Ieško empatiškų žmonių darbui su finansais: tai – jautri tema

„Labiausiai trūksta būtent tokių darbuotojų, kurie gebėtų dirbti su jautria klientų rūšimi – žmonėmis, kurie vėluoja mokėti. Ten reikalingas šiek tiek didesnis pasirengimas ne tik išklausyti priežastis, kurios yra pakankamai rimtos, bet ir padėti klientui grįžti į mokėjimo grafiką, sugebėti susitvarkyti su finansais. Reikia vidinio psichologinio pasirengimo ir mokėjimo pajausti, kokį sprendimą galėtume pritaikyti“, – paaiškina ji.
G. Štuopė taip pat dalinasi, kaip atpažįsta empatišką ir psichologiškai pasiruošusį kandidatą.
„Darbo pokalbio metu aš dažniausiai nukrypstu nuo standartinių klausimų. Mes pakalbame apie tai, kaip pats kandidatas dorojasi su savo finansais, kokių jis randa sprendimų. Nes jeigu aš ieškau sprendimų savo asmeniniame gyvenime, tikėtina, aš ir kitam padėsiu“, – pasakoja „Vivus Finance“ vadovė.
Podkaste G. Štuopė aptaria ir kitus finansų sektoriui kylančius iššūkius bei darbo organizavimo problemas.
Taip pat klausykite antradienio laidos „Vadovas vadovui“ podkastų įrašus:
- Teks susitaikyti: atlyginimų kilimo tempas išsikvepia
- „Alma Littera“ vadovė D. Zaidė: žmonių reikės, nors robotai jau dirba
- Baldų gamyklos „Fabrica Viridis“ vadovė: ką gali atkaklūs kandidatai
- Kaip teisingai nustatyti atlyginimą
- „Paysera“ vadovas M. Plančiūnas: teks žaisti pagal naujas taisykles
- IAE vadovas L. Baužys: tokio projekto nebuvo
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai