Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-17 12:01
2025-09-17 05:45
2025-09-15 12:20
2025-09-15 11:40
2025-09-12 21:30
2025-09-12 07:53
2025-09-11 08:09
RĖMIMAS
2025-09-11 06:45
2025-09-11 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Įdomu kiek planuoja laivų pakelti tuo šliuzu per metus? Ir kiek vienas perkėlimas kainuos? Ir kada visa tai atsipirks?
Pradžiai siūlyčiau padaryti žuvitakį, kad lašišos ir kitos žuvys galėtų praplaukti. Tokiu būdu jos pasiektų ir kitas upes. Tai būtų naudingiau (ekologija, turizmas) ir pigiau.
Šitas aferistas plovė pinigus jau privačiose imonese kuriose vadovavo, dabar didesnio kasnio užsimanė
Na, tos kalbos apie šliuzo atsipirkimą/neatsipirkimą yra "vištos/kiaušinio" pirmumo paradoksas. Šiai dienai kokia Alytaus Astra net nesvarsto savo didelių gabaritų gaminių transportavimo Nemunu, nes tokios galimybės tiesiog nėra. Apskritai keliai, geležinkeliai ir laivuojamos upės yra šalies transporto infrastruktūros esminiai elementai, kurie niekada neatsiperka tiesiogiai, tačiau beveik visada atsiperka netiesiogiai
Be to, šliuzas faktiškai atliktų ir žuvitakio funkciją