Ieško empatiškų žmonių darbui su finansais: tai – jautri tema
„Labiausiai trūksta būtent tokių darbuotojų, kurie gebėtų dirbti su jautria klientų rūšimi – žmonėmis, kurie vėluoja mokėti. Ten reikalingas šiek tiek didesnis pasirengimas ne tik išklausyti priežastis, kurios yra pakankamai rimtos, bet ir padėti klientui grįžti į mokėjimo grafiką, sugebėti susitvarkyti su finansais. Reikia vidinio psichologinio pasirengimo ir mokėjimo pajausti, kokį sprendimą galėtume pritaikyti“, – paaiškina ji.
G. Štuopė taip pat dalinasi, kaip atpažįsta empatišką ir psichologiškai pasiruošusį kandidatą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai