Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-09-24 06:30
RĖMIMAS
2025-09-19 05:15
2025-09-18 13:05
2025-09-16 05:45
2025-09-13 13:41
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Prabangos prekes apmokestinti irgi palies vidut klase
Taip, nes socdemai iškreiptai supranta sąvokos “prabangos prekės” turinį
Nuolat žiūrima į darbuotojo kišenę arba darbdavio. Manau santykinė našta jiems jau ir taip per didelė. Kodėl toks noras regresuoti toliau,- nesuvokiama. Kodėl negalima imtis priemonių išlaidų mažinimui, valstybinio aparato efektyvinimui. Dabar tris menesius jau diskutuojame, ir suprantame, kad krizės akivaizdoje kelti mokesčius savižudybė (turėjome patirties ir 2008 metais, nors ir į Graikiją galime pasižiūrėti. nereikia net ekonomikos vadovėlių). Vietoje to galima buvo reformuoti įstaigų, peržiūrėti išlaidas, auditus ir t.t. neabejotinai, ten yra ką sutaupyti, ką efektyvinti ir bus tų pinigų. Versle yra suprantama sąvoka "ieškoti vidinių resursų", nes tiesiog pakelti prekių ar paslaugų kainą neina
komunistai to nesupras niekada
2008 metais buvo galima reformuoti įstaigas ir peržiūrėti išlaidas? Didžioji dalis valstybės aparato išlaidų yra socialinės išmokos, sveikatos priežiūra ir pan. Išlaidos biudžetą viršijo daugiau nei 2x. Valstybės auditas atliekamas nuolat. Išlaidos peržiūrimos nuolat. Ar esate atsidarę atvirus duomenis ir bandęs paieškoti, tai ko visgi tikrai nereikia? Tikrai yra kur didinti efektyvumą, bet kad jį padidinti, reikia kelių metų darbo ir padidinti pirma finansavimą, nes kažkas išmanantis, turi peržiūrėti procesus iš esmės, juos pakeisti, sukurti automatizacijas kur galima. Tada esamą personalo dalį apmokyti dirbti su automatizuotais procesais arba pakeisti esamo personalo žmones gabesniais, ir to rezultate didinti vidutinį atlyginimą, bet mažinant darbuotojų skaičių. Taip ir su viešaisiais pirkimais, per Power BI paleista visa analitika, prašom, imkit ir analizuokit, suraskit kur pinigai išgrobstyti. Visos sutartys ir PPA prieinami. Tai kad valstybė veiktų "kaip versle", pirma reikėtų išsirinkti žmones į valdžią, kurie specializuojasi ir net teisti už pinigų grobstymą ir korupciją. Tada, kad išrinkti turėtų absoliučią daugumą ir visuomenės palaikymą. Tada teoriškai didesnes reformas gali pradėti.
Viskas yra daug paprasčiau. Sumažini visom įstaigoms, kurių prikurta šimtai( nuo ministerijų , savivaldybių, vši ir t.t) 20% mokos fondo ir procesai patys susitvarkys.
Tai sakai sumažiname visiems mokytojams, pareigūnams ir t.t. algų fondą 20% ir kas tada įvyks? Patys procesai nesusitvarko. Nutrauks dalies paslaugų finansavimą. Kaip dabar pagal tavo siūlomą modelį vykstančioje JAV, pvz. dabar nutraukiamas dalies maisto produktų saugumo testavimas. Ko laukti? Ligų protrūkių. Bet bus sutaupę išlaidoms keletą milijonų. Išleis per prarastą darbingumą keletą milijardų. Tam kad procesai tvarkytųsi, reikia pasodinti žmones, kurie supranta, kas yra procesas ir kaip jis optimizuojasi. Už 2-10x mažesnę algą nei privačiame sektoriuje, tokio žmogaus nepasamdysi. O dabar skamba kaip pasiūlymas kirpėjui padvigubinti našumą, kad nekelti algas, kai MMA kyla 100%.
