money out :) Grąžinti tas skolas, kurios kažkodėl buvo nurašytos, į Ministerijos biudžetą? Dar Money in sumažinti. O šiaip SoDra dabar gyvena principu, atimk iš dabar dirbančių, perdalink dabar pensininkams, o ateities pensininkai patys tegul rūpinsis iš ko gyventi. Ir šiaip netiesa, pensininkai gauna ir bazines pensijas.
Gal visgi daugiausiai mokėti turėtų rizikuojantys daugiausiai prarasti, t.y. stambaus turto, ypač sunkiai kilnojamojo, savininkai, o ne pensininkai?
Kitaip sakant, siūlote ir taip neitin sočiai gyvenančią visuomenės grupė (pensininkus) dar labiau "suveržti" - gal tada dalis jų greičiau išeis ten, kur juos jau gins angelai, tad bus ir pensijoms, ir sveikatos priežiūrai sutaupyta, o ir kariuomenei mažiau galvos skausmo? :) Be to, nepamirškite, kad kaip tik jaunesni žmonės turi daugiau ką prarasti karo atveju: savo ateitį, įskaitant likusius lauktinus gyvenimo metus. Pensininkai jau apie 3/4 savo amžiaus nugyveno, tad jų netektis ne tokia didelė. Taipgi jūsų nuomonė dėl atsitraukimo galimybių prieštarauja logikai, nes nedirbantis žmogus (pensininkas), situacijai pradedant darytis grėsmingai, turi žymiai daugiau galimybių pasitraukti tolėliau nuo galimo fronto (kad ir Į Lenkiją ar Čekiją), negu dirbantis asmuo, juolab karo prievolininkas.
Ok. 4% tai 4%. Bet ne per PVM (kaip noretų mūsų didelili "pateiotai" viarslynykai) bet Per turto mokesčius ir pelno mokestį. įtariu patriotizmas greit jiems išgaruotų 😁
Verslininkai daugiau PVM sumoka nei ne verlininkai, bet sutinku, kad ir tuto mokesčiai, ir pelno mokestis ir daug kitų šaltinių čia turėtų būti aktyvuoti. Klausimas čia ne apie tai iš kur paimti, bet išsikelti tikslą tokį pradžiai.
Kaip rūpi patriotizmas, Maxima geriausiai parodė, pelno mokesčio tikslais persikrausčiusi į Olandiją, o akcininkai net Lietuvos pilietybės atsisakė.
PvM - netiesioginis mokestis (kaip akcizas). Tai reiškia, kad jį moka galutinis vartotojas (ne pvm moketojas). Verslai dauguma pvm moketojai, jie moka tik nuo pridetines vertes (skirtumą), kuris atsiranda tarp pirkimo ir pardavimo PVM. Kitaip tariant, jie PVM nemoka, tik jį surenka perveda VMI. Tokiu atveju, gali sakyti, kad ir mokesčus nuo DU moka darbdavys, o ne darbuotojas ))). Nesažininga viska užkraut ubagams. Prisidet turi verslas, kuris tuos ubagus skuta. Taip pat tie, kurie čia turi turto !!! Nes butent tas turtas ir bus ginamas. Tokie pakelti mokesčiai - tvarus, nenutrūkstamas finansavimo šaltinis, reikalingas dengt einamasias padidejusias gynybos išlaidas. Pavieniams ginkluotes pirkimo sandoriams - skolintos lėšos.
Nesuprantu noro naujiems arba didesniems mokesčiams... Tikslas geras, o Jūsų minimos priemonės.... na.... sakykim pirmiau reiktų apsvarstyti subsidijų klausimo nuėmimą centralizuotam šildymui ir visų lengvatų panaikinimą (viskam), visokių siurbėlių všį atsiurbimą, valdininkų skaičiaus sumažinimą bent 20% greituoju būdu ir 30% ilgesnėj perspektyvoj, o tada jau žiūrėti, kad galbūt nelabai ir trūksta tų pinigėlių... Visgi labai labai keisti siūlymai įvesti / pakelti mokesčius. Kiek bekelsim - jų nebus gana.
