Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-11-21 15:52
2025-11-21 14:30
2025-11-20 10:39
2025-11-20 07:22
2025-11-20 05:45
2025-11-19 14:34
2025-11-18 17:16
2025-11-18 10:56
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
konkurentai žino, kad kuo didesnis tuo sunkiau dirbti su juo
Ims ddiiddeellee paskola dirbs bankui nes dideliu imoniu mazi pelnai
Kaip ir visose srityse - oligopolizacija - rinkos mažėjimas/pabaiga - globalus socializmas.
Krovinių pervežimai, kaip ir taksi, efektyviausiai išnaudoti transporto priemones gali, kai yra viena vieta kirstytis krovinius/keleivius, tad natūraliai didesnis gali veikti efektyviau. Tačiau įėjimo barjeras (atmetus fūras), nėra didelis, tad ir nėra natūralios monopolijos. Bet atėjus savavaldėms fūroms, polinkis monopolizuoti bent jau krovinių skirstymą dar labiau išaugs, tik fūrų parkai bus atskirai valdomi savininkų. Tiesiog taip yra pigiau ir efektyviau, gryna matematika.