Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

11
  • 2022-01-17T09:29:54+02:00

    Kodėl Lietuvoje negalima susitarti, kad mokesčių įstatymai keičiami ne dažniau nei 1 kartą į pvz. 4 metus ir jų įsigaliojimas yra ne ankstesnis nei pvz. 2 metai po priėmimo.

    • 2022-01-17T11:15:33+02:00

      Na gal keisti 1 kartą per 4 metus būtų labai nelankstu, bet įsigalioti turėtų bent po 1 metų po priėmimo. Nes kažkaip tapo įprasta, kad priima lapkritį kokį pakeitimą, kuris jau nuo sausio 1 įsigalioja. Pasiseka jei duoda 6 mėn. Turėtų būti minimum 1 metai, su išimtim nepaprastosios padėties ar kokios krizės atveju.

    • 2022-01-17T11:17:40+02:00

      Galima pagalvot ir padaryt taip, kad nereiketu kas 4 metus keist ar apskritai keist. Juk Seimas yra vieta, kur žmonės turi apsvarstyti, aptarti ir priimti ekspertinį sprendimą. Bent jau Seimas turi būti tokia vieta.

    • 2022-01-17T15:21:06+02:00

      to jau nebėra, nei pasiseka nei ką. KT išaiškinimas 2021.05 ir taškas politikų improvizacijoms. https://www.vz.lt/verslo-aplinka/2021/05/13/konstitucinis-teismas-mokesciu-pakeitimai-turi-isigalioti-po-pusmecio-nuo-priemimo

    • 2022-01-17T15:33:04+02:00

      Gal verčiau reikėtų dar būnant opozicijoje paruošti visą įstatymų paketą, kad atėjus į valdžią iš karto jį priimti (įsigaliojimas galėtų būti po metų)? Ir nereikėtų gaišti laiko ekspertų grupėms ir pan. ir efektą dar būnant valdžioje pamatytų...

    • 2022-01-17T16:58:10+02:00

      labai jau paprastai jūs įsivaizduojate įstatymų leidybos procesą. Atėjai pamatei nugalėjai, kadm čia gaišti laiką galvoti ir tartis ;-). Taigi esmė ir yra, kad politikai reikalingi diskusijai ir sutarimui tiek tarp suinteresuotų pusių, tarp jų ir visuomenės pasiekti, o dauguma įstatymų projektų gimsta ne Seime, o vyriausybėje-ministerijose. Kalbant apie realią situaciją, duokdie, kad partijos sugebėtų bent rinkimų programas pasiruošti ne 2 mėn. iki rinkimų o bent 6 ar 9 mėn., kad aptarti ir suprasti ko mes ten sieksim. O tada koalicija, vyriausybės programa ir ją įgyvendinantys teisės aktai, kurių vienu metu visų tikrai neparuoši, iliuzija.

    • 2022-01-18T11:25:24+02:00

      Manau to priežastis yra tai, kad seimo nariai ir vyriausybė turi imituoti darbą, o mokesčių įstatymų keitimai sudaro geriausią pokyčių įspūdį.

  • 2022-01-17T17:41:47+02:00

    per skambiai pavadinta "reforma". Jei tik dar ir dar papildomai nauji mokesciai, kame cia reforma? Kad VMI tures daugiau darbo? O ziurint is mokesciu moketoju pozicijos, tai tik valdzios padidejusio apetito patenkinimas susimokant naujus mokescius. Ir vel viskas i "pravalgyma"? Kokia nauda visuomenei bendrai duos tie nauji mokesciai?

    • 2022-01-17T20:13:57+02:00

      jokios, išskyrus žingsnelį link adekvačių tokiai valstybei biužeto pajamų. Kai pagal viešojo sektoriaus efektyvumą iš 13 naujų šalių-narių mus lenkia tik Estija ir Slovėnija, su pajamų dalim nuo bendro BVP pyrago irgi bandysim lygiuotis į Estiją su Latvija, Kroatija, jau nesvajojant apie SLovėniją ar Slovakiją - o ne būti uodegoje net už Bulgarijos su Rumunija... Reikia mūsų biurokratams pavalgyti, verslą užsakymais pamaitinti, o tai visi labai jau nusiefektyvinę ;-) https://appsso.eurostat.ec.europa.eu/nui/show.do?dataset=gov_10a_exp&lang=en

    • 2022-01-18T11:29:50+02:00

      Ar ne Jūs sakėt, kad NT mokestis bus žingsnelis. Bet kažkaip nesijaučia nei Jums nei man to rezultatų. Šiaip biudžeto išlaidos į skolą per pastaruosius porą metų padidėjo 40-50%, bet to Jums kažkaip vis negana? :) Kur užsakymai? Kur geresnis gyvenimas?

  • 2022-01-17T23:39:38+02:00

    Finansų ministerija pabrėžė, kad „Seimą galiausiai pasieks tie pasiūlymai, kurie sulauks plataus visuomenės ir politinių partijų palaikymo“. Reiškia, jokie,

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791