Lengvatos - savaime suprantama. Jas būtinai apkarpyt. Ypač GPM, NT mokesčio, dalinai gal pelno mok. (kaip kino kūrybai).
Būtent.
Tokie savo kišenės "pinigėlių" garbintojai yra didžiausia Lietuvos saugumo problema. Pradžiai bent pasiskaičiuokit kalkuliatorium, kas yra 4%, po to skleiskit ideologines iliuzijas, kad čia tik pakapstysim ir tuoj atrasim. Apie tai, kad reikia naikint siurbėles, valdininkus ir jus išbuožinti po lova tykančius spaliukus jau girdėjom.
Komunistų balsas niekam neįdomu, taip kad cit :)
Bet kokiu atveju, turi pasikeist valdzia, nes bakalauriniai vagys prarade visiska pasiitikejima, jiems nieks tu milijardu nesuneš, matant, kaip mokesciu moketoju pinigai yra taskomi auksiniam saukstams ar stadionams.
Kažkaip visi tokie, kaip tamsta, iš kažkur (? iš kur gi?) VISADA "gerai žino", kad valdininkų skaičius mažintinas 20% ar 30% (kodėl ne 60% ar 70%, beje?:), bet NIEKADA nesugeba paaiškinti, iš kur jie tokius skaičius traukia ir kuo juos galėtų pagrįsti. Taipgi tokie "žinovai", neabejoju, piestu stotų ir dygliais šiauštųsi, jei kas nors kokiam nors verslininkui, dejuojančiam, kad jį "pjauna" mokesčiai, pasiūlytų 20-30% susimažinti išlaidas personalui ir šitaip pasididinti pelną :-):D. Nors tokie siūlymai yra "abu labu tokiu", anot P.Merimee
Pasakykit, kad nesat nieko sukūręs, nepasakant, kad nesant :) Va taip Jūsų komentarą galėčiau įvertinti. Valdininkų armijos mažinimas vienas lengviausių klausimų, kuris iš esmės gali būti pavadintas ir kitaip - naštos mažinimas verslui ir netrukdymas dirbti. Bet taip taip, šventų karvių liesti negalima - valdininkų, bankininkų ir ūkininkų.
matyt, rura trina kokioj valstybinej kontorelej, todel asmeniskai viska priima :)))
dar vienas neprilygstamas mentalo švystelėjimas ;-) nieko nežinant, daryt išvadas pagal kišenines paniatkes. Užuojauta tiems, ką su tokia vargana logika audituojat. Na, dabar jau sakykit, kur man algos ar pašalpos eit pasiimt.
jums jau balsai girdisi? kreipkitės į gydytoją ar vaistininką, kol turite iš ko, nes tuoj pakels mokesčius ir išeisit ubagais :-)
Kaip jūs kažką vertinate - jūsų reikalas ir teisė. Aš irgi turiu nuomonę apie jūsų komentarą, bet mandagumo dėlei ją nutylėsiu :-). (Tiesa, nesupratau jūsų komentaro pirmojo sakinio antrosios dalies: "nepasakant, kad nesant" Nesant - kam ir kur?). Kain dėl valdininkų, tai jūsų įsivaizdavimas, kad sumažinus jų skaičių kažkas palengvės verslui yra vaikiškai naivus (vėl ta pati analogija su verslininko samdinių skaičiaus sumažinimu Sumažėjus darbuotojų, jų funkcijos nemažėja, tik jų atlikimas ilgėja. Vargu, ar tam pačiam verslui būtų "lengviau dirbti", kai jo kreipimaisi kokių nors sąlygų derinimui ar leidimams būtų ilgiau nagrinėjami. (Vėl peršasi ta pati analogija su siūlymu verslininkui susimažinti 20-30 proc. samdomų darbuotojų skaičių ir tikėtis, kad dėl šito pagerės, pavyzdžiui, baldų gamyba ar restorano klientų aptarnavimas).
