Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2023-02-05T19:52:30+02:00

    Įdomu kiek planuoja laivų pakelti tuo šliuzu per metus? Ir kiek vienas perkėlimas kainuos? Ir kada visa tai atsipirks?

  • 2023-02-06T07:39:29+02:00

    Pradžiai siūlyčiau padaryti žuvitakį, kad lašišos ir kitos žuvys galėtų praplaukti. Tokiu būdu jos pasiektų ir kitas upes. Tai būtų naudingiau (ekologija, turizmas) ir pigiau.

  • 2023-02-06T09:46:48+02:00

    Šitas aferistas plovė pinigus jau privačiose imonese kuriose vadovavo, dabar didesnio kasnio užsimanė

  • 2023-02-06T15:14:21+02:00

    Na, tos kalbos apie šliuzo atsipirkimą/neatsipirkimą yra "vištos/kiaušinio" pirmumo paradoksas. Šiai dienai kokia Alytaus Astra net nesvarsto savo didelių gabaritų gaminių transportavimo Nemunu, nes tokios galimybės tiesiog nėra. Apskritai keliai, geležinkeliai ir laivuojamos upės yra šalies transporto infrastruktūros esminiai elementai, kurie niekada neatsiperka tiesiogiai, tačiau beveik visada atsiperka netiesiogiai

  • 2023-02-06T15:15:49+02:00

    Be to, šliuzas faktiškai atliktų ir žuvitakio funkciją

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791