Ja ja, asmeniškai žinau, kai vienas iš Vilniuje esančių daugybės departamentų, atėjus metų galui, perka viską,kad bele pirkt. Stalai, kėdės. Aš ant šitų nesėdėsiu, ir panašiai. Paskui dar gailėjosi, kad nenupirko autobusiuko, nors nafil.jis jiems reikalingas. Tik, kad pastovėtų kieme. Čia tik pvz, kai matai, kaip viskas p.x.
Nesuverskit bedu ant mokytoju ir pareigūnų. Kalba eina apie ministerijose ir savivaldybėse ir t.t prikurtus kavos gėrėjų etatus. Štai pvz iš šios dienos realiju: kad pasirodyt reikalinga vmvt neišduoda leidimų kavinių veiklai, arba vaistu tarnyba EU registruotus vaistus reikalauja iš naujo registruoti LT .Prikurtos gaujos tvarumoninku, bdarininku, lygiu galimybiu irt.t.
Tai kad GPM kėlimas daugiau kaip 36 VDU uždirbantiems tiek pagal darbo sutartis, tiek IDV (freelancerius), tiek privatiems investuotojams paskatins balsuoti kojomis jau šiais metais, t.y. net nelaukiant 2026 m., yra faktas kaip blynas. Rezultate su daug didesniais GPM mokesčiais Lietuvoje iš šių kategorijų žmonių bus mokesčių surenkamą tikrai mažiau. Čia yra 2 esminės problemos : - nesąmones daro ne tiek dabartinėje neokomunistų vyriausybėje, kiek yra ydinga dabartinė rinkimų sistema, kai kiekvieno tautiečio balsas turi vienodą svorį nepriklausomai kiek jis prisideda prie valstybės biudžeto; - nėra matuotuojamas valstybės prisiimtų funkcijų veiklos efektyvumas, kas t.b. stabdis biurokratinių išlaidų pūtimuisi;
gal tu jau apie konstirucines tautos teises neberašyk, nes protingiau atrodysi. Kokie tarakonai turi būti galvoj pas žmogų, kad dar balso teisę normuot :) gydytis eik.
Kaip advokatas dirbantis pagal IV nubalsuos kojomis?
A.siole. mokesčius IDV sulygino per tokius pastoviai verkiančius, kurie verdami išsiima IDV ir darbo santykius formina ant IDV, o kwnčia per rokius a.siolus tie, kas realiai dirba ant IDV. Tai vat tokiems ir dėkok. Manau, viens iš jų ir esi.
Nemokama konsultacija : Kiekvienas advokatas įsteigs savo savo MB, kuri bus tos Advokatų TŪB nariai, tada pajamas gaus ne advokatas kaip asmuo, o gaus to advokato įsteigta MB. Tokiu atveju advokatas vietoj mokėtino GPM, VSD ir PSD nuo visų pajamų minus 30%, mokės 22 % (7% MB pelno mokestį ir 15% dividendų mokestį) nuo labai panašios apmokestinamos sumos + PSD nuo minimalaus DU. Suma sumarum advokatų mokesčiai gali net sumažėti ...
A.siole tu, advokatai negali steigti MB ar UAB. Jų veiklos forma arba ID, arba partnerystės pagrindais, arba advokatų profesine bendrija.
geriau nebekonsultuok, kur nerauki. Protingesnis atrodysi.
Buvimas Advokatu neriboja asmens teisės turėti savo vardu MB, kurią tu valdai 100 % ir kad ta MB teikia konsultacijas klientams per kurią advokatas ir nukreips 90+% savo klientų ...
tai ko dabar tada aimanuoji komentaruose? ir atlyginima gali per įmones išsigrynint tokiu būdu ir visada galėjai. Jei kombinuoji, tai jokie tarifai nebaisūs, mes kalbam apie teisėtus būdus.
Man įdomu, kaip tokie gudruoliai advokatai rašys ieškinius, atstovaus klientą teiamuose ir.... išrašys 1 eur. (ne rinkos kaina) už atstovavimą ir advokato paslaugas, o kitą sąskaitą per MB tam pačiam asmeniui už "kosultaciją" 5000 eur.? Tu galvoji VMI kvailiai ir netaikys turinio viršenybės prieš formą principo?