Kai paties smegenys yra rūroje, trinamoje kažkokioje privačioje kontorėlėje, skambiai "verslu" vadinamoje, tai tik tokias mintis ir pavyksta iš tos rūros išstenėti :-):). Niekada nedirbau valstybės tarnautoju, bet tai man netrukdo objektyviai įvertinti banalius, papūgiškai kartojamus, primityvių verslininkų ir jų "advokatų" nusišnekėjimus.
2rnelis :D
Jei visi būtų tokie valstybės tarnautojai kaip Jūs, - Lietuva klestėtų )) Nors dabar nėr blogai ))
Avulis irgi patriotas,mokesčius Estijoje moka.
Tai verslams kurie reikalauja reikia uždėti 50 proc pelno mokestį. Kad aplaužytu tiems vienaragiams ragus. O koncervų mylėtojams įpiešti 25 proc PVM. Jie nesipriešins, nes labai myli savo partiją. Żiurėk ir 5 proc pasieksim
JIems gali deti kiek nori , pvz Vinted veikla nuostolinga ir jie niekaip neprisides .Prisides tik tie kurie sugeba pelnus uzdirbti.
Va man irgi įdomu, kaip Vinted žada prisidėti prie gynybos mokesčio? Pelno jie neudžirba, tai pelno mokesčio nemoka. PVM moka galutinis pirkėjas, tai vėlgi ne VInted nuopelnas. Kokie dar varianta, kad VInted kaip verslas prisidėtų?
atributiką sovietinę jau išsitraukęs lauki nesulauki? :)
Nea, kol kas kas negalima.
Geriau skambėtų pranešimas: "Siūlome 2 proc. nuimti nuo švietimo / soc. apsaugos / sveikatos / etc ir skirti gynybai.". Dabar tik toks bla bla bla...
Prieš tai pasitarus su kariuomene dėl prioritetų, jaunimui siūlyčiau tiesiog jungtinės veiklos pagrindu privačia iniciatyva įgyvendinti gynybinės inffrastruktūros projektus ir isigijimus, o užbaigus juos perduoti kariuomenei - bus žymiai greičiau bei pigiau, nes iš per valstybinį aparatą prasisukusių 4%, efektyviai panaudoti bus tik 2% geriausiu atveju...
Skirstai biudzeta, iskart gynybai kiek nuspresta. Paskui kas liko kitos sritys. O dabar visiems isdalina, o paskui dar svaigsta kaip gynyba stiprinti tusciomis kisenemis
kad ir 10 % bvp, pvm 25 % bet su salyga be auksinių šaukštų. vyksta diena X, seimas ir vyriausybė Lietuvoje
O kodėl 4%? Aš už daugiau, 20%! Sorry nepagaunu net PRinio šios iniciatyvos kampo. Panašu, kad susėdo hipsteriai ir woke komunikatorės/iai (ir kiti linksniai) ir sako.. “kažką reikia daryti”. Va… užšaukiam 4% ir paskatinam SUSITARTI!
Toks "hipsteris" kaip Ohmanas darė ir daro gal tūkstantį kartų daugiau, negu toks "solidžiai konservatyvus" ir "tikras" dėdulė kaip tamsta....:)
Susimaišėt, tamsta. PRą užsakė Okmanas, Ohmanas tik endorsino! Visiškai laissez-fair, Tikras Lietuvis
Aaaa, tai tamsta esate visiškai "laissez faire" (ne "fair", beje; čia ne angliškas žodis :))? Kitaip tariant, beviltiškai įstrigęs naiviose XIX a. pradžios mąstymo kategorijose? Viskas aišku! Matyt, turėčiau pataisyti savo ankstesnį pastebėjimą: jau net ne "solidžiai konservatyvus", bet "naftalininiai konservatyvus" :-):)
"LPK siūlo, kad Lietuvos įmonės galėtų prisidėti prie gynybos, apmokėdamos savo darbuotojams 5 karinių mokymų dienas. Tai būtų svarus, nuo 1,5 iki 2 mlrd. Eur, Lietuvos verslo kasmetinis įnašas į mūsų gynybos stiprinimą“, – pabrėžė jis." Kas mokys, ko ir kur? Šauktinių neišeina didint nes trūksta instruktorių ir infrastruktūros. Nors nenuostabu kad pelno mokesčio nedidinimo advokatas išstoja su oro virpinimo lygio siūlymais.
