Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

14
  • 2023-08-11T11:30:14+03:00

    GĖDA

    • 2023-08-11T11:43:31+03:00

      Tuoj ateis į rinką kiniški automobiliai. tai neišvengiama.

    • 2023-08-11T11:54:38+03:00

      Jau seniai jie atėję, tik kad jie pagrinde elektromobilius gamina, ko mūsų kaime dar mažai. Visai neužilgo ir mūsų mažą rinką užvers kinai. Kol kas koncentruojasi ten, kur perkamoji galia didesnė- Norvegijoje, Nyderlanduose, Vokietijoje ir pan. jau dabar nieko nestebina mums iki šiol negirdėti gamintojai. Sunku bus tautovežius kaip ID3 po 45k stumdyt...

    • 2023-08-11T12:15:09+03:00

      Tai kad vos vienas kitas kiniškas elektromobilis jų keliuose. Vakarietiški elektromobiliai tiek statistiškai, tiek vizualiai vienavaldžiai lyderiai. Na nebent priskaitysim Vakarietiškus elektromobilius pagamintus Kinijoj, kurių išties nemažai.

    • 2023-08-11T12:37:35+03:00

      Nežinau konkrečių skaičių. Gal jie labiau į akis krenta, bet vien Oslo centre jų ten gyvas velnias matosi. Jei pakrovimo stočių (arba baterijų keitimo) tinklą plečia, tai matyt yra ką krauti.

    • 2023-08-11T12:49:27+03:00

      pažiūrėk, ten tokie kaip hongqi eina į europos rinką ir manau drasiai konkuruos

    • 2023-08-11T13:44:32+03:00

      Na jau tikrai ne elektromobilius pagrinde gamina. Tamsta, matyt, apsiribojate Norvergijos rinka, kur ne elektromobilių iš Kinijos rinkos nėra. Atsisukite į Rusiją, ten įvedus sankcijas visi persėda ant Kinijos autopromo ir tikrai ne elektrinių. Tie patys atgaivinami rusų Moskvič ar Volga brandai yra iš tikrųjų ant konvejerio paleisti Kinijos gamintojų modeliai.

    • 2023-08-11T15:55:11+03:00

      Aš turėjau omeny mūsų (Europos) rinką. Bulbašus ir kacapus praskipinam...

  • 2023-08-11T11:57:23+03:00

    Cia jau OK...

  • 2023-08-11T12:11:17+03:00

    Net nekenčimi ruzai sako, kad geri kinai iki avarijos - kėbulo dalių mėnesiais laukia

  • 2023-08-11T12:23:54+03:00

    labiausiai pikta kad geely sušiko volvo branda. 5metus po isigijomo dar iš inercijos ejo gerai. Nuo 2015m jau kiniško kakalo dvasia isiskverbė ir volvo nebeliko.

    • 2023-08-12T08:52:51+03:00

      Kaip konkreciai sušiko, ko neliko, kas psikeite?

  • 2023-08-11T13:14:42+03:00

    Niekada nepasitikesiu kinisku automobiliu. Automobilis jau labiau tampa appsas, nei masina. Ir niekas nezino, kokiu velniu i ta appsa kinietis prikis. O Volvo tai aplamai jau net radijos nebegali padaryti, kad veiktu.

  • 2023-08-11T15:35:14+03:00

    jei ką, tai Volvo gamina ten, kur gamino iki kinų - Gioteborge, Švedijoje. Radiją pagaminti tikrai sugeba, nereikia skleisti nesąmonių ir šiaip auto yra puikus.

    • 2023-08-11T20:36:02+03:00

      Auto būtų puikus savo segmente - casual. Bet kai bando su kaina šaut iki audi ir kitų premium, tai tikrai nėra puikus. Tėra brangus kiniškas barškutis.

  • 2023-08-11T19:47:39+03:00

    GĖDA

  • 2023-08-11T19:48:09+03:00

    GĖDA

  • 2023-08-11T19:48:15+03:00

    GĖDA

  • 2023-08-11T19:48:19+03:00

    GĖDA

  • 2023-08-11T19:49:15+03:00

    GĖDA dirbti komunistiniams...

  • 2023-08-11T21:01:06+03:00

    Už tai, kad...

  • 2023-08-12T07:40:28+03:00

    Dizaineris ir tuo viskas pasakyta. Visa Kinijos auto industrija pastatyta ant dizaino. Gražus ar kičas, bet jų automobiliai tai tik dizainas. Kuris nėra testuojamas kelyje, todėl kinietiški ratai taip baisiai valdomi. O kur dar medžiagų kokybė. Patys kiniečiai atliko savo automobilų tyrimus ir nustatė, kad 80 proc naudoja toksiškas žmonėms detales. Tai tik gražus fantikas 3 metams kelyje.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791