Advokatas turi but paskutiniu asilu, kad veltis i tokias kvailas schemas, kur gresia baudžiakas ir automatiškai išbraukimas iš advokatų sąrašų.
Nu tai ir sakyk "keis veiklos forma". O tai balsuos kojomis, balsuos kojomis... Kuri ispudi, kad paliks Lietuva ir isvis cia mokesciu nemokes. IT freelanceriai ir dabar gali rinktis is IV ir MB.
Gal VŽ galėtų pagaliau išsiaiškinti ir visuomenei pateikti kiek iš tikrųjų Lietuvoje yra dirbančiųjų ir generuojančių vertę ir kiek yra išlaikytinių, kurie jokios vertės nekuria. Kodėl prie dabartinio skaitmenizacijos lygio, niekaip nesumažėja viisokių biurokratų, kodėl niekas neskalbia skaičiaus visokių VŠĮ, kurie gyvena išskirtinai tik iš biudžeto dotacijų, gal todėl, kad ten isitaisę, politikų žmoos, švogeriai, draugai, vaikai ir kt artimi asmenys? Kodėl žmogus sumokėdamas 3000€ mokesčių, nuėjęs pas gydytoją laukia tiek pat kaip ir tas kuris sumoka 300€ mokesčių per mėnesį, kokio dar propgresyvumo reikia socdemams? tokie siūlomi pakeitimai skatina būti tikru socdemų rinkėju, jau nuo 8 klasės gerti alų, nesimokinti, nesiekti nieko gyvenime, sėdėti ranką ištiesus prie Seimo durų, tada būsi geras pilietis, kuris nekelia bangų ir laukia malonės, tik, jei visi taip gyvens iš kur tai malonei besurinksit pinigų, jau nekalbu apie gynygos projektus. Po tokių reformų supanašėsim su Rusija ir Baltarusija. Atimti ir pasidalinti. va kur tikrasis šios valdžios šūkis.
O tu skyrei laiko paieškoti šiems skaičiams? Ar viskas materializuotis turi tavo mintyse, tau tik pagalvojus? Šaudai į orą, niekuo nepagrįstais argumentais ir savo sovietiniu supratimu, ir totaliai nepataikai. Em, valstybės viena iš funkcijų yra ir perskirtymas. Kažkaip dauguma ir nori gyventi kaip tose, šalyse kur perskirsto daugiau nei pas mus. Problema yra kaip surenka, ir kaip perskirsto, bet ne perskirstymo faktas. Nuo maskolyno kaip tik išsiskirtume, jei tai darytume skaidriai. Maskolyne kaip tik šešėlis milžiniškas, remiamas ir palaikomas sėdinčių valdžioje. Kad nesugebi atskirti esminių dalykų, tik rodo, kad neieškai logikos ir argumentų, esi emociniame lygmenyje ir tiesiog vebleni kaip ožka, t.y. nuleidinėji garą.
mano turima informacija dirbančių ir kuriančių vertę yra apie ~30% nuo visų "tipo dirbančių", dar pridedam gydymo įstaigas, mokyklas už kurias niekam nekyla klausimas, kad reikia susimokėti, bet kodėl turėčiau mokėti žmogėnams iš "Ligonių kasų" nesugebantiems sudėti 2+2, kurie sėdi Europos prekybcentryje Konstitucijos prospekte, lyg nebūtų kur mažiau kainuojančio ofiso, tai nelabai sutinku. Lygiai taip pat kaip ir su SODROS išmokomis, įmokas ima nuo pilno atlyginimo, o išmokos nuo kažkokio tai mistinio vidutinio atlyginimo. Tai čia tokių kaip tamsta džiaugsmas, vadinamas perskirstymas, liaudišikai tai "atimkim iš to kas uždirba ir pasidalinkim".