Manyčiau, kad turint papildomai lėšų krašto gynybai, būtų galima tiems kelių dienų kasmetiniams apmokymams ir instruktorių pasamdyti (iš atsargos karininkų ir puskarininkių), ir infrastruktūrą sukurti. Be kita ko, vertėtų inventorizuoti jau dabar turimos infrastruktūros apkrovimą (negi ji naudojama 24/7 ?) bei įvertinti instruktorių pritraukimą iš KASP.
gal norit pasakyt, kad KAM neranda kur padėti ir kas apmokys kelis tūkstančius šauktinių, o čia įsivaizduojamais milijardais po 5 dienas kažką apmokyti yra realus planas? paaudituokim, inventorizuokim. Nejuokinkit voverių. Šauktiniai gyvena ir dar gali gyventi tam pritaikytuose konteineriuose, o va "instruktorių pasamdyti" tą instruktorių pradžiai reikia surasti ir paruošt, gatavi nesimėto. Sutinku, kad ieškot reikia, tik įvertinkim šnekučių užmojo mastą.
... nepamirškim, mokesčiais surinktų (ir skolintų, kur vienkartinis įsigijimas) lėšų ne tam, kad beleko beleką pamokyt 5 dienas reikia, o statyti infrastruktūrą, mokėti kariškiams kad nekiltų noras eit į civilius, pirkti oro gynybos, dronų ir pan. sistemas
Visa tai ("statyti infrastruktūrą, mokėti kariškiams kad nekiltų noras eit į civilius, pirkti oro gynybos, dronų ir pan. sistemas") jokiu būdu neprieštarauja karinio rengimo poreikiui IR galimybei. Dažniausiai nėra protinga vadovautis principais "viskas arba nieko; juoda arba balta". Įvertinus įvarių gynybos stiprinimo krypčių tikslingumą ir rezultatyvumą, galima atitinkamai paskirstyti ir lėšas. Pasaulis irgi ne per vieną dieną buvo sutvertas: ir tos oro gynybos, ir kitos sistemos bus perkamos bei mokomasi jas naudoti per ilgesnį laiką, ir tas rezervo rengimas keliadieniais apmokymais - taip pat gali būti stiprinamas pamažu. Tokių mokymų rengimas pasaulyje ne naujiena, tai žino net protingesnės voverės :) Už atitinkamą atlygį ir ganėtinai kvailfikuotų instruktorių atsirastų nemažai: kaip jau minėjau, vienas iš galimų šaltinių yra KASP (Krašto apsaugos savanorių pajėgos), kuriose ne vienas savanoris tarnauja (lankydamas pratybas po pora dienų savaitgaliais, kartą- du per mėnesį) jau po keliolika metų. Pažįstu tokių, šneku su jais, tad žinau, ką sakau.
puiku, jei žinote ir atsirastų - tai pirmiausia jie turėtų būti siunčiami mokyti tą kuklų papildomą šauktinių, kurių per metus nuo 3800 iki 5000 pagal dabartinį kuklų planą užaugs tik 2030, skaičių.
Tur būt, taip ir bus, tačiau "reguliarių" karių (tarnaujančių 9 mėn) mokymas, visgi, skiriasi nuo savaitgalinio ar penkiadienio mokymo. Pagaliau, "pirmiausia" jau savaime suponuoja, kad gali būti "antra, trečia, ir t.t.". Kaip ir kitur, karių mokymas generuos mokytojus (plg..: studentų mokymas generuoja dėstytojus, tik šitai ilgiau užtrunka, negu karių mokymas). Vėlgi, neturiu duomenų (spėju, kad ir jūs jų neturite), kiek "užversti" yra dabartiniai instruktoriai šauktinių mokymu. Iki šiol lyg ir neteko girdėti, kad instruktorių trūkumas ar jų pernelyg didelis užimtumas yra vienas iš " butelio kaklelių"...
jei jums neteko girdėti, paklauskite KAM. O šiaip šauktiniai vs neaiškaus turinio 5 dienų mokymas "apie gynybą" vertė realios gynybos atveju skiriasi šviesmečiais. "Dėl išaugusio profesinės karo tarnybos (toliau – PKT) karių, reikalingų NPPKT kariams rengti, poreikio jų rengimas būtų labiau orientuotas ne į karinių kompetencijų ugdymą ir kolektyvinį kovinį rengimą, bet į mokomąją veiklą, susijusią su NPPKT karių rengimu. Papildomų „batalionų“ poreikis dar labiau pagilintų jaunesniųjų vadų, taip pat ir būrių vadų trūkumo problematiką, kuri yra aktuali nuo NPPKT atkūrimo 2015 metais. Visa tai kelia riziką, kad viena iš visuotinio šaukimo įvedimo pasekmių gali būti sumažėjusi LK kovinė galia ir pailgėjęs reagavimo laikas." Skaitom toliau: "Atlikus preliminarų vertinimą, nustatyta, kad visuotinės karo prievolės įvedimo atveju apie 20 proc. personalo turėtų sudaryti PKT kariai (būrių, skyrių, dalinių vadai, instruktoriai ir kt.), o 80 proc. personalo – šauktiniai. Atsižvelgiant į tai, I alternatyvos atveju nustatytas papildomas PKT karių skaičius būtų 625, o II – 2 125." Va jums ir trūkumas, skaičiais. https://kam.lt/wp-content/uploads/2022/01/visuotinio-saukimo-studija.pdf
Ačiū už nuorodą, joje pateikiama informacija įdomi. Visgi, turėtina omenyje, kad ji skirta visuotino šaukimo įvedimo problematikai, o ne trumpalaikiams kursams. Gal jūs taipgi sugebėsite skaičiais ir faktais pagrįsti savo tezę, jog šauktinių vs. kasmetinių 5 dienų karybos apmokymų vertė gynybai "skiriasi šviesmečiais" (nors tuo sugebėjimu labai abejoju :)), tačiau prieš puolant ieškoti tam pagrindimui atitinkamo skaičiaus, gal vertėtų prisiminti, jog ne viena šalis turi nacionalines gvardijas ar jų atitikmenis (mūsuose tai - jau kelis kartus minėtos KASP). Kažkodėl jos, įskaitant Lietuvą, nelaiko, kad tokių neprofesionalų karinis rengimas (trumpalaikėmis reguliariomis pratybomis) yra beprasmiškas. Ar jūs tikras, kad jūsų išsilavinimas karybos srityje leidžia jums žinoti geriau, negu jos? :)
P.S.: Be KASP, Lietuvoje civiliai karinių įgūdžių dar apmokomi Šaulių sąjungoje. Ji teikia galimybę įgyti bazinius kovinius įgūdžius arba nesmurtinio pasipriešinimo įgūdžius. Kovinių įgūdžių įgijimas trunka 11-12 dienų, dažniausiai mokomasi savaitgaliais. Jeigu verslininkai sutiktų apmokėti bent 5-ias iš tų 11-12 dienų, tai reikiamus įgūdžius įsisiavinti būtų galima greičiau - ne per ~2 mėn, bet per 1 mėn. Ir -kas be ko- patraukliau stoti į Šaulių sąjungą.