Sumokėti dar daugiau mokesčių nebūtų taip pikta, jeigu tuo pačiu metu būtų ir adekvačiai padidintos soc. išmokų lubos. 60+VDU oficialų atlyginimą gaunantys asmenys ir mokantys drakoniškus mokesčius ligos atveju yra “nubaudžiami”, nes Sodros išmokų lubos yra taip žemai, kad susirgęs žmogus praranda 90% pajamų. Kyla klausimas, kokia prasmė mokėti mokesčius? Jeigu apmokestiname daugiau aukštas pajamas gaunančius asmenis tai ir pasirūpinkime, kad žmogui susidūrus su problemomis jis nebūtų morališkai ir materialiai sugniuždytas.
Neokomunistams rūpi žmonių masės, bet ne kuriant ir daug plušantis bei uždirbantis žmogus, nes jų procentaliai nėra tiek daug, o tai reiškia ir balsų skaičius yra nedidelis - viskas daroma dėl buvimo / patekimo valdžion. TEGYVUOJA BOLŠEVIZMAS LIETUVOJE 2025 M. !!!
Prisimenu kai tik pristate du pajamu mokescio tarifus aiskino kad ir sodros lubos (imoku) taip parinktos, kad daugiau uzdirbanties po keliu metu (pereinamas laikotarpis, o kaip gi kitaip?) i rankas liktu daugiau nei iki reformos. Reformos tikslas - palengvinti darbdaviams aukstos kvalifikacijos darbuotoju pritraukima/algos kelima. Pasikeite valdzia - visi tikslai pamirsti. Svarbu yra skirtingi tarifai, didinkim progresyvuma, sodros lubos pamirstos.
Tas pats apie pensijas. Visi mokėtų, kaip ir Skandinavijoje, remtų karius, jei bent būtų kažkas socialiai teisingo mokančiam. Kitaip bolševikų ideologija.
Visiškai pritariu - jeigu jau didinam mokesčius, tai mielieji, padidinkim ir naudas. Kodėl vis dar laikomės posovietinio palikimo, kad valdžia turi mokėti žmonėms? Kiek amžinų bedarbių, kurie išlaikomi aukštesnes pajamas gaunančių. Aš sutinku daugiau sumokėti už saugumą, daugiau prisidėti prie pensijos, prie sveikatos apsaugos ar mokyklų - bet kodėl turi išlaikyti kitus? Man rodos ne ieškokime kaip daugiau surinkti, o kaip nustoti mokėti tiems, kas statybose už juodus padirba, pašalpas susirenka, ir gyvena be vargo.
Jei bus skirtumai tarp šalių ir ypač kaimynių, tai tuomet ten ir dirbsime. Nemanau kad sėkmingi, daug moksluose praleidę žmonės, turi už tai susimokėti, nors ir socialistų rinkikai yra tie, mažiau išprusę.
Kai mokesčius moka mažuma o balsuoja bet koks latras, gal net teisėmis atimtomis, tai ir gaunasi kad latrai nori atimti viską ir hreit prašvilpti
"Gyvulių ūkis" sąvoką reikia keisti ir tam ūkiui priskirti valdžiažmogius, kurie dauginasi pasiutusiu tempu ,sėdi ant dirbančiųjų sprando ir dar juos plėšia.
Kadangi visi mokesčiai sumuojasi, tai pardavus NT ne tik, kad 36% GPM, bet dar ir 21% PVM. Nes garantuotai pasiekiamas PVM apmokestinamų pajamų lygis. Taigi viso 57% mokesčių!!!
1. PVM skaičiuojamas tik naujam NT (24 mėn. po užbaigimo). 2. PVM skaičiuojamas tik nuo ekonominės veiklos pajamų. Jeigu tai vienkartinis sandoris be ekonominės veiklos požymių, toks NT, kad ir naujas, PVM neapmokestinamas. Vat jeigu per metus parduosi kokius 3 ar daugiau naujo NT vienetus, VMI tai jau gali traktuoti jau kaip ne vienkartinius sandorius, bet tęstine ekonomine veikla ir apmokestins atitinkamai PVM.
Dituvos soduose prie klp 4000 registruotu kaip Nidoje pirminyks su keluais pavaduot susitvarko, kiek Nidoj biurokratu?