ačiū už pastangas, esu tokio pat dydžio gynybos egzpertas kaip ir jūs, o šviesmečiai kaip jūs suprantate yra be galo tikslus matas ;-). Bet nefantazuokim, skaitykim esmę, ką siūlo pramonės grandai, o ne ką mes įsivaizduojam, ir gal paaiškės kaip tai vertinti. "LPK siūlo, kad Lietuvos įmonės galėtų prisidėti prie gynybos, apmokėdamos savo darbuotojams 5 karinių mokymų dienas. Tai būtų svarus, nuo 1,5 iki 2 mlrd. Eur, Lietuvos verslo kasmetinis įnašas į mūsų gynybos stiprinimą“. Tai kad pamokyti ko nors 5 dienas į metus, kiek reikės išteklių - programų, patalpų, įrangos, instruktorių visiems Lietuvos dirbantiesiems kad tie milijardai iš oro virpinimo pavirstų kuo nors geresniu nei valandų atsėdėjimas? Iš to ką rašote, manau taip pat suvokiate, kad tai atrodo beviltiškai. Man nekyla jokių abejonių kad išmestas LPK "milijardų" siūlymas (neaišku kokiu pagrindu, bet viso Lietuvos verslo vardu) yra vidutinė statistinė savireklaminė fantazija apie indėlį diskusijos apie mokesčius kontekste - vietoje ko nors realaus, susijusio su KASP, Kasčiūno planuojamos teritorinės gynybos, šaulių ar kitų organizuotų ir veiksmingų struktūrų stiprinimu.
Dėl to, kad būtų naudingiau ne darbuotojams apmokėti 5 dienų atostogas, o tuos 1,5-2 mlrd paskirti KASP bei Šaulių sąjungos veiklos aprūpinimui, tai visiškai sutinku. Ar būtų naudos iš paskatos tiems darbuotojų, kurie panorėtų "sesijiniu būdu" mokytis karybos (spėju, tokių tikrai būtų ne "visi Lietuvos dirbantieji"), nesu tikras, bet spėčiau, kad taip. Galų gale, juk jei įranga, patalpos bei instruktoriai yra ribojantis veiksnys, tai tokiems kursams galima nustayti kursantų skaičiaus apribojimą - tiek vienerių kursų, tiek metinį. (Analogija: universitetai, įvertindami savo galimybes, irg nustato priėmimo apribojimus, bet tai nereiškia, kad studijos "nieko neduoda") P.S.: o šviesmetis yra pakankamai tikslus matas. jis apibūdina tokį atstumą, kurį nukeliauja šviesa per vienerius metus, t. y. 9 460 730 472 580, 8 km. Todėl žongliravimas tokia samprata ten, kur ji tinka kaip šuniui balnas :), nėra labai protinga. Panašiai kaip -čia ne apie jus- kartais parašinėjama tokių nesąmonių kaip "sumoka be galo daug mokesčių" arba "garantuoju 200 procentų " (yra pasakančių ir "...1000 procentų" :-):D)
čia prioritetų klausimas, ir ad hoc išmetami lobistų siūlymai kaip šis yra labiau blaškymas nei pagalba. Nematau didelės prasmės užsiiminėt sofizmais ir kalbėti apie tai, ko niekas nesiūlo. Vertinti retoriką, kas protinga kas ne, taip pat. Smagių Velykų.
Dėl retorikos: čia, kaip sakoma, "in the eye of beholder", t.y. skonio reikalas. Aš vertinu ne tiek pačią retoriką, kiek jos vartotojus. Tokie, kurie vartoja retoriką, radikaliai besipjaunančią su logika, mano akyse užsitarnauja kvailio etiketę. Gal būt, esu pernelyg kategoriškas, bet ir šeimos aplinka, ir vėlesnės matematikos studijos suformavo tokią, į žongliravimą alogizmais bei "išplaukusiais" lipniais žodžiais (kad ir labiai skambiais bei madingais) reaguojančią "knee jerk" principu, mąstyseną. Smagių Velykų ir jums.